Hakutulokset

  1. pippuriini

    ketkä ei tykkää uudistuksesta?

    mä en taida kans digata sitte yhtään... Jotenkin ainakin nyt tuntuu sekavalle ja omituiselle... Ja kun en ole nörttiä nähnytkään niin mahtaako näitä ees oppia... Ainakaan ennen eläkeikää... :(
  2. pippuriini

    Julkipiereskely

    Kuten osalla, niin meilläkin on rutsuttelu sallittua oman väen kesken, mut ei kans ruokaillessa tai vieraisilla. Huomasin just männä viikolla että taidan olla tuohon äijänkörilääseen tottunut, kun oikein urakalla kaasuteltiin molemmat :laugh: Hyvä ettei peitto jääny ilmaan kellumaan :D Eli...
  3. pippuriini

    Gallup:mikä on leipäammattisi?

    Kaikenlaista sitä on tullut tehtyä, nykyinen ammatti on kuorma-autonkuljettaja, onneksi vain yhtä vuoroa pitää tehdä, yleensä alkaa joko 02.30 tai sitten 07 aikaan. Menneisyydessä löytyy lastenhoitajan, kaupan kassan, toimistovirkailijan ja siivoojan töitä. Mutta nyt olen omalla haavealalla...
  4. pippuriini

    Jutteletteko iltaisin sängyssä?

    Aina joskus tulee höpöteltyä, mies tosin tuppaa iltaisin oleen niin naatti, että parhaat keskustelut meillä käydään perjantai tai lauantai-iltaisin keittiön pöydän ääressä. Usein on niin että kaffepannu viereen ja aletaan höpötellä kaiken maailman juttuja. Jos on oikein messevä keskustelu...
  5. pippuriini

    kuinkas viriilejä me mammat ollaan? ; )

    Täytyy myöntää olevani siitä onnellisessa asemassa, että tulee unisijalla tehtyä muutakin kuin nukuttua, sanoisin et 2-6 krt/vko. Tosin hippasen jarruttaa jälkikasvu, kun ovat sen verran isoja. Joskus tuntuu olevan hankalaa saaha niitä huoneisiinsa illalla nukkuun... Mut kyllä tuo vielä on...
  6. pippuriini

    Äidin kuolema ja huoltajuus

    :hug: ja voimia! Mä mietin aikanani aivan tuota samaa; jos mä lähden täältä mitä tapahtuu mun pojalle? Isälleen en häntä halunnut, koska tiedän ettei tämä huolehdi sairauden hoitamisesta, ruokavalioista tai mistään muustakaan, hänelle on aina ollut alkoholi tärkeämpää. Joten mä soitin...
  7. pippuriini

    tilanahtaus

    Meitä oli ensin äpä +poika, sitten tuli mies ja nyt miehen poika entisestä liitosta on muuttamassa meille. Joten sanoisin että max 2 lasta aikuisten lisäksi. Mekin tehdään nyt silleen, kun pojat kuitenkin niin isoja että tarviivat molemmat omat huoneet, että me muutetaan miehen kanssa...
  8. pippuriini

    asumisoikeusasunnoista

    Molemmat kalliita... Asossa vastike kuitenkin vuokra-asuntoa kohtuullisempi, kun taas osaomistuksessa voi joutua maksamaan liki samaa vastiketta + korkoja nostamaan asumiskustannuksia. Eli ellei riittävää pääomaa sijoitettavaksi osaomistukseen, kannattaa mieluummin harkita ASOa. Me itse...
  9. pippuriini

    Vesirokkorokotus

    Itse en ole sairastanut vesirokko, joten olen parivuotta takaperin hankkinut rokotteet itselleni ja lapsille siinä samalla. Itse koin siis tämän rokottamisen penempänä pahana... USA:ssa vesirokkoa vastaan rokotetaankin n.80%, Suomessa tämä onkin yleistymässä myös hyvää kyytiä. Kuinka moni on...
  10. pippuriini

    Raskaaksi?

    Itse olin esikoisen saadessani niukinnaukin 29, eli täytin pari viikkoa synnytyksen jälkeen 30v. Itselläni oli takarajana tuo 30 lapsen "hankinnalle"... No, kun yhden oli saanut, toinenkin oli tietysti hankittaja, joten ikäeroa sisaruksille tuli liki 2v. Täydellistä! Ja mitä tuohon ikään tulee...

Yhteistyössä