positiivinen raskaustesti

Mulle tehtiin kaavinta 30.4. Jos raskaustestini näyttää positiivista niin tarkoittaako se että keskenemenoni johdosta on elimistössä vielä raskaushormonia vai voiko kyseessä olla uusi raskaus. Ehkäisyä ei käytetty keskenmenon jälkeen.
 
Terve Hemuli!

Seikkailenpa edelleen minäkin näillä sivustoilla..Etkö sinä käynyt mittaamassa raskaushormonitasoasi kaavinnan jälkeen? Itseltäni se mitattiin kolme kertaa. Spontaanin keskenmenonhan sain ihan toukokuun alussa ja tuolloin olin 6. raskausviikolla. Mulla hormoni tippu parissa viikossa alle kahden. Nyt olen tässä pähkäillyt että mistähän se kierron laskenta nyt sitten aloitetaan? Siitä ensimmäisestä keskenmenovuotopäivästäkö, jolloin kirkas veri alkoi vuotamaan? Voiko munasolun irtoaminen/ hedelmöittyminen olla mahdollista jos elimistössä on vielä vähäinen määrä raskaushormonia? Tässä olen pikkuhiljaa ruvennut odottelemaan kuukautisia, mutta pieni toivonkipinä on olemassa josko olisikin niin hienosti että olisi jo tärpännyt uudestaan ;) Rinnat on olleet aika pinkeät jo reilun viikon... Toivottavasti sinullakin Hemuli olisi asia niin hienosti että pienoinen olisi masussa. =)
 
Moi,
Mulla oli keskenmeno 25.4 tai silloin alkoi vuoto. Eilen tein raskaustestin, jossa oli kaksi viivaa, toinen aika haalea. Nyt on kamala epätietoisuus. Olenko raskaana, vai voiko keskenmeno vielä vaikuttaa testin tulokseen. Tuttu lääkäri kehotti tekemään testin viikon päästä uudelleen. Mulla on kyllä ollut huimausta ja rintojen aristusta, kuten edelliselläkin kerralla. Toivottavasti siellä on joku....
 

Yhteistyössä