Kakskymppiset yrittäjät 2012

Apua täälä paljon plussia!! :)

Onnea nanna BDU ja Mosmos :heart: :)

On.. Tässä kierrossa en oo ovis tikutellu, eikä minkäälaisia ovis tuntemuksia oo ollu, onko ovis taas myöhään. :ashamed: Noh, toivotaan että olis ollu jo ja tärpänny!
 
Millinkäinen
Huh, vaan on plussatuulet puhaltaneet! :O Ei muuta kuin hirmuisasti onnea ja tarrasukkia Nanna, BDU ja Mosmos!!! :)

Tervetuloa Ole luonani aina :)

Minnah88 ehkäisyasiaan vielä palaan, niin kun pillerit (mercilon) lopetin kesäkuussa -11, niin sen jälkeen kortsuja huhtikuuhun asti käytettiin...

caro mullei hyytymiä tullu luomukierroissa, mut terojen kanssa tuli ja paljon :x nyt en tiedä mikä clomien kans on tilanne, ku ei menkkoja vielä näy...

Galluppiin (vähä myöhässä): toivon, että joulu menee samalla tavalla ku pari edellistäki joulua. Eli siis aatonaattona mentäs mun vanhemmille yöksi ja mies lähtis sit aattoaamuna omille vanhemmilleen viettämään heidän jouluperinteitä ja minä viettäsin "meidän perheen" kanssa meidän jouluperinteitä ts. haudoilla käynti, ruoka, sauna ja joulupukki :D sit aattoiltana painelisin miehen porukoille yöksi. mun mielestä näin on hyvä tehdä vielä, kun kaksin ollaan. sit jos se kolmas saataisiin aikaiseksi, niin taitaa nuo perinteet muuttua ;)

Ja vielä tätä omaa........
Menkat tänään viikon myöhässä nuihin terokiertoihin jos verrataan.. onhan se varmaan clomien kans taas ihan eri juttu. Mutta tämän viikon oireilua: oon ollu pahoinvointinen lähes tulkoon joka päivä. Ja lisäks kaikki hajut töissä oon haistanu tosi selvästi. Vatsa ihan järkyttävän turvoksissa - mies nauraa sille päivittäin :D ja mahaa nippailee edelleen joka päivä ihmeellisesti. Lisäks oon aamuisin hirmu levoton, vaikka oon hirmu väsyny ja olo on muutenkin ihan outo. Tänään vielä hirveä päänsärky töissä iski. ja limaa senkun riittäää... :x huomenaamuna tulee 5 päivää viime testauksesta. Toiveet on korkealla ja tiedän että sieltä korkealta tipun ja kovaa.
 
Vau Mosmos! :O Onnnnnea!! :heart:

Pamsku: Just joo mitä käytöstä... :O Kuten olen monta kertaa täällä kirjoittanut, eri aiheistakin, meitä on moneen junaan. :hug: Ja lääkäristä, se oli tuossa puolen päivän jälkeen. =)

Niin eli lääkärissä käyty, en jaksa uudestaan alkaa tänne satuilemaan joten käykääs kiinnostuneet lukemassa tarkemmat tiedot mun blogin puolelta: odotan.: Positiivista ajattelua
Mutta mutta. Pääpiirteittäin: mitään normaalista poikkeavaa ei löytynyt ja puolisen vuotta olisi vielä tarkoitus jatkaa näin, sitten voidaan harkita lääkitystä. Mutta kuitenkin ovuiloin selvästi ihan normaalisti. Ihan hyvä riessu siis, toi uudestaan toivoa! :)
 
Onnea kaikille plussanneille! :heart:
Galluppiin Tänävuonna ekaa kertaa otetaan kuusi ja aion muutenki tehdä jouluruokia, mennään kyllä appivanhemmille sitten illalla, ja varmaan seuraavana päivänä omille vanhemmille.. Mutta ihana laittaa vähän joulua kotona, muina vuosina ei ole viitsinyt kuusta ottaa, kun olemme olleet minun vanhemmillani joulun..

