mielitekoja?

Äh, mä söin äsken 3 toffeetuuttia ja nyt on hirveän huono omatunto :snotty: edellisessä raskaudessa paino nousi 20 kg joita oli tuska ja työ saada pois, enkö oppinut siitä mitään? :xmas:
Miten muilla, tuleeko mitään kauheaa himoa saada esim jätskiä tai suolakurkkuja?
 
Tällä hetkellä himona erilaiset jogurtit ja mehukeitot :p

Nämä ovat onneksi terveellisiä (maitoakaan kun en juo), mutta kyllä sitä painoa on tullutkin jo rapiat parikymmentä kiloa :ashamed: :'(

Raskauden eri vaiheissa ollut tuhat ja yksi himoa, niitä en nyt rupea luettelemaan :D

Arjaana 37+4
 
Ammattilainen
Tuorekurkku ja lehtisalaatti.. Voisin syödä vaikka 2 kiloa päivässä.. Onneks ei tuon epäterveellisempää, mut kukkarolle käy kun ruukkusalaatti maksaa euron kappale ja voin vetäistä vaikka pari puskaa päivässä... :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:40 Nappe kirjoitti:
Äh, mä söin äsken 3 toffeetuuttia ja nyt on hirveän huono omatunto :snotty: edellisessä raskaudessa paino nousi 20 kg joita oli tuska ja työ saada pois, enkö oppinut siitä mitään? :xmas:
Miten muilla, tuleeko mitään kauheaa himoa saada esim jätskiä tai suolakurkkuja?

:LOL: minäkin söin eilen kolme toffeetuuttia ja tänään menee varmaan tuplat :ashamed: suklaa, pistaasit ja omenat on kanssa vastustamattomia ja sit tietty kaikkee kiellettyä tekee mieli ihan sikana.
 
Pelkkä keitetty peruna..joka ilta kun kello käy yhdeksää niin mieliteko on niin kova, että haistan keitetyn perunan vaikkei koko huushollissa olisi yhtään perunaa.

Hapankorppua on menny ihan hillittömät määrät, samoin kuin ruisleipää simmoin vähän kuivuneena. Näitä jopa herään yöllä syömään.

Muuten pahoinvointi kyllä pitää painon kurissa, toistaiseksi.
Vaikka mä kyllä jo vaihtaisin tän ympäri vuorokautisen yökkäämisen muutaman ylimääräiseen kiloon, joka mahdollisesta herkuttelusta tulisi.

Hedelmissä on kanssa niin, että tulee ihan älytön himo yhtäkkiä. Nyttemmin oon tajunnu ostaa paljon etukäteen, mut jos loppuu niin se on heti lähdettävä kauppaan ja tuntuu, että hyllystä jo tekis mieli haukata :whistle:
 
pikku myyn äiti
Esikoista (tyttöä) odottaessa kaikki hedelmät, ym. raikkaat ruuat oli himona. Paino nousi silti 16kg.

Nyt odotan toista, ja kaikki epäterveellinen, niin suolaset kuin makea (erit.suklaa, jäätelö ja hampurilaiset) himottaa... Olisikohan poika tulossa :D
 
Mulla ei varsinaisia himoja ole mutta hapankorput ja da capo suklaapatukka on tosi hyviä...
Ennen söin hulluna suklaata mut nyt menee ennemmin kaikki kirpeä irtokarkki kuten bon bonit ja mustat pääkallot.
Mulla käy vähän niin et mitä näen...siis vaikka telkkumainoksissa niin sitä pitää saada...jos se sit rupee himottamaan...
Näin kävi viimeeks kun tuli Ainon jäätelömainos jossa mainostettiin raparperi mansikka jäätelöä...
Esikoisella himot oli hernekeitto ja geishapatukka, enkä sietäny syödä mitään rasvaruokia...nyt nekin kelpaa...!
 
Yhäiskä86
mä en koskaan oo pitänyt banaanista ja nyt menee n.4kg viikossa banaania. Myös jäätelöä menee litrakaupalla. Viimeaikoina myös tuorekurkkua on alkanut maistumaan enemmän kuin koskaan.
 
mulla on aika monia ruokia joita himoitsen kuten viinirypäleet (niitä just pino vieressä), luumut, kaurapuuro mansikoiden kanssa (ennen inhosin kaurapuuroa) ja etenkin jäätelö ja suklaa! sen sijaan ällöttää jotkut entiset herkut: pussikeitot, mozzarella, oliivit, fetajuusto, valkosipuli ja majoneesi jne. Poikaa odottelen jos sillä jotain merkitystä on mitä silloin himoitsee.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:03 äiti84 kirjoitti:
Mulla ei varsinaisia himoja ole mutta hapankorput ja da capo suklaapatukka on tosi hyviä...
Ennen söin hulluna suklaata mut nyt menee ennemmin kaikki kirpeä irtokarkki kuten bon bonit ja mustat pääkallot.
Mulla käy vähän niin et mitä näen...siis vaikka telkkumainoksissa niin sitä pitää saada...jos se sit rupee himottamaan...
Näin kävi viimeeks kun tuli Ainon jäätelömainos jossa mainostettiin raparperi mansikka jäätelöä...
Esikoisella himot oli hernekeitto ja geishapatukka, enkä sietäny syödä mitään rasvaruokia...nyt nekin kelpaa...!
Noista mainoksista tuli mieleen että ei paljon tarvitse kun himo iskee: näin kerran kaunotar ja kulkuri -elokuvan julisteen ja aloin himoitsemaan spagettia ja lihapullia siis just mitä ne siinä syö. Olen varmaan ruokamainostajien unelma kohderyhmää.... :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 11:41 SariS kirjoitti:
Jaa juu!
Mulla kanssa noi kirpeät irkkarit.
Täällä kohtalotoveri! Miten se kirpeys houkutteleekin niin paljon nykyisin? En kyllä syö karkkia nytkään kauhean useasti, mutta aina kun syön osuu valinta kirpeimpiin mahdollisiin. Tuo himo ilmeistyi mulle heti ensimmäisten viikkojen aikana. Onneksi saan silti hillittyä itseni ettei tule liikaa syötyä sokeria...
 

Yhteistyössä