Hakutulokset

  1. B

    ÄITEJÄ LAHDESTA???

    täällä kans yks aika tuore äippä, joulukuussa 06 esikoinen synty...
  2. B

    Miehen 30-vuotis synttärit

    Olisikos muita ideoita?
  3. B

    Miehen 30-vuotis synttärit

    Valitettavasti mieheni on perussuomalainen mörkö, joten naamiaiset eivät varmasti ilahduttaisi häntä. Minä tosin viihtyisin todella hyvin :p
  4. B

    Miehen 30-vuotis synttärit

    Mitähän kivaa keksisin miehen 30-vuotis syntäreiksi? Haluaisin järkätä tapahtumarikkaat synttärit, ei pelkkää kahvittelua ja boolia. Suunnittelin, että voisimme vaikka lähteä Viron puolelle touhuamaan, mutta mitä... Millaisia synttäreitä olette järjestäneet tai millaisissa olette olleet?
  5. B

    Antibiootti ja raskaus

    Miten huonosti sopivat yhteen ja mitä haittavaikutuksia niiden pitkäaikaisella kåytöllä voisi olla? Mitä luulette?
  6. B

    karvainen

    Karvainen kumppani? Missä kohtaa ne karvat ovat kiihottavat?
  7. B

    takaa päin? paras asento?

    takaa päin ?
  8. B

    Mistä Tuomas veturia?

    Mistähän löytäisi Tuomas veturi tavaraa? Jossain näin myynnissä sellaisen pienen veturi-lelun, mutta muuta, esim. vaatetta olisi kiva löytää. Ja mieluiten postimyynnistä.
  9. B

    hyväksyttävää??koira..

    Koiralle löytyy varmaan parempikin koti jossa se saa myös "tunnesiteen" isäntänsä välille ja oppii kunnioittamaan häntä. Mitähän teillä koira tekee, jos se on aina käskyn alla ja on aina omalla paikalla. Meillä sakuja ja mielestämme maailman parhaita koiria. Oppivat hienosti kaikki mitä...
  10. B

    Lapsienne kokonimet.

    Itse olen Sanna Johanna ja mieheni Janne Juhani. Asuimme 6v. Pariisissa,joten nimet ovat sitten vähän sinnepäin suuntautuvia.Olemme nyt kuitenkin asuneet Suomessa 3 vuotta. (Minä 34v.,mieheni 36v.) Niko Lucas 11v. Jenny Melanie 8v. Selina Rosa Nicolea 5v. Ville Valtteri 1,2v. Kun Selina oli...
  11. B

    Gallup-Minkä ikäisenä lapsenne alkoi syömään itse?

    Ayla!!! Meillä poitsu on kohta 1v6kk ja ei halua itse syödä(ja ei myöskään juoda..). Pitelee lusikkaa sujuvasti kädessä, mutta aniharvoin suuhun menee. Sitäpaitsi poika on varustettu niin lyhyellä pinnalla, että... Kyllä kupit ja lusikat lentää jos ei heti itse osaa. Mutta en mä kyllä huolissani...
  12. B

    Unikoulu

    No ei ne unikoulut aina niin kamalia ole miltä kuulostaa. Meillä oli aikamoista toheltamista toi nukkuminen kunnes mulle riitti. Tehtiin tietty kaava joka ilta ja ensimmäisenä iltana hiukka itkua, muut menikin jo tosi helposti:). Äänestä kyllä kuulin oliko kyseessä hätä, vai vaan kokeilua. Jos...
  13. B

    g: kuinka usein..

    ..viihteelle..mitä se on? Koko äitiyslomani aikana on mummu katsonut lastamme kerran viikossa muutaman tunnin töitteni takia. Siitä johtuen en ole juurikaan halunnut lasta enää hoitoon antaa muiden menojen takia, ehkä sitten kun muksu on vanhempi, nyt on semmoinen taapero vasta. Mutta kylä se...
  14. B

    käsi puutuu :(

    Hei! Äidilläni on ollut vajaa 30- vuotta ms-tauti. Äidilläni ms on edennyt hitaasti ja hän oli pitkään hyvässä kunnossa. Käsittääkseni ms-tautia tutkitaan kovasti koko ajan, kehitetään uusia hoitoja ja hyviä on jo kai löydettykin, mutta sinä ehkä niisä tiedätkin enemmän tai ainakin toivottavasti...
  15. B

    masennuksesta toipuminen

    Itse olen toipumassa synnytyksen jälkeisestä masennuksesta ja kaipaan totisesti rohkaisua! Eli miten teidän paranemisprosessi eteni? Saitteko vartaistukea tai jotain terapiaa, kauan lääkitystä? Niin ja tulitteko uudestaan raskaaksi ja mikä oli olo silloin? Voi kysymyksiä olisi niin paljon...
  16. B

    väsynyt äiti

    :hug: Voi hyvä ystävä, hae ilman muuta apua, tai kokeile jos vaikka pääsisit yksin johonkin edes hetkeksi. Onko ystäviä joille voit puhua??? Olen itse kokenut hyvin samanlaisia tunteita ja loppujen lopuksi oli haettava apua, koska en enää oikeen muuta tehnyt kuin itkenyt. Ja se väsymys oli...
  17. B

    Nukuttamisesta ja nukkumisesta

    Meillä 1v ja 3kk. Sama meininki kuin teillä. Oon ajatellut että menee aikanaan ohi, toivottavasti :x
  18. B

    mummulassa äidillä paha olo

    Ei hyvin ,koska äitini ei pysty liikkumaan ilmn nosturia joten ei pääse vessaan ja matkaakin on aika reilusti..mustakin olis joskus niin päin mukava, että pääsisivät ajan kanssa meille.
  19. B

    mummulassa äidillä paha olo

    Purkaudun nyt tähän näin. Ollaan taas omien vanhempieni luona. Monestakin eri syystä valitettavasti tulen aina täällä ahdistuneeksi. Sisällä kaivertaa paha olo, hermostuttaa ja on sellainen ylikireys sisällä päällä :'( Yritän niin kovasti luoda lämmintä isovanhempi-lapsenlapsi suhdetta, mutta...
  20. B

    musta maailma

    Hei äitylit!! Kynnys on korkea hakea apua ja siinä on pettynyt itseensä, tiedän sen oman kokemuksen kautta. En oikein vieläkään ole hyväksynyt sitä, että olen voinut masentua. Mutta silti, apua kannattaa hakea, siinä ei ole häpeämistä, mua ainakin kehuttiin neuvolassa kun olin hakenut pahaan...

Yhteistyössä