Hakutulokset

  1. Mestari Muumi

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Neitoperho meillehän kävi niin, että toista lasta yritettiin 4 icsin ja noin 10 alkion verran ja lopputulos oli 2 varhaista keskenmenoa. Lapsettomuuden syynä tosi vähäset siittiöt, eräässäkin annoksessa oli 6 elävää siittiöitä. Tämän hoitorupeaman jälkeen olin aivan poikki rikki loppu ja sanoin...
  2. Mestari Muumi

    Inseminaatio ja raskauden todennäköisyys

    Mulle on tehty yksi inseminaatio luovutetuilla siittiöillä ja sen seurauksena nyt raskaana 7+6. Tätä on edeltänyt 4 ICSI-hoitoa omilla soluilla / yli 10 alkion siirtoa / 2 varhaista keskenmenoa. Meillä ongelma on siittiöissä. Lääkityksenä inseminaatiossa oli Letrozole muutamana kierron...
  3. Mestari Muumi

    Miehen testosteronikorvaushoito ja lapsettomuus.

    Turha kärvistellä, käykää tutkituttamassa miehen sperma. Se on nopeasti tehty, ainakin yksityiselle pääse heti. Sen jälkeen tiedätte paljon enemmän mikä teidän tilanne on. Meillä miehen siemennesteestä löytyi aikoinaan 6 hyvää siittiötä ja ICSI hoidoilla me saatiin lapsi.
  4. Mestari Muumi

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Frangipani, mulla tuli kanssa kerran tuoresiirrossa vähän maitoa tissistä. Vuoto alkoi, mutta sitten vuoto loppu ja raskausoireet alkoivat. Kävin verikokeessa ja hcg oli 92, viitearvo oli noin 500 - 2000. Keskenhän se meni.
  5. Mestari Muumi

    Ei katkeruutta

    Mun mielestä viha, katkeruus, kateus ym ovat oleellinen osa oman lapsettomuuden hyväksymisprosessia. Mitä itse tunnet siinä vaiheessa kun kaikki toivo on mennyt? Tai siinä vaiheessa kun enää ei jaksa, mutta lopettaakaan ei pysty? t. Mestari Muumi ja 5 ICSI hoitoa
  6. Mestari Muumi

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    Mulle tehtiin ICSI joulukuussa ja seuraava ICSI tehtiin helmikuussa. Passeja on tehty lääkkeillä ja ilman, eikä ole tarvinnut pitää välikuukausia. Munasolut eivät kestä pakastusta, joten vain alkioita ja siittiöitä pakastetaan. Ymmärtääkseni alkoita voi lahjoittaa, mikäli niihin ei ole...
  7. Mestari Muumi

    Yksityisen IVF hintalaskelmaa pohdiskelen

    Tässä lisää hintatietoja: Meidän 3. ISCI maksoi 2592 euroa. Hintaan kuuluu siemennesteen tutkimukset 130 euroa, 3 käyntiä, punktio, ISCI, pakastus 1-4 alktiota ja alkion siirto. Meidän 4. ISCI maksoi 2378 euroa, hintaan kuului siemennesteen tutkimus, 4 käyntiä, punktio, ISCI ja alkion...
  8. Mestari Muumi

    Monitumaiset alkiot.

    Mua kiinnostaisi kuulla kokemuksia monitumasista alkioista, joten nostelen tätä vanhaa ketjua. Meillä saatiin 4. ja 5. ICSI hoidosta 10-15 alkiota ja siirtoon asti selvisi kuitenkin vaan 1-2 alkiota. Loput muuttuivat monitumaisiksi yhdessä yössä. Lääkäri sanoi, että näin suuri monitumaisten...
  9. Mestari Muumi

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kukka :hug: ja kiva kuulla, että olet asian kanssa ok mielin. Itse täällä unelmoin lahjamunasoluista :ashamed:
  10. Mestari Muumi

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kukka, mikä sulla on lääkityksenä kun vuosikatto meni jo rikki? Mulla viime vuonna tarvittiin kaksi hoitoa, että saatiin vuosikatto rikki.
  11. Mestari Muumi

