Hakutulokset

  1. Mosmos

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Hopeakissa Hienoa saada sut tälle puolelle! Mullakin nuo alavatsan repäisyt oli ensimmäinen selkeä oire. Ne ehti jo mulla kertaalleen loppua, mutta viimeisen viikon ne on taas olleet riesana, ja sen verran ikävinä et pari kertaa on päässyt ihan älähdys kun olen erehtynyt aivastamaan...
  2. Mosmos

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Pamsku Mä oon melkein yllättynyt itsestäni, että en ole kotidoppleria hankkinut enkä aio. Yleensä oon just sellaista tyyppiä joka haluaisi kaiken tiedon koko ajan, mut ehkä se keskenmeno sai mut ajattelemaan, et tietty tietämättömyys ei ookaan niin pahasta? Ainakin oon ollut ihan yllättävän...
  3. Mosmos

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Mona Lisa Kiva kun pääsit mukaan! Mä soitin neuvolaan pari viikkoa plussan jälkeen. Ekasta raskaudesta joka meni kesken soitin heti plussattuani, ja tokalle kerralla meinasin olla alkuun hieman skeptinen. Pahoinvointi alkoi mulla tuntua selkeästi 6+ viikolla jolloin alkoi oksentaminenkin, ja 11+...
  4. Mosmos

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Pamsku Pahoinvointien ja keskenmenon jälkeen selkä- ja lonkkakivut ei mua paljon sureta, näiden kanssa pystyy kuitenkin elämään normaalia elämää (vaikkakin välillä vähän irvistellen) eikä huolta lapsen hyvinvoinnista ole. Todennäköisesti nämä kivut tulevat vain ja ainoastaan pahenemaan, mut se...
  5. Mosmos

    Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

    Jes, odottelinkin josko joku (hieman minua aktiivisempi) saisi aikaiseksi ryhmän jota voisi päivitelläkin, kiitti Pamsku! Oon kaikkia yrityspuolelta plussanneita koittanut seurailla niissä ketjuissa minne kukin on mennyt, mut on ollut melko mahdotonta pysyä kärryillä kaikista eikä niihin...
  6. Mosmos

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Amalialla oli tosi hyvä teksti, joskin kesukstelussa yleensä kallistunkin Ralliruudun ja Hukkapirun puolelle. Sanoit, että "Mä en jaksa varoa sanojani vaan haluan purkaa ne johonkin.", ja olen ihan saamaa mieltä, että välillä pitääkin saada olla katkera, jos sattuu sillä hetkellä siltä...
  7. Mosmos

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Itun emolle pahoittelut, täälläkin toivottiin, että kaikki olisi kuitenkin vielä kääntynyt parhain päin :( Omenankukalle myös osanottoni, vaikkakin hieman myöhässä. Mä olen itsekin kertaalleen kertonut keskenmenosta palstalle ja tiedän miltä tuntuu, kun itselle niin suuri ja kamala asia...
  8. Mosmos

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Äitiysvaatteille alkaa olla jo tarvetta... Farkut kiristää vyötäröltä ja jokaiset rintsikat ovat pienet, mä suorastaan tursuan ulos :D Kunhan pahoinvointi laantuu sen verram että jaksan pari tuntia vaatekaupassa, mä ostan ainakin mammahousut ja kokoa isommat rintsikat! Ar-ultra mulla tuli...
  9. Mosmos

    Oudoimmat oireet raskausaikana

    Mulla on ollut tässä alkuraskaudesta huimausta - sinällään ihan yleinen oire, mutta jännäks tekee sen voimakkuus. En edes tiennyt olevani vielä raskaana, kun mulla alkoi olla todella humalainen olo, ja yhtenä ainoana päivänä olin naamallani tasaisella kadulla, portailla ja bussin lattialla :D...
  10. Mosmos

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

    Mä en olekaan tänne tainnut kirjoitella sen jälkeen kun listalle ilmoittauduin, mutta kerrotaanpa nyt kerralla kuulumiset tähän saakka :D Mulla on viimeiset kolme viikkoa ollut niin kovaa pahoinvointia, etten ole päässyt sohvalta ylös. Olen oksentanut vain noin kerran päivässä, sillä mieheni...
  11. Mosmos

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Hei, voisin ilmoittautua mukaan: La on 19.7. ja tiedot Mosmos / 23 / ensimmäinen / TAYS Meillä yrittäminen alkoi tämän vuoden alussa, ja silloin tärppäsikin heti ensimmäisestä kierrosta. 11+0 viikolla sain kuulla saaneeni keskeytyneen keskenmenon ja epäonnistuneen kemiallisen tyhjennyksen...
  12. Mosmos

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Ihan yllärinä hiljaisesta kierrosta sainkin tänään plussan :heart:
  13. Mosmos

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Oho, ihan äsken testiin pärähti selkeä plussa :heart:
  14. Mosmos

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Pamksu Tällä erää maitoa on tullut keskenmenosta alkaen, eli noin 5kk. Lääkärin puheista ymmärsin, että vaikka keskenmeno saattaa tuollaisia oireita aiheuttaa, ei näin pitkään jatkunut vuoto ole enää normaalia. Mulla tulee maitoa aina kun puristan, parhaimmillaan sellaisella paineella, että...
  15. Mosmos

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    BDU Kyselit tuosta ovisbogailusta. Mäkään en ollut ennen yritystä huomannut ikinä ovuloivani, mutta nyt puolisen vuotta on tullut tarkkailtua omaa kehoa ovistestien avustuksella, ja voisin ehkä viimein väittää tunnistavani oviksen ilman testejäkin. Jos mä en olisi testejä tehnyt, niin olisin...
  16. Mosmos

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Kp 1... Olisi vaikka mitä sanottavaa teille kaikille ja kaikesta, mutta nyt on vähän kiire... Ehkä illemmalla!
  17. Mosmos

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Tänne on tullut taas sen verran ikäviä uutisia, etten oikein osaa mitään sanoa... Halit kuitenkin kaikille! Mä olin merkinnyt listaan piinapäiväksi itselleni 9.10. ja teinkin testin silloin. Negahan se oli, enkä oikeastaan muuta odottanutkaan. Teki mieli vaan leikkiä, etten ollut mitään...
  18. Mosmos

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Iso kiitos kaikille jotka jaksoi vastata, kyllä se samassa tilanteessa olevien lohdutus tuntuu vaan ihan erilaiselle, kuin lääkäreiden ja psykologien... Mies jaksaa kannustaa että hän on tässä ihan täysin mukana, ja kun minäkin olen välillä tällainen vaativa huollettava, en voi kuin ihailla...
  19. Mosmos

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    En ole koko tämän kierron aikana tainnut käydä täällä juttelemassa, on vaan tuntunut aivan mahdottomalta laittaa näitä ajatuksia sanoiksi... Mä olen hieman kateellinen teille kaikille, kun jaksatte kaikista vaikeuksistanne huolimatta pysyä vahvoina siinä uskossa, että olette kuitenkin...

Yhteistyössä