Kakskymppiset yrittäjät 2012

Millinkäinen ihania nuo sun haavekuvat :D
Niin ja en mä ole tarkkaa päivää täällä muistaakseni koskaan kertonut, mutta siis se on 12.7.2014. Meilläkin mies olis varmasti venkoillut ja jahkaillut vaikka miten pitkään, mutta sitten heitin tuossa joskus keväällä ilmoille ajatuksen et menis naimisiin vuosipäivänä, niin ois sillekin vähemmän päivämääriä muistettavana! Ja se vuosipäivä sattuu olemaan lauantai joko vuonna 2014 tai 2025, ja tein kyllä heti selväks että mähän en 35-vuotiaaksi asti odottele :D
Onhan tuossa tietysti omat riskinsä että jotain (toivottavasti ihanaa) sattuu ja tuota päivämäärää joutuisikin siirtämään, mutta se on sit sen ajan "murhe" :)

Taru kuvailit kyllä hyvin myös mun fiiliksiä tuosta jaksosta! Niin ja tää on tosi helppo tälleen toisen sanoa, mutta nyt vaan malttia noiden testien kanssa, vieläkin on tosi aikaista testata eli kaikki on vielä mahdollista :)

Millinkäinen
Amalia ei oo totta! :D ehdotin joskus kuukausi sitten miehelle tuota ko. päivämäärää (12.7.2014)! meillä tulee tuolloin 9,5 vuotta ja haluisin kans jonkun "merkityksellisen" päivän, mut vuosipäivä ei käy, kun haluun kesähäät :) ja mies kyseli vaan miksi tuo, mutta ei kieltänykään ;)

• Tykkää
Reactions: Amalia89
Hääkeskusteluun: täällä mies on sanonut, että saan päättää hääpäivän, kun hän päätti kihlajaispäivän (yllätyskosinta siis) :D En oo sitten päättänyt, kun haluan, että mieskin on mukana päättämässä.... Tosin nyt on puhuttu et 2013 ja 2014 kesällä, samassa rytäkässä, kun taloa rakennetaan. Ja siinä vaiheessa on jo se järkisyykin olemassa, eli yhteistä omaisuutta muutakin kuin auto. Toki rakkaudestakin<3 Meille tulee pienet, max 80 vieraan häät.
Pupuilusta: Meillä yllättäen molemmat ollaan aika viriilejä eikä kumpikaan kieltäydy jos ei ole tyyliin kuumeessa tai huonovointisena, mutta eipä silloin kumpikaan ehdotakkaan.

Erilaisista äideistä en kyllä voi itseäni mitenkään peilata tuohon 7 vuoden yrittämiseen 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen. Uskon, että meillä kaikilla tämän aikaa yrittäneillä on kovastikkin toivoa. Lähipiirissä useampi niitä, joiden piiitkä (jopa pidempi kuin jaksossa) odotus on palkittu. Tietysti minulla hieman huojentaa ajatusta raskautumisesta se, että olen pari kertaa raskautunut. Mutta toisaalta lisää huolta tuottaa se, että kestääkö onni. Anyway, kovasti tuli nyyhkytettyä välillä, onhan tuo koskettavaa ja kelleen en toivois.
Ja vielä siitä sen Melindan äidistä; itse olen äitini kanssa todella lämpimissä väleissä, mutten missään tapauksessa (muussa kuin mies ei mitenkään pääsisi paikalle) kutsuisi äitiäni synnytykseen. Se on minun ja mieheni hetki. Toki en syyllistä häntä tai ketään jos niin haluaa tehdä, mutta näin ajattelen.