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Mun mielestä jos siteeseen ei ole tullut mitään niin silloin vuoto ei ole vielä alkanut, joten tänään olisi vasta kp 1. Mulle on jäännyt käsitys, ettei se hoito pieleen mene vaikka tässä tekisinkin "väärän" arvion. Terveisin MM, 4 ICSI-hoitoa takana
  12. Mestari Muumi

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Upeeta Annabell :flower:, prinsessatytölle voimia :hug: ja tervetuloa uudet. Itsellä on kriisiä moneen lähtöön, varmaan yhdistetty 40 vee / lapsettomuuskriisi. Viime viikkoina olen pohtinut paljon tätä lapsettomuutta, työkuvioita, harrastuksia, kavereita, parisuhdetta. Huoh. Taidan antaa...
  13. Mestari Muumi

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Pikku myy, mä ainakin sain Zumenoniin kelakorvauksen. Lääkäri sanoi, että ei siihen sais, mutta mä sain. Pieni paketti maksaa alle 5 euroa, ettei siitä nyt ihan konkurssia tule vaikka joutuiski maksamaan itte. Ittellä on aika sekavaa, jotenkin on mennyt usko omiin soluihin ja tässä oon...
  14. Mestari Muumi

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Eilen alkoi vuoto ja nega testattu illalla. Olo on sanoin kuvaamattoman tyhjä. Kelan korvaamat kolme hoitoa on tehty ja pakkanen on tyhjä. Munasolut on kaksitumasia ongelmatapauksia ja siittiöitä ei oikein ole. Hiljasta on. Yritän kirjoittaa enemmän myöhemmin. Luen kyllä kaiken mitä tänne tulee...
  15. Mestari Muumi

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Pikku karhu täältäkin varovaiset onnittelut, oletko menossa verikokeisiin? Paiju :hug: Keltäs seuraavaksi loppuu piina? Itsellä meni gonapeptyl mahamakkaraan. Oon tässä tsekkaillut kaksosrattaita netistä ja toisaalta taas lueksinut tota luovutettu munasolu ketjua. Pieni vuoristorata...
  16. Mestari Muumi

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Pikkumyy meillä päädyttiin kahden siirtoon, koska takana on 7 alkion siirtoa, yllättävä kato saaduissa alkiossa ja jäljelle jäänneet olivat tasalaatuiset. Lääkärin käsityksen mukaan jos siirretään 2 alkiota pitää niiden olla saman laatuiset, jotta ne tukisivat toinen toistaan. Jos toinen on hyvä...
  17. Mestari Muumi

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    pikku karhu :hug: Itsellä joskus tuli crinonen läpi ja täytyy sanoa, että oli kuvottavan näköistä mönjää. Aamulla haettiin alkiot Myrsky ja Tuisku matkaan :heart: :heart: . Soluja veijareilla oli 7 ja 8. Pakkaseen ei jäännyt mitään. Lääkärin kanssa juteltiin pitkään kaikkea ja ihan hyvillä...
  18. Mestari Muumi

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Soittelivat labrasta, 11 on muuttunut yön aikana 3:ksi. Monitumaisuus oli iskenyt yön aikana. Toivottavasti huomena päästään siirtoon.
  19. Mestari Muumi

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Pikkumyy auts, hurjaa joutua puntion jälkeen sairaalaan, toivottavasti siirto ei vaarannu ja pääset pian kotiin. Itsellä on oikea puoli vieläkin arka, ei kyllä mikään ihme kun suurin osa folleista oli sillä puolella. Vähän jännittää tuo hyperin mahdollisuus kun aikaisemmilla kerroilla ei...
  20. Mestari Muumi

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Aikaisemmin meillä on ollut: 1. icsi 5 munasolua => 4 alkiota 2. icsi ~10 munasolua => 4 alkiota 3. isci 4-5 munasolua => 2 alkiota, joista toinen oli huonoista huonoin. Ensimmäisen icsin alkiot oli tosi hyviä, saatiin yksi lapsi ja yksi kemiallinen, muista on tullut vaan negaa...

Yhteistyössä