K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei S liity yhtään mitenkään niiden uraan. Tuo bändin tulevaisuudesta negailu on tuota samaa mitä joku/ jotkut on tänne kirjoitelleet alusta asti. Eihän niiden sen perusteella pitänyt tulla Suomeen syksyllä eikä keväälläkään. Ja miksi loistavasti yhdessä viihtyvä, nosteessa oleva bändi lopettaisi, ei miksikään. Tuo on sellaista iänikuista taustajorinaa missä ei oo mitään pohjaa.
Ihan ohiksena vaan, että miksi täällä saa haukkua Kta ja kaikkea hänen tekemistään ja lähipiiriään ihan surutta ja tuoda pettymyksensä häneen ilmi, mutta jos joku sanoo jotain kriittistä tai omia ajatuksiaan Bstä tai Joksuista, niin se ei ole missään tapauksessa sallittua? Kaksinaismoralistista much? -eri
 
vierailija
Bojan on monilahjakas nuori mies, hänestä voi tulla vielä vaikka mitä. K taas on tehnyt itsestään pellen, joka ei pysy pinnalla enää paria vuottakaan. Samaan aikaan uransa alussa, huipulla ja lopussa.
CCC oli huippu.
Nyt sitten kotkotetaan ja ollaan ihan tatteina.
Miten tässä näin pääsi käymään?
Onko ne biisintekijät ottaneet hatkat.
 
vierailija
Ihan ohiksena vaan, että miksi täällä saa haukkua Kta ja kaikkea hänen tekemistään ja lähipiiriään ihan surutta ja tuoda pettymyksensä häneen ilmi, mutta jos joku sanoo jotain kriittistä tai omia ajatuksiaan Bstä tai Joksuista, niin se ei ole missään tapauksessa sallittua? Kaksinaismoralistista much? -eri
Miksei Joksuista saa sanoa mielipidettään. Ei ole missään kielletty
 
vierailija
Ihan ohiksena vaan, että miksi täällä saa haukkua Kta ja kaikkea hänen tekemistään ja lähipiiriään ihan surutta ja tuoda pettymyksensä häneen ilmi, mutta jos joku sanoo jotain kriittistä tai omia ajatuksiaan Bstä tai Joksuista, niin se ei ole missään tapauksessa sallittua? Kaksinaismoralistista much? -eri
Kuka kieltää? Keksustelupalstat nyt toimii niin, että joku kirjottaa oman mielipiteensä ja toinen voi vastata siihen kertomalla omansa.
 
vierailija
Ihan ohiksena vaan, että miksi täällä saa haukkua Kta ja kaikkea hänen tekemistään ja lähipiiriään ihan surutta ja tuoda pettymyksensä häneen ilmi, mutta jos joku sanoo jotain kriittistä tai omia ajatuksiaan Bstä tai Joksuista, niin se ei ole missään tapauksessa sallittua? Kaksinaismoralistista much? -eri
Ei bojanin tai Jon kritisoiminen oo täällä kielletty, mutta ainoastaan K on antanut viime aikoina aihetta kritiikille.
 
vierailija
Vaikka sulla sellanen fiilis onkin niin kai nyt kuitenkin sen verran tajuat että ei esiintymistä peruta sen vuoksi että on "muut kuviot", sehän ois tosi epäammattimaista. B on esiintynyt myös sairaana ollessaan että jos nyt jostain kumman syystä ei tuliskaan Ruissiin niin siinä vaiheessa täytyy varmasti olla jo sairaalassa letkuissa kiinni
Olihan B viimekesänä -23 letkuissa, tiputuksessa.
 