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

KESKIVIIKKO 14.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Amalia89.........kp46/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
millinkäinen......kp38/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
Leva..............kp31/33................23v..............yk4.............1.lapsi

Kp 21-30

Sunflower11....kp30/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
memsie...........kp28/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp27/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp26/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_.............kp24/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
nnela.............kp23/29................22v............yk2...............1.lapsi
ralliruutu.........kp21/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi

Kp 11->20

Grill................kp16/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac............kp16/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp14/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi
Anlii................kp11/27-30(54)..........23v.........yk14............1.lapsi
Skeggo............kp11/39.................20v............yk4..............1.lapsi

Kp 1-10

Nenni88............kp10/28...............24v...........yk3................2.lapsi
Henskuliini93......kp10/30............19v.............yk5................1.lapsi
Ole luonani aina..kp9/28.............24v............yk1................3.lapsi
Miramei.............kp7/38-40.............24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp7/30..............20v............yk4................1.lapsi
AnnuLiisa..........kp5/25-28.............25v.......... yk5..............1.lapsi
Hopeakissa.......kp3/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Taru_............dpo8.........?
Sunflower....dpo13.........15.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
lumihiutale92
nanna_
BDU
Mosmos

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
Pamsku, mulla oli kanssa viimeksi loppukierrossa nipukka tosi ylhäällä ja kivikova, ja jo elättelin toiveita raskaudesta, mut niin täti sitten vaan saapui. Nyt oon välillä uteliaisuudesta testaillut, niin on joka kerta tässä läpi koko kierron ollut pehmoinen, useimmiten myös alhaalla. Mä oon sitä mieltä, että noi nipukat elää omaa elämäänsä :D

ON: Mulla olis vaikka ja mitä "oiretta", vaikka jokainen voisi selittyä jollain muullakin järkisyyllä. Vaikea ees sanoa mikä dpo on, kun ekan kerran reippaat limat tuli kp 14, mut sen jälkeen tullu kahdesti. Haluaisin niin uskoa omiin oireisiini, mutta en vaan enää uskalla ja jaksa. Oon ollut koko alkuviikon ihan helisemässä itteni kanssa, kun mieli tekis niiiiiiin kovasti testata, mut en oo turhaan viittinyt. Sunnuntaille/maanantaille aion kärvistellä vaikka väkisin, jos ei oo täti punainen kruisannut paikalle!

Pamsku mulla menee nipukka piiloon, kun olen raskaana, eli en löydä sen suuta ollenkaan helposti, eikä viitti kyllä kovakouraisesti ronklatakkaan.. Näin viime keväänä ja syyskuun kemiallisessa/alkuraskauden keskenmenossa.

Sunflower11
Mä en tiiä johtuuko se mahd. näistä aiemmista raskauksista mut musta tuntuu (jos oon löytänyt oikeen kohdan) et se nipukka on aina samanlainen :D kokeili sitä millon tahansa.

Huomenna dpo 14 ja sit jos negaa ni eiköhän se siitä sit..

Argh, tänään oli aamulla taas tilanne jolloin toivoin että olisi jo hankkinut niitä clearbluen ovistestejä!! :stick: En ota sitten lainkaan selvää noista viivoista. No, selkeää plussaa ei ole vielä tullut, mutta tässä alkaa jo kiertopäiviäkin olemaan ihan hyvin kasassa... Plaaaaah!

Erilaisten äitien jakso on vielä kesken, aika pahastikin. Taisin mä sitä ehtiä 10 minuttia illalla katsomaan ja sitten oli pakko jo lopettaa. Tässä jos illan aikana ehtis sen katsoa loppuun.

Pamsku: Niin no kaipa samanlaiset ihmiset tarvii myös samanlaiset miehet. ;) :D

Merkityksellisistä hääpäivistä: Olis tosi kiva jos sellaisen päivän keksisin, mutta koska minäkin haluan ehdottomasti kesähäät ei sellaista taida löytyä. : / Meillä on jo vuosipäivä ja kihlajaispäivä sama, niin ehkä se sitten riittää. ;)

Grill niin, totta! :D Mut toivon kovasti, jotta se kunnon ovisplussa sitten tulis, tosin eihän sulla onneks oo mitään huolta, että olis pco. :) Pidän peukkuja ja varpaita pystyssä!

sunille nyt alkaisin jo toivomaan plussaa.. <3 Tekee niin pahaa joka kerta, kun tuut kertoo negasta. :( Lähetän täältä paaaljon energiaa ja plussaisia ajatuksia!

