Kakskymppiset yrittäjät 2012

Tää on niin hankalaa olla mielellä "tulee, jos on tullakseen" -.-
Jokapäivä käyn täällä lukemassa, joskus kommentoinkin.. kirjoittelen kalenteriin aina koska on heiluteltu peittoo ja seurailen ovulaation tapahtumista... blaah. miks ei vaan osaa ottaa rennosti!
Ehkä se helpottaa, kun ens keskiviikkona lähdetään viikoksi Lontooseen lomailemaan, mutta juuri tuossa viikonvaihteessa olisi oletettu ovis päivä! :kieh:

Ja onnea kovasti kaikille plussanneille!
 
Onnea hurjana plussanneille! :)

(.) HIPHEI! Luomuna alkoi tuhruttelu hiljalleen viime keskiviikkona. Noin joka toinen päivä tuli aivan haaleaa punertavaa ja uusi kierto alkoi ryminällä tänä aamuna, eli kp 1 ja yk 8! Ensimmäinen clomi-kierto edessä. Hui. :)
 
Hopeakissalle onnittelut uudesta kierrosta! Varmasti antaa niin paljon toivoa nuo clomit.. saa nähä jos mullekkin ens kiertoon määrättäis. Vaikka ilmeisesti mulla ei pco:ta ole, kun veriarvot kuin oppikirjasta.. tosin munasarjat kuulema ultralla näyttää pco-maisilta. Minulla ei oo kyllä muita pco:lle tyypillisiä piirteitä eli liikakarvoitusta, ylipainoa tai aknea.. saa nähä mitä ens viikolla selviää.
 
Miramei hieno juttu! Ja nyt vaan pysyt poissa kaikilta keskustelupalstoilta missä puhutaan siitä aukkarista ;)

Grill täällä on sit näköjään yhtäaikaa haaveiltu hääpuvuista! Ja edistystähän tuo on et mies ei tuominnut sitä ajatusta vuoden 2015 häistä :)

Hopeakissa mahtavaa! Tsemppiä tähän kiertoon :)
 
Jes, tsempit Hopeakissalle tähän kiertoon! =)

Amalia: Huomasin! ;)

Miramei: No ehkä mullakaan ei sitten niin kova kiire ole sen päivän kanssa. :D Mutta haluaisin keväällä soittaa haluamastani juhlapaikasta, koska en tiedä onko se kuinka suosittu ja toisaalta taas kuinka kallis se on... Eli sen puolesta olisi hyvä tietää joku päivä mille kyselis. :) Mutta se on keväälle sitten.
 
Tuntuu ettei nuo liuskat lopu ikinä. Aiemmin tuntui että sai olla koko ajan apteekista pillereitä hakemassa. Onnea kaikille plussanneille. Toivottavasti itsekkin saisi sen plussan tän vuoden puolella.. :) En ole r-testiä tehnyt, mutta enää ei mitään oireita, joten en testaakkaan, vaan odottelen rauhassa pillerien loppumista.
 
Jos sitä taas aktivoituis tännekin. Oon ollut niin menossa, ettei ole ehtinyt kuin käyd' lukemassa pikaisesti. Joka tapauksessa tänne sais päivitellä kp 4/25-28 yk 5. Muutetaan nuo kiertopäivätkin nyt samalla, kun näköjään tämä kierto näyttää vakiintuvan tuohon 25 päivään. Ihmeellisesti kyllä heittelee.

Onnea plussanneille :heart:

Simppatestit olis sitten 23.11. ja juuri tuossa kalenteri sen verran pläräsin että näiden kokeiden vuoksi tämä kierto taitaa mennä harakoille. Ovis kun sattuu juuri tuohon viikkoon ja petikuvioista pitää pidättäytyä. Jotenkin on niin ristiriitaiset tunnelmat tämän tiimoilta. Samalla hirvittää ihan hirmusesti, että jos miehen simpoista löytyykin jotain vikaa, miten se tulee vaikuttamaan tähän kaikkeen ja ennen kaikkea, miten se tulee vaikuttamaan miehen mieleen... Huoh.

Itse kävin verikokeissa viime viikon maanantaina, kokeiden tulokset saan puhelimitse vasta 27.11.

Jos nyt jotain positiivista, niin asia ainakin etenee, mutta.. niin kyllä te varmaan kaikki tiedätte tämän tunteen joka tällä hetkellä kalvaa. Jotenkin tällä hetkellä on vaan niin räpiköimistä. Isänpäivä ei tätä helpottanut yhtään ja vielä vähemmän tuo tuleva joulu. Ahdistaa just nyt vaan niin paljon. Joulu vietetään kyllä ihan tietoisesti kaksin.

