Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:40 Nappe kirjoitti:Äh, mä söin äsken 3 toffeetuuttia ja nyt on hirveän huono omatunto :snotty: edellisessä raskaudessa paino nousi 20 kg joita oli tuska ja työ saada pois, enkö oppinut siitä mitään? :xmas:
Miten muilla, tuleeko mitään kauheaa himoa saada esim jätskiä tai suolakurkkuja?
Noista mainoksista tuli mieleen että ei paljon tarvitse kun himo iskee: näin kerran kaunotar ja kulkuri -elokuvan julisteen ja aloin himoitsemaan spagettia ja lihapullia siis just mitä ne siinä syö. Olen varmaan ruokamainostajien unelma kohderyhmää....Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 15:03 äiti84 kirjoitti:Mulla ei varsinaisia himoja ole mutta hapankorput ja da capo suklaapatukka on tosi hyviä...
Ennen söin hulluna suklaata mut nyt menee ennemmin kaikki kirpeä irtokarkki kuten bon bonit ja mustat pääkallot.
Mulla käy vähän niin et mitä näen...siis vaikka telkkumainoksissa niin sitä pitää saada...jos se sit rupee himottamaan...
Näin kävi viimeeks kun tuli Ainon jäätelömainos jossa mainostettiin raparperi mansikka jäätelöä...
Esikoisella himot oli hernekeitto ja geishapatukka, enkä sietäny syödä mitään rasvaruokia...nyt nekin kelpaa...!
Täällä kohtalotoveri! Miten se kirpeys houkutteleekin niin paljon nykyisin? En kyllä syö karkkia nytkään kauhean useasti, mutta aina kun syön osuu valinta kirpeimpiin mahdollisiin. Tuo himo ilmeistyi mulle heti ensimmäisten viikkojen aikana. Onneksi saan silti hillittyä itseni ettei tule liikaa syötyä sokeria...Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 11:41 SariS kirjoitti:Jaa juu!
Mulla kanssa noi kirpeät irkkarit.