No kyllä mäkin tuossa sun tilanteessa useamman testin tekisin, oisin varmaan testannut nyt illallakin vielä
Joo siis siinähän kävi niin, et julkisella ollaan oltu koko aika ja ainut mitä ollaan yksityisellä lääkäriasemalla tehty oli miehen sperma-analyysinäyte. Eilen sit lääkärissä mulle jäi sellainen kuva et mennään sinne samaan paikkaan jatkossakin, mut tänään tajusin et lääkäri tarkoitti vaan samaa kaupunkia ja puhui kyllä koko ajan julkisesta..Sekavaksi menee mutta kys:iin pääsyä tässä siis suomeksi sanottuna odotellaan
Niin tämä hoitaja kyllä sanoi myös et maksettavaksi jää matkakulujen lisäksi polimaksut ja lääkkeet, mutta kyllä sinne inssiinkin ilmeisesti useamman satkun saa käytettyä, ja hän kertoi vielä muistakin hoidoista joissa puhutaan sit jo lähemmäs tuhannesta eurosta :/
Hei muuten, nyt mä kerrankin muistin, munhan on pitänyt jo pitkään täällä huudella et mihinköhän
Naspula on kadonnut!? Masokisti kun olen, niin käyn joskus myös tuolla plussanneiden puolella mutta hän ei ole sinne vielä mitään kirjoitellut. Ois vaan kiva kuulla hänenkin kuulumisia