vierailija
Jokerit olivat viisu-nosteessa.
Ja vielä Lontoossakin kamerat lauloivat.
Kiertueella keikkapaikat pienenivät Suomen jälkeen.
Ja karaokebluza oli väsyttävää.
Bojan on ihan jees, niinkuin bändi muutenkin
Ei riitä tänäpäivänä pitkässä juoksussa.
Jokereilta puuttuu kunnon sävellykset ja rytmi.
Samaa kaikki.
Ulkopuolinen tuottamaan ja tekemään kunnon, meneviä rockbiisejä.
Sulla on vain erilainen musiikkimaku. Mä voin rehellisesti sanoa, että vaikka indierock on mun juttuni täysin, tosi harvoin löytyy tuollainen bändi, jonka kaikkia kappaleita jaksaa kuunnella kerta toisensa jälkeen vielä vuoden päästäkin. On mullakin biiseistä omat suosikit ja ne muutamat jotka on vähemmällä soitolla, mutta kaikkien kappaleiden melodiat on kauniita ja tarpeeksi vaihtelevia keskenään. Yksi Bojanin vahvuus säveltäjänä on se, ettei hän toista itseään. Ja toki JO:n yhteinen vahvuus myös, onhan Kriskin säveltänyt ja muutkin osallistuneet jo aiemmin ja nyt varmasti entistä vahvemmin, kun ovat olleet koko ajan yhdessä.
 
vierailija
No eikä ole ja jos on, niin tuskin sillä on mitään tekemistä Bojanin kanssa.
Tuli mieleen se Kn pyykinpesu.
Bn kalsarit ja pitsinelma Klla pesussa.
Se tuntui olevan myös Klta psyykkista likapyykinpesua julkisesti Bojania kohtaan.
Ikäänkuin B olisi syvästi loukannut Kta.
Tai jotain peruttamatonta kaveruksille tapahtui Suomessa.
K puhui vielä siitä myös Englannin keikallaankin.
Mielestäni tämä oli Kn ja Bn kaveruuden lopun alkua.
 
vierailija
Sulla on vain erilainen musiikkimaku. Mä voin rehellisesti sanoa, että vaikka indierock on mun juttuni täysin, tosi harvoin löytyy tuollainen bändi, jonka kaikkia kappaleita jaksaa kuunnella kerta toisensa jälkeen vielä vuoden päästäkin. On mullakin biiseistä omat suosikit ja ne muutamat jotka on vähemmällä soitolla, mutta kaikkien kappaleiden melodiat on kauniita ja tarpeeksi vaihtelevia keskenään. Yksi Bojanin vahvuus säveltäjänä on se, ettei hän toista itseään. Ja toki JO:n yhteinen vahvuus myös, onhan Kriskin säveltänyt ja muutkin osallistuneet jo aiemmin ja nyt varmasti entistä vahvemmin, kun ovat olleet koko ajan yhdessä.
Missä kysyntä?
 
vierailija
Missä kysyntä?
Kyllä heille kysyntää on, kuuluvat kotimaassaan menestyneimpien artistien joukkoon ja Balkanilla varmasti saavat vielä paljon jalansijaa varsinkin kun uudelle levylle on tulossa paljon serbiankielistä musaa. Muualla Euroopassa varmasti tulee myös olemaan faneja.

Olen fanittanut yhtä japanilaista bändiä pian 20 vuotta ja he edelleen tulevat säännöllisesti Eurooppaan esiintymään about samankokoisille keikkapaikoille kuin Joksuilla on ollut. Kotimaassaan sitten tietysti keräävät enemmän yleisöä.

Joksut on indiebändi eivätkä luultavasti tule esiintymään massoille stadioneilla. Ja se on ihan ok, itse olen ainakin tyytyväisempi näin.
 
vierailija
Ihan ohiksena vaan, että miksi täällä saa haukkua Kta ja kaikkea hänen tekemistään ja lähipiiriään ihan surutta ja tuoda pettymyksensä häneen ilmi, mutta jos joku sanoo jotain kriittistä tai omia ajatuksiaan Bstä tai Joksuista, niin se ei ole missään tapauksessa sallittua? Kaksinaismoralistista much? -eri
Mun mielestä ei tarvis haukkua ketään. Muutamat täällä on jotka parjaa, toiset toista. Mä tuossa huutelinkin tappelun lopettamista hetki sitten, eli sikäli meni vähän väärään osoitteeseen, kun kommentoit tuota mun viestiä.
 
