Mä sitten inhoon viikonloppuja..

Enkä edes tiedä miks..

Mut varsinkin aamuja, poika herää sen verta aikasin, et on niin tylsää. Isäntääkään vielä voi herättää! Olisi kello edes 10!

*vali vali, mulla on huono päivä..kiitos appiukon (taas)* :ashamed:
 
Niin appiukon kanssako? Mun ei oikeestaan tarvi kun nähdä se niin on päivä pilalla. Eilenkään se ei edes sanonu mitään niin raivostuttavaa kun yleensä, silti tuu ajatelleeks taas mitään muuta ja sitten se päivä onkin jo pilalla..

Mut tänään on markkinat, saa hattaraa. On sekin jotain.. :)
 
Minä taas tykkään viikonlopuista, kivaa vaihtelua arkeen kun mieskin on kotona. Tyttö herätti tänään jo puol seitsemän jälkee (normaalisti n. 8-9 aikaan) nii tultiin tänne olohuoneeseen hääräämään. Mies saa nukkuu nyt niin pitkään kuin tahtoo ja unta riittää. Herää viikolla jo kuudelta nii saa hänkin nukkua univelkojaan joskus pois. Ja kerrankin minä oon pirtee aamulla ja oon saanu jo siivottuakin ihan!!!! :D
 
Lisään vielä et ehkä osasyy tähän pirteyteen on kun tänään alkaa täällä lavakausi eli on avajaiset ja miehen äiti on nii innokkaasti tulossa katsoo tyttöä et mennään sitten illalla tansseihin kun miehellä oli eilen synttäritkin :D Eli voipi vähän jännittääkin mua kun nää reissut on nykyään nii harvassa ja yleensäkin yhteinen aika miehen kans. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 08:31 Hömppä kirjoitti:
Lisään vielä et ehkä osasyy tähän pirteyteen on kun tänään alkaa täällä lavakausi eli on avajaiset ja miehen äiti on nii innokkaasti tulossa katsoo tyttöä et mennään sitten illalla tansseihin kun miehellä oli eilen synttäritkin :D Eli voipi vähän jännittääkin mua kun nää reissut on nykyään nii harvassa ja yleensäkin yhteinen aika miehen kans. =)
Oi että! Mä oon kans aina halunnu lavatansseihin, niis on jotain hienoo! En kyllä osaa tanssia pätkän vertaa...Pitäkää kiva ilta! =)
 
Kiitos, koitetaan pitää!! Tahtoo vaan aina olla kun on tytöstä erossa, että ajatukset pyörii vaan siinä miten täällä pärjätään.. Vaik tytöllä on kaks ihanaa mummua jotka ihan varmasti pärjää. Vaihtelua vaan neitillekin kun saa katella muittenkin naamoja ku äidin ja isin :D

Juu ja ei mekään osata tanssia kyllä yhtään mut pakko kait se on kokeilla.. :whistle:
 
Tiedän tunteen, tai mulla oli samoja fiiliksiä silloin kun olin kotona pojan kanssa. Kun itelle viikonloppu oli yhtäläinen päivä kuin ma-pe, mutta miehelle se oli VAPAA! ja vapaahan tarkoittaa että on vapaa kotitöistä, aamuheräämisistä, nalkutuksesta ja on OIKEUS satsata itseensä. Ja riitojahan siitä syntyi! Kun mulla oli isot odotuksen yhteisen ajan suhteen :/

Mutta nyt kun oon ollut jo vuoden taas töissä, niin viikonloppuvapaat on IHANIN asia viikossa, etenkin silloin kun on vapaata :D Yritän jopa "viikkosiivouksen" tehdä perjantaina jotta vapaapäivinä ei ole liikaa ärsyttäviä hommia!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 08:56 helmi79 kirjoitti:
Tiedän tunteen, tai mulla oli samoja fiiliksiä silloin kun olin kotona pojan kanssa. Kun itelle viikonloppu oli yhtäläinen päivä kuin ma-pe, mutta miehelle se oli VAPAA! ja vapaahan tarkoittaa että on vapaa kotitöistä, aamuheräämisistä, nalkutuksesta ja on OIKEUS satsata itseensä. Ja riitojahan siitä syntyi! Kun mulla oli isot odotuksen yhteisen ajan suhteen :/

Mutta nyt kun oon ollut jo vuoden taas töissä, niin viikonloppuvapaat on IHANIN asia viikossa, etenkin silloin kun on vapaata :D Yritän jopa "viikkosiivouksen" tehdä perjantaina jotta vapaapäivinä ei ole liikaa ärsyttäviä hommia!
Toi on ihan totta, se on mulle tosiaan ihan sama onko maanantai vai sunnuntai, samat hommat kumminkin odottaa tekijäänsä. Aivan varmasti työssä käyvällä v-loput onkin ihan luxusta, kyllä mä muistan ittekki, ei siittä töissä olemisesta niin kauaa oo :) Ja sikspä täytyy miehenkin tosiaan antaa levätä, rankka viikotyö ja sitten nää viikonloppu hommat päälle.
 
Gluteus maximus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 09:04 SuhmuranSandra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 08:56 helmi79 kirjoitti:
Tiedän tunteen, tai mulla oli samoja fiiliksiä silloin kun olin kotona pojan kanssa. Kun itelle viikonloppu oli yhtäläinen päivä kuin ma-pe, mutta miehelle se oli VAPAA! ja vapaahan tarkoittaa että on vapaa kotitöistä, aamuheräämisistä, nalkutuksesta ja on OIKEUS satsata itseensä. Ja riitojahan siitä syntyi! Kun mulla oli isot odotuksen yhteisen ajan suhteen :/

Mutta nyt kun oon ollut jo vuoden taas töissä, niin viikonloppuvapaat on IHANIN asia viikossa, etenkin silloin kun on vapaata :D Yritän jopa "viikkosiivouksen" tehdä perjantaina jotta vapaapäivinä ei ole liikaa ärsyttäviä hommia!
Toi on ihan totta, se on mulle tosiaan ihan sama onko maanantai vai sunnuntai, samat hommat kumminkin odottaa tekijäänsä. Aivan varmasti työssä käyvällä v-loput onkin ihan luxusta, kyllä mä muistan ittekki, ei siittä töissä olemisesta niin kauaa oo :) Ja sikspä täytyy miehenkin tosiaan antaa levätä, rankka viikotyö ja sitten nää viikonloppu hommat päälle.
Näinhän se on, mutta kun joskus haluaisi, että minulla kotona olevallakin olisi mukavaa ja rentouttavaa...ei sitä haluaisi aina nalkuttaa :headwall: Tiedän, että sitten töissä ollessa se yksi vapaa viikonloppu kuukaudessa on NIIIN luksusta, että tuskin sitä jaksaa tapella ;)
 

Yhteistyössä