Hääpulinaan, että meillä oli haaveena saada hääpäiväksi ensimmäisten treffien päivä, mutta kas kummaa se sattuikin keskelle viikkoa, joten hääpäivä on nyt 8.6 -eli vuosipäivää edeltävä viikonloppu. Eli merkityksellinen päivä se meille on <3
Olen viimeaikoina alkanut suunnittelemaan häitä enempi ja huomenna soitan tutulle papille ja kerron, että halutaan hänet vihkimään! On kastanut mut ja siskoni ja vihkinyt äitini ja isäpuoleni - tuntee meidät siis jo <3 Kaikki tällaset asiat on mulle hirmusen tärkeitä.. Olis ikävää, jos pappina olis joku tosi oksettava limanuljaska (niinkuin anopin vauvan kastepappi, tosi limanen olemukseltaan, ei yhtään pappimainen..)

memsie ja mirkku niin mä luulen kyllä, että täti ei oo tulossakaan pitkään aikaan ja oletettu ovulaatio oli vaan jotakin kropan sekoilemista, vaikka kaikki oireet olis puhunu ovulaation puolesta. Mä nyt ajattelin kuitenkin hakee huomenna testejä, vaikka tiedän pettyväni jälleen kerran, kun pissaan negatiivisen raskaustestin. :(
Ja tää on sitä jokakuista "tälläsii oireita ei oo ollu koskaan", vaikka varsin hyvin tiedän, että joka ikinen kierto samat oireet esiintyy..joskus vaan voimakkaampina joskus taas laimeampina.. Tai sitten aika kultaa muistot?

Ja huomenna ajattelin käydä kaupungilla ja ostaa sitä kuningatarhyytelöä.. haluan testata sitä! Eikai siinä oo mitään menetettävääkään?

Mirkku vielä... Me ollaan kans tosi aktiivisia petipuuhissa, tosin nyt mun masentuneisuus on tarttunut mieheenkin, joten on ollut vähän hiljaisempaa..
Tosin eilen illalla se mies sitten yllätti ja sai mut TODELLA rentoutuneeksi.. :p

Uskon, että meillä kaikilla tämän aikaa yrittäneillä on kovastikkin toivoa.

Tuo on kyllä totta, mutta meinaa itseltäni unohtua useinkin. Jotenkin mulle tää kaksi vuotta ilman yhden ainuttakaan positiivista r-testiä on ottanut niin koville, että on vaikea ajatella että on yrittänyt VASTA kaksi vuotta, ja että toivoa on. Keskenmeno on varmasti yksi kamalimmista asioista mitä kenellekään voi käydä, mutta on siinä sit juurikin tuo mikä auttaa jaksamaan; tieto siitä että se on mahdollista.
Niin ja en mäkään muuten haluis ketään muuta synnytykseen kuin mieheni.

Pupuilusta: mä oikein kateellisena aina luen teidän juttuja, meillä menee loppupeleissä aika harvoin halut yksiin. Välillä tuntuu et mulle riittäs joku korkeintaan kerran viikossa, kun taas mies haluis melkein päivittäin. Sit saan aina olla hätistelemässä sitä kimpusta ja sit taas tulee huono omatunto..Mut huomaan kyllä itsestäni sen, et se oma olemus myös vaikuttaa asiaan tosi paljon. Jos on herkutellut paljon ja on tosi turvonnut olo, niin silloin en todellakaan halua et kukaan tulee koskemaan "vatsamakkaroihin" saatika vielä et näkis ne..! Ja lisäksi tietty se et harvemmin pystyy ajattelemaan muuta kuin vauvajuttuja. Aika kamalaa kun alkaa oikein miettimään mut tuohon se nyt vaan on mennyt :O Ei tietty aina, mut joskus..