vierailija
Tuli mieleen se Kn pyykinpesu.
Bn kalsarit ja pitsinelma Klla pesussa.
Se tuntui olevan myös Klta psyykkista likapyykinpesua julkisesti Bojania kohtaan.
Ikäänkuin B olisi syvästi loukannut Kta.
Tai jotain peruttamatonta kaveruksille tapahtui Suomessa.
K puhui vielä siitä myös Englannin keikallaankin.
Mielestäni tämä oli Kn ja Bn kaveruuden lopun alkua.
Oiskohan sunkin jo aika poistua vähäksi aikaa palstalta? Menee aika foliohattuiluksi. Niiden kaveruus on kyllä tallella. Bn shippileikki Kn kanssa loppui ihan hänen uuden parisuhteensa ja muuttuneen tilanteen takia.
 
vierailija
Ei bojanin tai Jon kritisoiminen oo täällä kielletty, mutta ainoastaan K on antanut viime aikoina aihetta kritiikille.
Mitäs aihetta on antanut? Joksut kyllä ansaitsee mun mielestä kritiikkiä siitä fanien peen nuolemisesta sen Pale biisinsä kanssa. Siitä biisistä ei millään voi sanoa mistä se oikeasti kertoo ja se postauksen ajoitus oli kyllä shady. En tykkää yhtään että hyppäävät kun twitter käskee, vaikka heistä muuten pidänkin.
 
vierailija
Kyllähän kritiikkiä voi antaa. Ei se ole mollausta tai haukkumista. Esim. Kotkotia ei pysty hyvällä tahdollakaan kehumaan.
Mä näen sen niin, että jos on joku asia, mitå haluaa kritisoida ja perustelee ihan asiallisesti, eikä samalla nälvi ja anna ymmärtää että koko artisti tai bändi on huono, niin se on ok. Mutta tuo kokonaan lyttääminen tai se, että laitetaan putkeen 10 erilaista ”kritisointi”viestiä, niin kuin välillä näkee, on vaan rasittavaa. Jos ei tykkää koko artistista, voi sanoa ettei ole oma juttu ja antaa toisten tykätä rauhassa.
 
vierailija
Sulla on vain erilainen musiikkimaku. Mä voin rehellisesti sanoa, että vaikka indierock on mun juttuni täysin, tosi harvoin löytyy tuollainen bändi, jonka kaikkia kappaleita jaksaa kuunnella kerta toisensa jälkeen vielä vuoden päästäkin. On mullakin biiseistä omat suosikit ja ne muutamat jotka on vähemmällä soitolla, mutta kaikkien kappaleiden melodiat on kauniita ja tarpeeksi vaihtelevia keskenään. Yksi Bojanin vahvuus säveltäjänä on se, ettei hän toista itseään. Ja toki JO:n yhteinen vahvuus myös, onhan Kriskin säveltänyt ja muutkin osallistuneet jo aiemmin ja nyt varmasti entistä vahvemmin, kun ovat olleet koko ajan yhdessä.
Ovat menossa Ruisrockiin.
Paras biisi heillä on Sunny side of England.
Siinä on minun kaipaamaani sykettä. Ja sopivaa ruissiin.
Ja mitkä soittajat siellä loppupuolella.
Olen jazzdiggari,
Ehkä siksi JOn biisit eivät sytytä.
Porijazz jo kutsuu minua.
 
vierailija
Ovat menossa Ruisrockiin.
Paras biisi heillä on Sunny side of England.
Siinä on minun kaipaamaani sykettä. Ja sopivaa ruissiin.
Ja mitkä soittajat siellä loppupuolella.
Olen jazzdiggari,
Ehkä siksi JOn biisit eivät sytytä.
Porijazz jo kutsuu minua.
No siinä voisi tosiaan olla syy kun Joksut ei ole jazzbändi. :D Mutta miten et voi ymmärtää että muut ehkä tykkää?
 

Yhteistyössä