Kakskymppiset yrittäjät 2012

Pamsku luulis nyt sen anopikin tajuavan että te ette halua joulua viettää seurassa, joka muistuttaa teitä koko ajan teidän lapsettomuudesta, ihan jo pelkällä olemassa olollaan.

Me ollaan joka toinen joulu mun porukoilla ja joka toinen joulu miehen porukoilla, tänä vuonna ois mun perheeni vuoro. Nyt ollaan pari viime kertaa vietetty ihan vaan muutama tunti illassa siellä ja sit kotiin yöksi. Joulu tuntuu vuosi vuodelta raskaammalta, tuntuu et haluisin viettää sen ihan yksin (rypeä itsesäälissä), kun en kerran koskaan saa kertoa omalle äidilleni että hänestä tulee mummo..Jotenkin jouluna se vaan korostuu. Tästä tulee kolmas joulu ilman niitä kahta viivaa.
 
Galluppiin: Eipä olla asiasta puhuttu ja tuskin ihan lähiaikoina tullaan puhumaankaan, sillä mies ei tuosta joulusta niin välitä. Mutta kaipa se joulu menee samalla kaavalla kuin viime vuonnakin. Päivällä anoppilaan syömään, parit lahjat auki ja kotiin. Saattaa joku kaveri tulla iltapalalle (jouluiseen tyyliin pöytä täynnä sapuskaa ;)). Jouluna pyrin ajattelemaan niitä elämän hyviä asioita!

Onnittelut nanna! :flower:

Tervetuloa ole luonani aina! :wave:

Mirameille pidän vieläkin peukkuja! ;)

Niin ja jos vielä lisään tuohon raha-asiaan, että en nyt ehkä ihan noin kärjistetysti asiaa tarkoittanut kuin icy kirjoitti, mutta jos vain on katsonut sen erilaiset äidit ensimmäisen jakson, niin täysin sellaisen kuvan siitä parista saa. : / Ja kyllä niitä sellaisia pareja varmasti löytyy ihan oikeasti, meitä kun on joka junaan. :) Ja kuten tuossa viikko sitten kirjoitinkin, sössisin juuri omat raha-asiat ja oli sitä pakko vanhempien kukkarolle hetkellisesti juosta... :ashamed:
 
Grill kyllä tää niin on, että huomenna varaan ajan sinne naikkarille kun kyllä tää tädiltä vaikuttaa. JEEEE! Viimein järeämpiä keinoja, clomeja ja piikkejä ja ihan mitä vain. Tänään oon kyllä taas rypeny masiksessa ja itsesäälissä. Kävin kaverin luona joka on mua nuorempi ja oottaa pikkukakkosta ja eka ei oo ku vuoden. Kaveri jo ylittäny reilusti puolenvälin raskaudessa ja heitti ettei oo perillä yhtään edes raskausviikoista ku tää on jo toinen raskaus :/

Tervetuloa ole luonani aina! :wave:
 
hello once again !

Kävin tänää lääkäris pahoinvoinnin takia - testas raskautta ja negaa näytti. Kuukautisista on se
16päivää.

Voiko se näkyä jo virtsassa? Odottelenko sen kaks viikkoo viel ja testaan ite? A P U A :confused:
 
on se kp16.

menkat 23.10

olin itekki yllättyny ku se sano et tehää se raskaustesti. kuulemma niitten testit on tarkempii
ku apteekin :D

ovulaatihan tapahtuis tällä viikolla - miramei sun vinkkejäs noudattaen <kp13-19
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut plussanneelle ja tervetuloa uudelle! =)

Galluppiin En tiiä vielä tarkemmin miten joulua vietetään, mutta varmasti tiukasti läheisten kanssa. Niin kuin oon jo ennenkin kertonut, tää vuosi on ollut aika kurja ja sanotaan nyt täällä vaikka niin, että menetimme tulevan (toivottavasti!) lapsemme yhden tulevista isovanhemmista tänä vuonna ja joulu on varmasti erilainen ja raskas. Sen plussan kun vain joululahjaksi saisi...

Jaksuja kaikille loppuviikkoon! :hug:
 
Toivottavasti joulupukki kuuntelee tällä kertaa Mojito :)

Ollaan tosiaanki heiluteltu joka toinen päivä peittoa perjantaista lähtien, viel huomenna ja sit pidetään ansaittu lepo - vaikka mukavaa on ollu. Ei me tosissaan todellakaan yritetä :D
Tuntuu välillä siltä että kyllä tämä saattaa onnistua mutta jos on liikaa toivoa petyn pahasti kuun lopussa. Sitä en kaipaa joten yritän olla ajattelematta sitä, sillon kun onnistun (muutaman kerran päivässä)

Maanantai vastaisena yönä selkää särki, tuntu ku joku ois puukottanu oikeelle puolelle alaselkää.
samalla kauhee turvotus.
Viime viikolla lueskelin netis erilaisia ovulaatio tunnistuksia, saattaa olla et jotenki se kuvastus on jääny mielee ja kroppa tekee kepposia. On tämä sitten hankalaa loppujen lopuksi :I
 
Täällä alkoi taas menkat.. Kai.. Jo kp 5 menossa.. alkoivat vaan niin oudosti, ja aika vähän vuotaa.. Sen takia odottelin.
Pahoinvointia on kyllä ollu ja oksentaakki on pitäny useamman kerran täs viikon sisällä. Tissikipu vaan jatkuu.. Kroppa kai sekaisin. No ei tässä uuteen yritykseen vaan.
Onnittelut plussanneille..:)
 
Onnittelut plussanneille ja tervetuloa uusille! :wave:

Mirameille erityistsempit!

Galluppiin: Me mennään aatoksi miehen kotiin ja joulupäivänä mun kotiin. Tapsninpäivästä ei vielä tiedä, missä ollaan. Ollaan tehty näin vuorovuosin. Itte oon ihan jouluihminen, mutta aatyo miehen kotona vaan on ärsyttävää, kun niillä tehään mun makuun asiat liian hitaasti, esim lahjat avataan vasta joskus yheksän jälkeen illalla :D

Omaa: Mulle voi päivittää kp1/30, yk 4. Oon täällä käyny kyllä lukemassa joka päivä teijän kuulumisia, mutta jotenkin taas ei muista kirjottaa. Mun kaikki voimavarat melkein menee miehen tukemiseen, se edelleen on sairaslomalla masennuksen takia ja sai siihen lääkityksenkin. Vielä tää, että kierto alko taas alusta oli miehelle aika raskas juttu, niin en oikein itte kerkeä sitä surra, ainakaan ääneen, kun mies vie sen verran sitä huomiota. Enpä olis uskonu tän olevan näin uuvuttavaa, olla toiselle pelkkänä tukena ja jutella vaan sen mieltä painavista asioista. Mutt tätä nyt on jatkunu melkein kaks kuukautta, niin ala itte olla aika liian väsyny. Mutta kai tää tästä, pitää painaa vaan eteenpäin. :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 8.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp103/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Amalia89..........kp40/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
millinkäinen......kp32/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi

Kp 21-30


Mosmos............kp28/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi
Leva................kp25/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11......kp24/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa..........kp24/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie...........kp22/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp21/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi

Kp 11->20


Miwwi.............kp20/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_.............kp18/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
nnela...............kp17/29................22v............yk2...............1.lapsi
ralliruutu.........kp15/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi

Kp 1-10


Grill.................kp10/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac.............kp10/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp8/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi
Anlii................kp5/27-30(54)..........23v.........yk14.................1.lapsi
Skeggo............kp5/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Nenni88............kp4/28...............24v...........yk3................2.lapsi
Henskuliini93....kp4/30...............19v.............yk5................1.lapsi
Ole luonani aina..kp 3/28.............24v............yk1................3.lapsi
Miramei............kp1/38-40.............24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis..............kp1/30..............20v............yk4................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Sunflower....dpo6.........15.11
AnnuLiisa....dpo11..........??

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
lumihiutale92
nanna_
BDU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Nuttis ja muutkin, kiitos tsempeistä! Soittelin tänään naikkarille, mut meni keskukseen ja sanoivat, että ovat tänään ja huomenna koulutuksessa, soita maanantaina :headwall: Niiin mun tuuria! Toivottavasti saan ensi viikolle ajan ettei tartte oottaa taas kahden kuukauden mittaista kuukautiskiertoa!
Kyllä se on tänään kp 1

nnela ilmoittelehan täälläkin aina, kun uusi kierto alkaa niin voidaan päivittää listalle :) Laitoin sut nyt oikeaan paikkaan.
 
Tulimpahaan vaan sanomaan selvennykseksi että me maksetaan kaikki laskut, vuokra, ruoat ja vaatteet itse:eli siis pärjätään itse vaikka meidän vanhemmat nyt sitte kuoliskin tässä, niinkun joku ilmaisi huolensa. "kivaa" oli väärä sananvalinta, mutta en keksinyt siihen hätään oikein muutakaan. joskus on vaan "kivaa" kun vanhemmat TARJOUTUU maksamaan jotain tai antamaan rahaa vaikka ravintolassa käyntiin. Ja joku kehuskeli kun on alkanut tehdä töitä sen ja sen ikäsenä rahaa saadakseen, mä oon ollu 14 vuotiaasta asti kesätöissä joka vuos rakennustyömaalla, että olen myös ihan omaa hikeä ja vertakin vuodattanut rahojeni eteen. Tässä oli nyt tarkotus korjata par virheellistä käsitystä vaan, eikä haastaa riitaa koska varmasti tulen taas joku päivä liittymään tänne yrittäjiin.

T. Harkima
 
miramei: ilmottelen kyllä, ollu vähän kiireit viime aikoina ja muutenki muissa maailmois,
yritän parantaa tapojani.

Toisaalta olen menettäny toivoni tän kuun suhteen. Lääkärikäynti sai mut lannistumaan.
Toivotaan et joulukuu ois parempi.

onnea BDU!
 
Mul alkaa varmaan kohta menkat... Oltiin koiran kanssa temppuilemassa agia ja alko pistelee kohtua niin kovasti. :( Melkee pääs itku.

Kerroin tänään koulukavereille facebook ryhmässä meidän tilanteesta, kun sain tänään suorastaan paskaa niskaan luokkakavereila, kun oon ollu aika paljon pois.
Onneks heiltä löyty ymmärrystä ja moni pyysikin anteeksi käytöstään.

Lauantaina olisi anopin vauvan ristiäiset. Prkl ku se ei tajua, että multa ei kantsi pyytää mitään vauvajuttuihin liittyvää, ilman että pahotan mieleni. Eikös se eilen taas pyytäny mua valokuvaamaan ristiäisissä. Sanoin vaan, että "katsotaan... jos en minä haluu, ni ehkä poikas sitte." Ahdistaa! Tekis mieli jättää koko juhlat välistä.
 
Galluppiin voisin vastailla kanssa sen verran, että me ollaan vietetty joulua aina vuorotellen joko mun tai miehen vanhemmilla. Viime jouluna oltiin mun vanhemmilla ja nyt ois vuoro sit olla miehen porukoiden kanssa.
Joulu ei mun mielestä jotenkin tunnu joululta silloin kun en saa olla omien vanhempien ja sisarusten kanssa. Mun iloksi ja yllätykseksi mies ilmoittikin, että ens joulu voidaan olla meidän porukoilla! Jeejee! Oon ihan tosi ilonen ja odotan joulua jo kovasti :)

Ja onnea paljon BDU!

Paljon plussatuulia kaikille, ja etenkin niille jotka on jo liian kauan saaneet odottaa odottamista. Voin vaan kuvitella miltä tuntuu, ja jollakin tapaa voin ehkä hieman samaistua vaikka lapsia onkin kaksi jo, niin ei kaikki aina oo ihan mutkattomasti mennyt.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 9.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp104/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Amalia89.........kp41/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
millinkäinen......kp33/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi

Kp 21-30


Leva...............kp26/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11.....kp25/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa.........kp25/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie...........kp23/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp22/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp21/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi

Kp 11->20


Taru_.............kp19/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
nnela..............kp18/29................22v............yk2...............1.lapsi
ralliruutu.........kp16/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi
Grill................kp11/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac............kp11/33..................23v..........yk3...............1.lapsi

Kp 1-10


Caro...............kp9/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi
Anlii................kp6/27-30(54)..........23v.........yk14.................1.lapsi
Skeggo............kp6/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Nenni88............kp5/28...............24v...........yk3................2.lapsi
Henskuliini93......kp5/30...............19v.............yk5................1.lapsi
Ole luonani aina..kp4/28.............24v............yk1................3.lapsi
Miramei.............kp2/38-40.............24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp2/30..............20v............yk4................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Sunflower....dpo7.........15.11
AnnuLiisa....dpo12..........??

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
lumihiutale92
nanna_
BDU
Mosmos


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Hemmetti Pamsku tuota sun anoppia... :kieh: En vaan tajua sitä! Ja se ei näköjään tajua sua... Saanen kysyä, mitä paskaa sieltä koulukavereilta tuli? Vaikka voin melkein arvata. Mulla ainakin kävi koulussa niin, että kun jätin jossain vaiheessa bileitä välistä, jäin "porukan" ulkopuolelle. Eikä oikeastaan edes haitannut. Mulla on kuitenkin koulun ulkopuolelta niin monta kaveria ja koulustakin yksi ihan tosi hyvä kaveri edelleen, vaikka molemmat ollaan koulusta lähdety pois. Jooh, mites tää juttu nyt taas tähän suuntaan meni? :D
 
Grill no älä! "mitä ihmettä se pelleilee tän koulun kanssa, miks se lusmuilee noi paljo" kuulin nää siis käytävälle saakka, kun olin menossa luokkaan. Ja sit koko tyttölauma hiljentyi, kun astuin sisään luokkaan. Sit kukaa ei puhunu mulle mitään koko päivänä. Erittäin fiksua käytöstä parikymppisiltä tytöiltä??

Ja anopista sen verran, et mä en enää jaksa käydä siellä, ku tiedän joka kerta loukkaantuvani lisää. Ja huomenna ne kaikki 40 ihmistä höösää vauvan ympärillä, eikä muusta puhutakaan - ja meidän on pakko olla siellä ja esittää iloista naamaa.

Kuinkas Grill, monelta sun lääkäri on?
 

Yhteistyössä