Tämä nyt tällä erää erittäin omanapainen päivitys, josko paremmalla ajalla ja mielentilalla jotain muuta.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Tsempit Hopeakissalle tähän kiertoon!

Samoin AnnuLiisalle pahoittelut menkoista!

Dpo 12, aika lailla toiveet jo tästäkin kierrosta mennyt. En oo testaillut sen dpo 10 negan jälkeen, ehkä tänään.
 
niin kyllä te varmaan kaikki tiedätte tämän tunteen joka tällä hetkellä kalvaa. Jotenkin tällä hetkellä on vaan niin räpiköimistä.
Täällä tosiaan valitettavan moni tietää mistä puhut :( Inhottavaan ajankohtaan sattuu tuo simppatesti, eikö sitä ois voinut tehdä aikaisemmin tai myöhemmin? Meillä ainakin sai ihan itse päättää et milloin sen näytteen käy antamassa. Joka tapauksessa pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

Sunflower testaa ihmeessä uudestaan nyt kun pari päivää on mennyt!

Mites Taru ja millinkäinen ootteko testailleet?
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 13.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Amalia89.........kp45/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
millinkäinen......kp37/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi

Kp 21-30


Leva..............kp30/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11....kp29/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
memsie...........kp27/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp26/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp25/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_.............kp23/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
nnela.............kp22/29................22v............yk2...............1.lapsi

Kp 11->20


ralliruutu.........kp20/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi
Grill................kp15/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac............kp15/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp13/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi

Kp 1-10


Anlii................kp10/27-30(54)..........23v.........yk14............1.lapsi
Skeggo............kp10/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Nenni88............kp9/28...............24v...........yk3................2.lapsi
Henskuliini93......kp9/30...............19v.............yk5................1.lapsi
Ole luonani aina..kp8/28.............24v............yk1................3.lapsi
Miramei.............kp6/38-40.............24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp6/30..............20v............yk4................1.lapsi
AnnuLiisa..........kp4/25-28.............25v.......... yk5..............1.lapsi
Hopeakissa.......kp2/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Taru_............dpo7.........?
Sunflower....dpo12.........15.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
lumihiutale92
nanna_
BDU
Mosmos


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Pahoittelut AnnuLiisa! :hug: Samaa mietin kuin Amalia, etteikö sitä näytteenottoa sitten sais siirrettyä...? : /

ON: Ei se ovisteti vieläkään oikein plussaa näyttänyt. Ennenkin olen "mennyt lankaan" nohin tasavahvoihin viivoihin ja sitten parin päivän päästä onkin tullut ihan selkeä ja vahvempi viiva. Kyllä se taitaa olla pikkuisen vahvempi kuin eilen, mutta odotellaan nyt vielä! :) Varoiksi voisi tuon miehekkeen tuolta herättä ja hoitaa yhden tallatuksen kotiin päin. Ainoa haitta kaverimme meillä asumisesta on oikeastaa juurikin tämä, että pitää pupuilut ajoittaa vähän erilailla kuin normaalisti. :D
 
Millinkäinen
Lauantaina testailin ja puhdas negahan se oli.. :( siinäpä loppu testitkin, eikä menkkoja näy. Nyt 11-12 päivää myöhässä, jos nuihin terokiertoihin vertaa.. Argh! seuraavan kerran testaan joulukuussa, jos ei täti siihen mennessä tule :p

Grill
miehes hääsuhtautuminen vaikuttas samanlaiselta ku mun miehen :D ensin kihloja kinusin pari vuotta (huonolla menestyksellä) ja sit ku olin puoli vuotta kinuamatta se yks kaks kosi. Nyt oon sit kihlauksen jälkeen pari vuotta häitä kinunnu (huonolla menestyksellä) ja nyt ollu jonkun aikaa hiljaa koko asiasta.. jospa se sama keino tepsis ;) jos millon ikinä puhun häistä, ei mies niihin puheisiin oikein ottaudu tai sanoo just jotain "ei mennä naimisiiin, ei nyt ei koskaan eikö niin" :D
 
Hääpulinaa, jes!

Meillä tuo häähömpötys on kyllä myös aika yksipuolista :D Mies lähinnä seuraa huvittuneena kuinka minun puolen suku patistelee meitä menemään avioon. Kun itse olen kysynyt tuolta, että mennäänkö naimisiin, niin vastaus on ollut myönteinen "joo kyllä me joskus mennään". Mutta ei se sitten osaa yhtään sanoa, onko se hänen "joskus" vuoden sisällä, viiden vuoden sisällä vai kymmenen vuoden sisällä. Ja itse olen kyllä sen verran vanhanaikainen, että haluan olla naimisissa ennen kuin lapsi syntyy ja mies tietää kyllä sen ja varmaan joku kompromissi tähän on tulossa. Varmaan jossain synnytyssalissa on se vihkiminenkin sitten :LOL:
 
Sunille pahoittelut negasta :hug:

Hääkeskusteluun: Mä tein miehelle selväks heti seurustelun alkuaikoina, että lapset tehdään nuorena ja naimisiin mennään mahdollisimman pian kihlauksesta.
No, lapsia saadaan odottaa, mutta ensi kesäkuussa, kaksi vuotta kihlauksesta me sanotaan tahdon :heart:
Ehkä näiden häiden suunnittelu pitää mut jollain tapaa järjissäni, jaksan päivästä toiseen, kun on jotakin ihanaa suunniteltavaa. Kaipa mä mahdun siihen mun ostamaan hääpukuun, vaikka toisin toivoin..

Grill oviksen ajankohtana toivotan teille paljon puhtia petipuuhiin, ja voihan sitä peuhata muualla kuin kotonakin. Spontaani kauppareissu ja autossa muhiminen??

Oloja: siis mitä tää nyt on? Mieletön kosteus kestäny about viikon, housut märkinä jatkuvasti.. Yleensä päivää ennen tädin tuloa kosteus lisääntyy, mutta, että viikon??
 
Millinkäinen: Hehe, kiva tietää ettei tuo mun jörrikkä oo niin kovin erikoinen. :D

Pamsku: Totta! ;) Jospa sitä huomenna sais sen plussan, vois hoitaa homman kotiin päiväsaikaan kun kaveri on töissä. :D

Ja btw, hermot menee tällä hetkellä ton miehen kans....... :kieh: Miks pitää just nyt alkaa kiukuttelee kun mua p*nettaa ja olis se otollinen aika kuusta?? Tai noh, käytiin "koko perheen voimin" (siis kaveri mukana myös) vähän ajelemassa ja sitten kun tultiin takaisin meille, kaveri hyppäs vähän ennen meidän porttia pois autosta, että pääs pisulle ja siinä välissä me saatiin riita aikaiseks. Kaveri vaan kysyi multa, kun huomasi sen kai musta, "minkä vitun sodan te nyt minuutin aikana jo kyhäsitte?". :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on kyllä pakko katsoa tuo Erilaiset äidit! Tai no, olen mä kyllä katsonut ne kaikki jaksot, mutta aina pahoittanut mieleni. Sen verran helposti tuntuu porukka sikiävän, et tää saattas olla ensimmäinen johon pystyy samaistumaan.

Ei oo ilmeisesti kovin romanttisia miehiä meille suotu, mäkin aina tosi varovasti kerron miehelle jos oon keksinyt jonkun häihin liittyvän idean ja vähän kokeilen et onko se muuttanut mielensä tai "unohtanut" koko jutun, ois jotenkin niin sen tyylistä! Sit taas kun se juttelee mun kanssa häistä niin oon vieläkin ihan et mitä!? Suostutko sä oikeesti menemään naimisiin :D Ehkä sitä joskus tottuu ajatukseen et sain tuon pään käännettyä ja se "sitten joskus" on tuossa puolentoista vuoden päästä!
 
Olipas koskettava äitien sarja!! Mä vollotin miehen kanssa yhtäaikaa sohvalla, välillä hennosti kyynelehtien, välillä hengettömänä kyyneleitä vuodattaen....

Lisäystä tähän outoon kroppaan! Kokeilin nipukkaa, joka yleensä ennen tädin tuloa on alhaalla ja pehmeä, niin oli nyt tooooodella korkealla ja kova. :O ja tädin pitäs saapua luultavasti huomenna...

Grill mä nauroin suorastaan pissat housussa, kun luin tuosta miehestäsi! Tunnistin samanlaisen käyttäytymisen omasta miehestäni.
Kun nainen oikein yrittää olla viehkeenä ja pyörii pylly pystyssä sen nenän eessä, mies saattaa oikeesti helposti tiuskahtaa, että pois eestä, peli on menossa :LOL:

Mut eiks sen normaalien miesten pitäs olla kiimasina myös naisen ovulaation aikaan ja naisen pitäs olla haluttavimmillaan?
 
Kannatti kyllä katsoa se jakso, myöskään täällä ei kyyneleiltä vältytty! Tuntui niin uskomattomalta kuulla jonkun sanovan ääneen niitä asioita, mitä päivittäin hautoo omassa päässään ja lukee netistä. Mä pystyin samaistumaan tähän tarinaan niin hyvin, kaikkeen siitä hiekkalaatikkokeskustelusta babyshowerin kiitospuheeseen. Ihan kaikkeen..Ja entäs sit se vauvan syntymä. Mä itkin onnesta siinä kohtaa! Toki olin kateellinen, sitä nyt ei mikään voi poistaa, mutta tällä kertaa en sentään ollut tippaakaan katkera. Se oli kyllä kiva huomata itsestään, et kyllä sitä osaa olla ihan vilpittömästi onnellinen toisen (tuntemattomankin) puolesta.
Hirmu pitkä selitys, mut olin vaan niin vaikuttunut ja liikuttunut!
 
Amalia89: Mä katsoin kans eilisen jakson. Oli kyllä tosi koskettava! Jotenkin se sai myös mut ajattelemaan tätä omaa yritystä:toisaalta me on yritetty VASTA 7 kuukautta, toiset on yrittäneet JOPA 7 vuotta... Ja sitten taas toisaalta: voiko olla, että meilläkin tulee kestämään yhtä kauan? Oli semmosta tunteiden vuoristorataa sen katsominen. Ja siis tosin oon itkeny katsoessani jokaista jaksoa, eri syistä eri jaksoissa :)

Omaa napaa: Oon nyt koko viikon testannu aamulla raskaustestillä. Saan siihen joko viivanpaikan tai sitten haamun esiasteen. En oikein osaa iloita, koska se on niin hento viiva etten saa siitä kuvaa :S Kun vaan löytäis jostain malttia, että jaksais odottaa vaikka parin-kolmen päivän päähän ja testata seuraavan kerran vasta sitten... Ei nyt varmaan kannattais alkaa luettelemaan oireita, mutta mulla on viimepäivät ollut (ÄLLÖVAROITUS!) hirveästi kaasua mahassa.. :( Luin yhdeltä sivulta, että se vois olla aikainen merkki raskaudesta. Sitten mulla on semmonen tunne, että alavatsa ei mahdu housuihin. Oikeesti se mahtuu hyvin, mutta tuntuu kokoajan että puristaa. On ollut myös vähän alaselkäsärkyä, mutta se tosin voi johtua työasennosta.... No mutta en mieti noita nyt kauheasti, ne voi johtua mistä tahansa.... Muuten, olisko kellään laittaa kuvaa viivanpaikasta tai erittäin hentosesta haamusta? Voisin vähän vertailla...
 
Millinkäinen
Häähömppää ehkäpä ne on vaan nää "suomalaiset miehet", joille se naimisiinmeno on niin vaikeeta, eikä siitä haluta ainakaan hössöttää. Mut ootellaan vaan itse kukin rauhassa sitä hääpäivää (oli se sitten vuoden tahi kymmenen vuoden päästä), eiköhän ne miesten ilmeet oo sinä päivänä sen arvoset, että kyllä neki on sitä päivää mielessään hiljaa oottanu ;) minä ainakin kovasti luotan siihen ja yritän jo skarpata lenkkeilemällä, että oisin sinä päivänä elämäni kunnnossa ja mies sais vaan alttarille astellessa kattoa, että "tuonko mä todella sain" :LOL: itsekeskeisiä haavekuvia, mut siinä on tavotetta :D lisäks oon jo ittekseni suunnitellu, että ainakin sen häitä edeltävän yön viettäsin eri osoitteessa.. jopa parikin yötä. Jospa se lisäis mielihaluja puolin toisin, että vaikutettas ees yhden päivän ajan taas vastarakastuneilta :D

Pamsku miten teillä meni ton hääpäivän sopiminen? Sovitteko yhdessä, ehdotitko sinä/mies vai mitenkä? Sori, oon utelias, mut toivon vaan kovasti et sais ite jumankekka edes sen vuoden selville! :D

Amalia siis olikos teillä jo hääpäivä tarkalleen tiedossa? millonka jos saan kysyä? (oot varmaan kertonu aikasemmin... mut tää dementia)

Grill ja Pamsku minä oon kyllä huomannu, että sillon ku oltiin miehen kans vielä teinipari, niin kummasti osu halut aina yksiin, eikä kyllä ikinä ollu "eipä nyt kiinnosta/jaksa" -asennetta. No nykyään menee halut harvoin yksiin! siis joo tulee siitä huolimatta harrastettua, mut se on sit aina puolin toisin vähän "väkinäisempää". Mutta yleensä, kun mies on selvästi "sillä päällä", niin minä oon yleensä hirmu väsyny tai kiukkunen ja sit kun minä olisin "sillä päällä" ja teen kaikkeni, että mieskin sen tajuaa, niin mitä se tekee?!? Istuu sohvalla ja kattoo telkkaria/on tietokoneella ja sanoo "etkö sä nää, et mulla on tässä vähän töitä"! kaitpa sitä ollaan jo niin seniilejä :LOL:
 

Yhteistyössä