Purkaudun nyt tähän näin. Ollaan taas omien vanhempieni luona. Monestakin eri syystä valitettavasti tulen aina täällä ahdistuneeksi. Sisällä kaivertaa paha olo, hermostuttaa ja on sellainen ylikireys sisällä päällä :'( Yritän niin kovasti luoda lämmintä isovanhempi-lapsenlapsi suhdetta, mutta kun oma olo on täällä aina mitä on. Lapsella onneksi on mukavaa ja isovanhemmat nauttivat myös hänen seurastaan.
Tätä on niin kamalan vaikea selittää, enkä jaksa millään nyt puida tätä koko tarinaa siitä miksi mulla tulee täällä paha olo. Mutta ylipäätään täällä ei ole ollut mitään helppoa elämää..
Kotimatkalla tulee melkein aina sitten se itku.
Mulla on niin huono omatunto tästä kaikesta :'(
Äijä tietää ja yrittää tukee, mutta varmaan ihmettelee sekin, että miks nyt aina sitä samaa parkuu. Mutta kai se oma lapsuus ja se lapsuusperhe on niin syvällä tuolla sisällä, että siitä syntyvä surukin sit on aina mukana. Ja psykologille oon asiasta puhunu ja purkanut, on se paljon auttanutkin.
No joo, kuten alussa kirjoitin, tää oli nyt tämmöinen sekava purkaus..sain vähän ulos tuota pahaa oloa. :\|
Tätä on niin kamalan vaikea selittää, enkä jaksa millään nyt puida tätä koko tarinaa siitä miksi mulla tulee täällä paha olo. Mutta ylipäätään täällä ei ole ollut mitään helppoa elämää..
Kotimatkalla tulee melkein aina sitten se itku.
Mulla on niin huono omatunto tästä kaikesta :'(
Äijä tietää ja yrittää tukee, mutta varmaan ihmettelee sekin, että miks nyt aina sitä samaa parkuu. Mutta kai se oma lapsuus ja se lapsuusperhe on niin syvällä tuolla sisällä, että siitä syntyvä surukin sit on aina mukana. Ja psykologille oon asiasta puhunu ja purkanut, on se paljon auttanutkin.
No joo, kuten alussa kirjoitin, tää oli nyt tämmöinen sekava purkaus..sain vähän ulos tuota pahaa oloa. :\|