Ihan kun mun kirjottama =) Mulla vaan oli jo vuosi sitten tarkoitus käydä laitattamassa kierukka, mutta tuo samainen miehen kommentti pisti perumaan lääkäriajan. Nyt tässä vuosi mentiin "varmoilla päivillä" ja kun se ei tuottanut tulosta niin nyt touhutaan kokonaan ilman ehkäisyä. Vauva saa tulla ja tuolla kuumeilupuolella kuumeilenkin Kevätoiveissa, mutta en niin kovin vakavasti.Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2007 klo 13:28 Milon kirjoitti:Olen saanut pääni sekaisin vauva-asialla. Minun joka on ollut aivan varma että kaksi ihanaa isoa tyttöä (kesällä 9 ja 6) jo riittää. Nyt tuli puheeksi kierukan uusiminen. Rupesin vaan miehelleni juttelemaan, että kai se hänelle käy että samanlainen uusi vaan laitetaan ko ennenki. Ja arvatkaa mikä oli vastaus. Että mietitään nyt vielä! Minä jäin kattoo suu auki että mitä. Tätä nyt täällä mietin hiljaa mielessäni mietin kuin ihania ja kamalia ne vauvat onkaan. Meillä nukuttu yöt hyvin ja on saanut mennä ihan ko miltä on tuntunut jne jne. Meinaanko laittaa itteni uudestaan siihen soppaan??! Mutta kun mutta. En sitten enää viiden vuoden päästä ainakaa halua enää vauvaa.. mutta entäs ennen sitä? Kertokee jos samanlaisia sekotuksia teidän päässä on?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel