Hakutulokset

  1. M

    Alle vuoden ikäisen päivähoito

    \ Ohhoh teillähän on kauhea laina, tuota ei tosiaan yhden palkalla taida maksella. Mutta jos nyt jossittelemaan aletaan, halvemmallakin olisitte saaneet asunnon/talon Helsingistäkin, ja lähikunnissa esim jo Vantaalla ja Järvenpäässä ja Tuusulassa on halvempaa. Junalla pääsee Helsinkiin aika...
  2. M

    Alle vuoden ikäisen päivähoito

    \ Pakko kommentoida, asumme Helsingissä kantakaupungin alueella, minä olen kotihoidontuella ja mies normaalipalkkaisessa työssä ja hyvin pärjäämme. Pikkasen nyt tuota Helsingin kalleutta liioittelet, toki on hieman kalliimpaa kuin muualla mutta se on ihan oma valintakysymys.
  3. M

    Ystäväni ei ymmärrä väsymystäni!

    \ Peesi! Meillä koliikki kesti 2kk ja se oli kyllä todella uuvuttavaa aikaa. Meilläkään ei auttanut vyöhyketerapia, mutta sitten kun itku loppui niin vauva on ollut ihan mahdottoman "helppo" vauva. Koita jaksaa :hug: :hug: Kyllä se vielä loppuu! Kysy neuvolasta apua ja neuvoja. Meillä...
  4. M

    Porin Anttila

    Onko Porin Anttilassa valaisimia? Netanttilasta löysin kivan kattivalaisimen, mutta tarvisin sen nopeasti, en kerkeä odottelemaan lähetyksiä. Onkohan tuotteet samanhintaiset liikkeessä kuin netistä tilattuna? Kiitos, jos joku viitsii vastata..
  5. M

    Puurosta oksentelua?

    Meillä puuro aloitettiin 5kk ikäisenä ja kauraa kokeiltiin ensimmäiseksi. tein vesipuuron tavallisesta elovenasta ja hienonsin sauvasekoittimella suuremmat paakut pois. Aloitin antamalla rkl kerran päivässä ja lisäsin annosta vähitellen. Kun pääsimme 0,5dl annoskokoon alkoi poika selvästi...
  6. M

    Mä sitten inhoon viikonloppuja..

    Mekin mennään markkinoille tänään :D
  7. M

    Omakotitalon asukkaat!!!

    meitä on 3 lasta ja 3 aikuista, mut ei ole sähkölämmitys vaan lämmitetään pelleteillä. Lasku oli n.60?....
  8. M

    sokerirasitustestistä

    Minä itse pyysin päästä sokerirasitukseen ja pääsinkin. Minulla on pco ja isälläni diebetes joten siinä jo kaksi riskitekijää ilman mitään ylipainoja. On kyllä tosi helpottunut olo ettei nyt tarvitse enää noita sokrujakaan senkummemmin miettiä kun tulee stressattua kaikkea turhaa muutenkin...
  9. M

    perhepeti vai oma sänky

    poikamme täyttää ensi viikolla 5 kk. nukumme vielä perhepedissä. kertokaa kokemuksia/mielipiteitä, pitäisikö hänet jo "opettaa" omaan sänkyyn? imetän öisin 1-3 kertaa. poika kääntyilee päivisin kovasti, mutta öisin pysyy aika hyvin vielä "asennossa". :wave:
  10. M

    mielitekoja?

    \ :laugh: minäkin söin eilen kolme toffeetuuttia ja tänään menee varmaan tuplat :ashamed: suklaa, pistaasit ja omenat on kanssa vastustamattomia ja sit tietty kaikkee kiellettyä tekee mieli ihan sikana.
  11. M

    Mikäs siinä vanhassa onnessa sitten oli vikana?

    Luulen etta stressi, vaikeat ajat ja ehka tunteuden hiipuminenkin saivat miehen paattamaan, etta haluaa etsia onnensa muualta... Mina olin pitkaan eri mielta mutta tajusin kai ajan myota etta parempi nain. Nyt on asiat hyvin uuden kanssa! :)
  12. M

    puhuisko joku espanjaa?

    \ Mikas on travesia? Onks sekii risteily? :whistle:
  13. M

    puhuisko joku espanjaa?

    \ Mika paikka 4? Ja miten se risteily siis sanotaan espanjaks?
  14. M

    puhuisko joku espanjaa?

    :attn:
  15. M

    puhuisko joku espanjaa?

    Risteily terminaali, laituri c =)
  16. M

    puhuisko joku espanjaa?

    Tarviisin yhen lauseen tietaa epsanjaks...
  17. M

    Kenellä oli kotona kutsumaton vieras?!?!

    Siittä on jo hetki aikaa, kun joku kerto että kotonaan istui sohvalla kutsumaton vieras?!?! Muistaako kukaan? Miten siinä jutussa loppujen lopuks kävi??
  18. M

    Toinen hää kyssäri...

    Kaverini menee kesällä naimisiin ja kutsu kolahti luukusta meillekkin... Kutsussa oli tilinumero ja pyydettiin kartuttamaan matkatiliä... Mikäköhän olisi sopiva summa, kun emme ole kovin paljoa tekemisissä?!? Siis n. neljä kertaa/ vuosi. Juhliin meitä lähtisi minä ja mieheni sekä pieni vauvamme.
  19. M

    suola, rasva ja einekset....

    \ Piti viela jatkaa etta en oo huomannu Italiassa sellasta napostelu "kulttuuria" kun taalla, paitsi sipsit on suosiossa ja tietysti ne ihanaat leivokset silloin talloin! =)
  20. M

    suola, rasva ja einekset....

    Moi mamma! Taalla Suomessa on muuten valilla aika hankalaa (ja kallista) noudattaa tuota Valimerellista ruokavaliota koska kasviksia on rajoitetusti ja ovat tyyriitakin. Valitettavasti.....

Yhteistyössä