Jaahas, mulla näköjään 46/46, alkaiskohan uusi kierto huomenna? Ei kyllä tunnu yhtään siltä, mut on sitä vuotoa jo jonkun aikaa tässä odoteltu..

Hääjutuista vielä, täällä ei taida olla ketään joka haluis talvihäät? :)

Viimeksi muokattu:
Hääjuttuja :heart:

Amalia89, itse ainakin haluaisin nimenomaan talvihäät! Pimeää, paljon jäälyhtyjä, lämmintä juotavaa jne.

Oma enoni on pappi, joten haluaisin hänet ehdottomasti vihkimään. Emmekä halua kirkkohäitä, se tuntuu molemmista liian "viralliselta" kun kumpikaan ei varsinaisesti usko Jumalaan, vaikka kirkkoon kuulutaankin. Joten suunnitelmissa olisi pitää vihkitoimitus sitten jossain muualla kuin kirkossa. Olisikos jollain ehdotuksia talvihäiden ja ei-kirkkovihkimisen yhdistämiseksi jotenkin? :D

Mieheltä sain utsittua vähän, että häät voisi olla suunnitelmissa parin vuoden sisällä <3 Katsotaan vaan, niin se pari vuotta vaan siirtyy ja siirtyy kumminkin :D

Sunflower11
sunille nyt alkaisin jo toivomaan plussaa.. <3 Tekee niin pahaa joka kerta, kun tuut kertoo negasta. :( Lähetän täältä paaaljon energiaa ja plussaisia ajatuksia!
Kiitos, sanasi lämmittää mieltä!
Jotenkin niin paskana pikkuhiljaa alkaa olemaan ja sit taas mietin et onko mulla oikeutta.. Tuntuu niin pahalta. Kun oltin (tai me oltiin) niin varmoja että tänä vuonna tärppää ja nyt kun tajuaa ettei taidakaan niin :/

Mies taas jaksaa tsempata vaikka mie oon jo sanonu että tuskin olen raskaana.. tuo tivaa että en voi vielä tietää ja kun sanon ettei aiemminkaan niin siihen ei voi sitten verrata. Joo ei kai voi , mutta kun..

no aamulla näkee näyttääkö mitään..

Heippatitrallaa...

Täältä suunnalta ollut hiljaiseloa, mutta lukemassa oon käynyt kyllä. Aikamoinen plussa- aaltokin täällä tosiaan ollut, onnea vaan vielä kaikille onnellisille :)

Ja jaksamista teille, kenellä onni ei ole ollut niin myöten :hug:

Häät :heart: ihana aihe teillä täällä nyt :)
Itse en ole kyllä mikään suuri häähullu :D Oon aina haaveillut kyllä kesähäistä, ja oikeestaan meistä kumpikin kyllä. Mutta nyt oon miettinyt, että ei se oo nyt niin tärkeätä... Haluttaisiin mennä naimisiin, ennen kuin saataisi lapsia. Mulle ei ois mikään ongelma mennä masun kanssa naimisiin, nopeahkosti suunniteltujen pienten juhlien kera :) mutta toisalta isot kunnon häät koko suvun kesken kesällä myös houkuttaa. Aika näyttää mitä tapahtuu. Ollaan siis puhuttu kyllä paljon häistä ja kaikesta ja kumpikin olisi ihan valmiita naimisiin, mutta jotenkin ei olla kiirehditty vaikka piiitkään ollaan pidetty yhtä :heart:

Hei kaipaisin apua teiltä joilla on kokemusta tai tietoa teroista...
Mä siis sain ne ikään kuin raskautta tukemaan (tiedän etteivät auta varsinaisesti mitenkään raskautumaan), koska mulla on olleet nyt pitkittyneet kierrot ja vuodot. Muuten kaikki näytti siis ihan hyvältä, ei ultrassa mitään merkkejä pco:sta tms. Ensin piti syödä niitä 10pvä aloitukseksi (otin vikan siitä setistä viime la) ja sitten aina kp 15-24.
Tänään mulla alkoi menkat, eli tänään kp 1. Ja kp 15 mun pitäisi taas siis aloittaa terot. Eli eikö ovulaation pitäisi periaatteessa tapahtua ennen tota kp 15? Oletan, että mun kierto olis nyt 28pvä, koska la otin vikan teron ja tänään alkoi menkat. Ja toinen kysymys onko terot aiheuttaneet teille jotain sivuvaikutuksia? Mulla oli parin ihan ekan teron aikaan ihan jäätävä päänsärky, mutta se meni ohi. MUTTA tänään... Ihan järkyttävät menkkakivut! En enää edes muistanut millaisia ne pahimmillaan voi olla, kun en pitkään aikaan oo kärsinyt menkkakivuista juuri ollenkkaan. Huh huh. Ja ällövaroitus, mutta sitten vielä kiinnitin huomiota, että hirveästi tullut pientä hyytymää vuodon mukana, joka muutenkin alkoi tänään ihan kunnolla ja kirkkaan punaisena heti. Kun kävin pisullakin, niin pönttöönkin tullut mukavan iso hyytymä. En oo ennen kyllä huomannut mitään tällaista, jotain ihan pientä vaan...

Häääääät: Mulla ei sinänsä ole mitään talvihäitä vastaan, mutta se mitä en halua on sellainen loskakurapaska-keli ja Suomen talvi kun on arvaamaton, niin kesä on siinä mielessä turvallisempaa aikaa. :D Ja tuo mieheke vihaa talvea yli kaiken eli senkin puolesta talvihäät on poissuljettu ajatus. ;) Olen itse ajatellut elokuuta 2015. Ja se on varma, että raskaana en aio häissäni olla. Niin ja onhan tuo mies sen verran kommentoinut että "jos naimisiin mennään, niin kyllä sitten ihan kunnon juhlat järjestetään". Tästä on varmaan pari kuukautta aikaa. :whistle:

Amalia olit kysellyt tuosta simppatestin päivän siirtämisestä. Me joudutaan lähtemään n. 100km päähän otattaa näitä testejä ja mulla oli tuona samana päivänä asiaa ko. paikkakunnalle, niin ajateltiin hoitaa se homma samana päivänä. Tosin tuossa aloin sitten pohtia et olen menossa sinne vielä uudelleen seuraavalla viikolla, joten yritän huomenna saada siirrettyä sen ajan sinne. Toivotaan, et onnistuu :)

Pamsku mulla oli kans viime kierron lopulla tuo napukka ihan omituinen, se oli ikään kuin kääntynyt ympäri. En nyt tiedä tajuaako kukaan mitä tarkotan :D Mutta joka tapauksessa se oli omituinen.

ON: En taas tiedä missä mennään. Ällövaroitus!
Limat on taas ihan järkyt, menkat loppu eilen.. :confused: Tarttee vissiin alkaa ovista hiljalleen taas tikuttaa, kun nää kierrot on ihan mitä sattuu.
Oon jäänyt miettiin tuota viime kiertoa, ettei olis ollut kemiallinen.. Lähinnä tuon napukan takia ja olojen vuoksi. Ja muutenkin nuo menkat oli jotenkin niin omituiset. En tiiä. Näillä mennään kuitenkin eteenpäin.

Mulla ressaa työkuviot ihan hirveesti ja nyt alkaa hiljalleen kroppa huutaa hoosiannaa ja lepotaukoa. Viikonloppu on onneksi vapaa, sitä odottelen kuin kuuta nousevaa.