Omaa.. En tiedä?? tänään alko tuhruttelu, heti pisti miettimään että onko menkat vai keskenmenoa vai alkuraskauden vuotoa? En ole nyt testaillu, taidan kyllä huomenna käydä apteekissa ja tehdä testin, kun viimeksikin ne menkat tuli vaikka olinkin raskaana.. No saa nähdä mitä testi sanoo, jotenkin vain huolettaa et jos se on positiivinen ja tuhruttaa niin saa heti olla varpaillansa että lisääntyykö vuoto, mutta saahan sitä kyllä muutenkin varpaillansa, pitäis vain yrittää olla rauhallisesti ja olla stressaamatta, kun ei voi tietää varmaksi onko vai ei.. Tää tietämättömyys on vain niin ahistavaa.. :/ Muistin vain että eilen mulla vihloi mahaa ja sitten mietein et oonko raskaana, no vihlonta loppui ja en enää tänään muistanutkaan koko asiaa kun vasta nyt kun tuhruttelu alkoi.. No katsellaan ja kuulostellaan miten meikän käy..
 
Onnea BDUjaMosmos:flower:

Galluppiin: Meillä viime joulu vietettiin koko mun lähisuku samassa paikassa (vuokrattiin paikka) niin että oli etukäteen sovittu mitä ruokia kukin tuo niin että saatiin joulupöytä kokoon. Mukavaa oli kun ei tarvinnut monessa paikassa käydä kun kaikki oltiin jo samassa paikassa. Toisaalta siinäkin oli hirvee stressaaminen että muistettiin kaikki pyytää mukaan. Miehen vanhemmilla toki käytiin illalla.
Viettäsin tämän joulun samalla tavalla mut ei se ei taida tällä kertaa onnistua joten aattona näin alustavasti sovittuna mennään poikkeuksellisesti ensin miehen vanhemmille syömään ja sieltä mun vanhemmille.Joulupäivänä sitten käydään mummulat läpi :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 10.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp105/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Amalia89.........kp42/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
millinkäinen......kp34/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi

Kp 21-30


Leva...............kp27/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11.....kp26/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa.........kp26/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie...........kp24/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp23/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp22/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi

Kp 11->20


Taru_............kp20/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
nnela.............kp19/29................22v............yk2...............1.lapsi
ralliruutu.........kp17/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi
Grill................kp12/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac............kp12/33..................23v..........yk3...............1.lapsi

Kp 1-10


Caro...............kp10/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi
Anlii................kp7/27-30(54)..........23v.........yk14.................1.lapsi
Skeggo............kp7/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Nenni88............kp6/28...............24v...........yk3................2.lapsi
Henskuliini93......kp6/30...............19v.............yk5................1.lapsi
Ole luonani aina..kp5/28.............24v............yk1................3.lapsi
Miramei.............kp3/38-40.............24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp3/30..............20v............yk4................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Sunflower....dpo9.........15.11
AnnuLiisa....dpo13..........??

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
lumihiutale92
nanna_
BDU
Mosmos


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 11.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp106/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Amalia89.........kp43/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
millinkäinen......kp35/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi

Kp 21-30


Leva...............kp28/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11.....kp27/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa.........kp27/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie...........kp25/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp24/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp23/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_.............kp21/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi

Kp 11->20


nnela.............kp20/29................22v............yk2...............1.lapsi
ralliruutu.........kp18/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi
Grill................kp13/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac............kp13/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp11/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi

Kp 1-10


Anlii................kp8/27-30(54)..........23v.........yk14.................1.lapsi
Skeggo............kp8/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Nenni88............kp7/28...............24v...........yk3................2.lapsi
Henskuliini93......kp7/30...............19v.............yk5................1.lapsi
Ole luonani aina..kp6/28.............24v............yk1................3.lapsi
Miramei.............kp4/38-40.............24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp4/30..............20v............yk4................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Sunflower....dpo10.........15.11
AnnuLiisa....dpo14..........??

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
lumihiutale92
nanna_
BDU
Mosmos


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Huikea plussa-aalto täällä, onnittelut kaikille onnekkaille <3 Ja sunille toivotaan, että oli hoppunega.

ON: Oon käynyt täällä välillä lueskelemassa, mutta yrittänyt ottaa etäisyyttä tähän yritysasiaan ja koittanut vaan elää. Vaikeeta on. Tässä kierrossa en tikutellut ovista, ja epäilin limoista ja sen jälkeisistä nippailuista olleen jo kp 14 tienoilla, mutta nyt on kahdesti sen jälkeen tullut kerran oikeen venyvät ja paukkuvat limat papruun, muistaakseni kp 18 ja nyt perjantaina, kp 23. En siis todellakaan tiedä, onko koko ovista ees tapahtunut. Mieli olisi niin tehnyt ihan isänpäiivän kunniaksi testata, mutta oletin sen olevan turhaa, joten testi sai jäädä pakettiinsa. Oon tässä alkanut näkemään uniakin jo siitä, että meille ei lasta tulisi. Kamalia unia.
 
Huomenta päivää! :) Kirjoitin sepustuksen tonne "tänne ovulaatiotesti kuvia."-ketjuun ja haluan nyt laittaa sen tännekin, josko joku pystyis vastaamaan:

Mulla olis nyt kp22 ja dpo6. Eilen tein r-testin, joka näytti negaa tai viivanpaikkaa, en ole varma, koska en tiedä missä kohtaa noissa ton merkkisissä testeissä kuuluis testiviivan olla... No kuitenkin, tänään aamulla testasin sitten sekä o- että r-testillä. Ovistesti plussaa Ton tän kierron ensimmäisen ovisplussan jälkeen testit haaleni selvästi (tein plussan jälkeen seuraavana päivänä yhden ja sitten lopetin), eli ei oo samaa ovisplussaa. Voiko ovistesti näyttää raskauden näin varhaisessa vaiheessa? Kun r-testikään ei vielä reagoi (muutakun ehkä viivan paikalla)...

Niin juu ja se unohtu mainita, että tiedän olevani turhan aikaisessa :whistle: Toi memsienkin mainitsema isänpäivä innoitti mut testaamaan :)

Onnittelut vielä kaikille kenellä on tärppi käynyt :) Ihania uutisia ja piristää kyllä omaakin päivää :)
 
Sunflower11
Taru_ Mulla näytti viimekierrossa ovistesti plussaa muistaakseni dpo 8->13 asti (menkat alkoi dpo 15). Mä ensin toivoin et se tarkottais plussaa, mut ei.
LH-hormoni voi olla koholla loppukierrossa.
Yleensä alkio kiinnittyy 5-7 päivää ovulaatiosta ja siitä sitten pitäs parin päivän - neljän päivän sisällä rupee näkymään testeissä.
Tokihan se voi olla että tarkottaa raskautta. Tsemppiä!
 
Onnea plussanneille, teitä olikin monta! :flower:

Taru aika aikaistahan tuo tosiaan on, mutta periaatteessa onhan se mahdollista että se ovistesti näyttäisi raskauden jo nyt. Tai sitten tottakai mulle nyt heti tulee mieleen tää oma tilanne, jossa pco:n takia ovistesti näyttää tummaa viivaa joskus kaksikin kertaa saman kierron aikana (niin kuin tässä kierrossa) ja on siis todistetusti haalistunut tässä välissä. Omalla kohdallani mä uskon et mun alkuviikkoinen ovisplussa oli se oikea, koska siitä alkoi rintojen aristus, sekä sen o-plussa päivän ajan sain r-testiin ensimmäistä kertaa ikinä viivanpaikan/roskishaamun. Ja niitäkään en enää myöhemmin saanut r-testeihin näkymään vaikka saman merkkisillä testaan aina. Eli kenties r-testi reagoi tuolla tavalla ovulaatioon ja mullakin ois siis EHKÄ nyt menossa dpo 6..
Niin ja sit toki vielä tuo Sunflowerin sanoma vaihtoehto, et lh voi kohota loppukierrossa, eli juuri ennen menkkoja. Toivotaan ettei siitä ole kyse :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi että, mä niin toivon:heart: Ilmottelen mitän hommat etenee, varmaan hankin lisää kumpiakin testejä ja testailen joka päivä kunnes tulos on selkeesti positiivinen (tai täti tulee kylään)! Muistelen tässä, että mulla oli kans yhdessä kierrossa niin, että raskaustesti näytti haamua pari päivää ennen menkkoja... Noh, mä aattelen nyt, että olen raskaana kunnes toisin todistetaan :heart: Täältä tiputaan ja kovaa, mutta positiivisella mielellä jaksaa eteenpäin!!!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 12.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Amalia89.........kp44/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
millinkäinen......kp36/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi

Kp 21-30


Leva..............kp29/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11....kp28/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa........kp28/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie...........kp26/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp25/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp24/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_.............kp22/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
nnela.............kp21/29................22v............yk2...............1.lapsi

Kp 11->20


ralliruutu.........kp19/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi
Grill................kp14/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac............kp14/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp12/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi

Kp 1-10


Anlii................kp9/27-30(54)..........23v.........yk14.................1.lapsi
Skeggo............kp9/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Nenni88............kp8/28...............24v...........yk3................2.lapsi
Henskuliini93......kp8/30...............19v.............yk5................1.lapsi
Ole luonani aina..kp7/28.............24v............yk1................3.lapsi
Miramei.............kp5/38-40.............24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp5/30..............20v............yk4................1.lapsi
Hopeakissa.......kp1/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Taru_............dpo6.........?
Sunflower....dpo11.........15.11
AnnuLiisa....dpo15..........??

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
lumihiutale92
nanna_
BDU
Mosmos


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Tsempit Tarulle! :) Mielenkiinnolla odottelen miten käy.

Miramei: Hieno juttu! :)

ON: Ovistesti tais näyttää tuossa aamuisella aikas lailla yhtä vahvaa viivaa kontrollin kanssa, voisin siis olettaa että huomenna tulis plussa. Seurataan... :) (Morsiuspuvut on taas saanet mut valtaansa. :ashamed:)
 
Grill joko teillä hääpäivä sovittuna? Peitonheilutteluintoa!
Kyllä on meinannukkin masentaa. Kokoajan mietin sitä vauvaa, jonka piti syntyä viime kuun lopulla ja sitten koko aika tuntuu menevän murehtimiseen eikä kiinnostusta tunnu riittävän opinnäytetyöhön saati töihin... Tosi ärsyttävää, kun ei saa aikaseksi niinkuin normaalisti. Rakastan tehokkaana olemista. Nyt asiat junnaa yhden jutun ympärillä.. Olisin niiiin kuvitellut olevani uudelleen raskaana ennen tuota laskettua aikaa, toisin kävi. Toivottavasti pian kestää onni loppuun saakka. Raskautuminen tuskin on se ongelma vaan nimenomaan sen kestäminen.
 
Miramei: Ei ole sovittuna (vieläkään), mutta kun tuossa pari päivää sitten heitin yhdelle kaverillemme (miespuoliselle) että "me mennään naimisiin vuonna 2015, niin minä olen päättänyt" ja mieheke sen varmasti kuuli kun istui vieressä (vaikka olikin tietokoneella) eikä kommentoinut mitenkään. :D Positiivista! Normaalisti sieltä olisi tullut jotain tyyliin "ei me mennä naimisiin" tms. ;)

Ja isoisoiso halaus sulle! :hug: En voi mitenkään käsittää mitä käyt läpi... :(
 

Yhteistyössä