Häääääät: Mulla ei sinänsä ole mitään talvihäitä vastaan, mutta se mitä en halua on sellainen loskakurapaska-keli ja Suomen talvi kun on arvaamaton, niin kesä on siinä mielessä turvallisempaa aikaa. :D Ja tuo mieheke vihaa talvea yli kaiken eli senkin puolesta talvihäät on poissuljettu ajatus. ;) Olen itse ajatellut elokuuta 2015. Ja se on varma, että raskaana en aio häissäni olla. Niin ja onhan tuo mies sen verran kommentoinut että "jos naimisiin mennään, niin kyllä sitten ihan kunnon juhlat järjestetään". Tästä on varmaan pari kuukautta aikaa. :whistle:

Siksi itse olenkin miettinyt, että ne häät pitää sitten olla ihan sydäntalvella, esim. tammi-helmikuussa, ettei varmasti ole sitä loskaa :D Tai ainakaan täällä susirajalla ei sellaista keskellä talvella olekaan, etelämmässä varmaan talvet on vähän vaihtelevampia...?

Kesähäissä arveluttaa se, että jos sattuukin ihan kaamea sadepäivä tai hirveä helle. Kun ei voi yhtään ennustaa etukäteen. Talvi on jotenkin vähän enemmän ennalta-arvattavissa sääolojen kannalta ;)

edit. Ja itselle on aika sama, onko häiden aikaan raskaana vai ei. En ole mikään luikku muutenkaan, joten mikään pieni vauvamasu ei kyllä tilannetta ainakaan pahenna... :D

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

MULLA MENEE HERMOT!! Ovistikkuihin...... Ei selkeetä plussaa edelleenkään eli kai se sitten oli joko kp15 tai 16 plussa. Haluu clearbluen! :( En tiedä sitten, kannattaako sitä enää testata. Tuskin se plussa enää tulee, silloin se tarkoittaisi joko a) sitä että mun kierto venyy tai b) sitä että luteaalivaihe lyhenee. Prkl...

Ralliruutu: Niin joo, tietty pohjoisemmassa ne talvihäätki vois tullakin kyseeseen. ;) Mua sitten taas sade tai helle ei niin haittaisi, se olisi sitten tarkoitettu niin. :) (Vaikka saman voi ajatella talvihäistä :D)

Sunflower: :hug: :(

Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Yleensä se luteaalivaihe pysyy samana mut ovulaation ajankohta voi heitellä.

Ei sul oo kuvaa kp 15-16 testeistä?
Testaatko kerran päivässä? Jos se huippu jäänyt vain bongaamatta. Itellä oli nyt esim. silleen että plussaa, mut melko "mieto". Ja sit illalla oviskipujen kans kunnon plussa, seur. aamuna taas samanlainen kun ed. aamu.

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

TORSTAI 15.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Amalia89.........kp47/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
millinkäinen......kp39/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
Leva..............kp32/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11....kp31/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi

Kp 21-30

memsie...........kp29/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp28/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp27/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_.............kp25/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
nnela.............kp24/29................22v............yk2...............1.lapsi
ralliruutu.........kp22/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi

Kp 11->20

Grill................kp17/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac............kp17/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp15/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi
Anlii................kp12/27-30(54)..........23v.........yk14............1.lapsi
Skeggo............kp12/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Nenni88............kp11/28...............24v...........yk3................2.lapsi
Henskuliini93......kp11/30............19v.............yk5................1.lapsi

Kp 1-10

Ole luonani aina..kp10/28.............24v............yk1................3.lapsi
Miramei.............kp8/38-40.............24v.........yk4(10)............1.lapsi
Nuttis...............kp8/30..............20v............yk4................1.lapsi
AnnuLiisa..........kp6/25-28.............25v.......... yk5..............1.lapsi
Hopeakissa.......kp4/28-38(107)............24v.........yk8...........1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill..........dpo1..............1.12
Taru_............dpo9.........?
Sunflower....dpo14.........15.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu, Minnah88, lumihiutale92

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
(lumihiutale92)
nanna_
BDU
Mosmos

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä