kuinkas viriilejä me mammat ollaan? ; )

eli kuinkas usein viikossa tulee touhuttua makkarissa?
Ja miten lapset ovat teitä s.eksin suhteen muuttaneet?

Itellä ekan jälkeen oli kuin ennen, tokan jälkeen oli piiiitkä kuiva kausi,mutta nyt on taas ilo löytynyt,kun rupesin syömään vitskujakin.
Kun oli väsy,niin eihän sitä touhutkaan iltaisin napannu, kyllä päällimmäinen ajatus oli et nukkumaan kiitos ja pian :ashamed:

Ja siihen määrään,niin 1-3x viikossa. Joskus voi olla 0kertaakin.
 
Luulen, ettet tässä osiossa saa kamalasti vastauksia tällaiseen aiheeseen, mutta tuolla seksi-osiossa se voi onnistua :D Eihän ole kiellettyä tännekään näistä kirjoittaa, mutta jotenkin minusta luontevampaa kirjoittaa jonnekin muualle.
 
Vastataanko vaikka näin, että juuri gynellä käydessäni otin aiheen esille eli sen ettei mua enää kiinnosta niinkuin ennen ja miestä taas kiinnostaisi yhtä paljon kuin aina on kiinnostanut. Ajattelin, että jos vika voisi olla hormoneissa. Lääkäri vastasi "ei ei ei... tässä elämänvaiheessa se on niin tyypillistä...jne" HÄnen "lääke" tähän ongelmaan oli "romanttisten" elokuvien katsominen ja "sellaiseen ihanaan kirjallisuuteen" tutustuminen :D eli toisin sanoen halujen houkutteleminen ja vaivannäkeminen asian eteen.

Meillä touhutaan 1-2krt/2vkoa.
 
kyllä meillä peuhallaan ihan kiitettävästi.

Tosin tuosta leikkauksesta ja sen mukana tullesta muusta "mukavasta"(lue=avanne), kyllä vei halut mukanaan, mutta pikku hiljaa ne ovat palautumaan päin, kumminkin puolin sekä minun että puolisoni.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 14:52 Meduusa kirjoitti:
Luulen, ettet tässä osiossa saa kamalasti vastauksia tällaiseen aiheeseen, mutta tuolla seksi-osiossa se voi onnistua :D Eihän ole kiellettyä tännekään näistä kirjoittaa, mutta jotenkin minusta luontevampaa kirjoittaa jonnekin muualle.
ehkä se,kun tuonne s.eksi-osioon kirjoittaa kaikenikäiset ja tuntuu että sielä on villiä menoa :ashamed: tuntuu paremmalata samaistaa tämä asia samanikäisiin äiteihin ;)
 
eipä meillä juuri seksiä harrasteta. nuorin heräilee sen verran tiuhaan yöllä, että heti kun tilaisuus nukkua se käytetään. illalla usein nukahdankin vauvan kanssa yhtäaikaa.
kerran viikossa saattaa miestä onnata, tällä hetkellä mie en itse välittäs moisesta niinkään usein. no kerkeehän sitä vielä sekstailla joskus hamassa tulevaisuudessa...toivossa on hyvä elää
 
Amaryllis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 11:39 lähes täydellinen nainen kirjoitti:
eipä meillä juuri seksiä harrasteta.
Meillä vielä harvemmin :whistle: Syystä, että kun isommat menee nukkumaan, niin vauva valvoo vielä ainakin tunnin - puolitoista. Sitten alkaakin 3-v itkeskellä, kun vauva vihdoin nukahtaa. Kun 3-v rauhoituu niin vauva jo herääkin syömään. Tässä vaiheessa onkin jo melkein puoliyö ja itsekin ihan valmis unten maille. "päiväkahvit" ei onnistu, kun vanhin lapsista ei enää nuku päikkäreitä. Että ehkä sitten taas parin vuoden päästä... \|O ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 14:30 viivi kirjoitti:
eli kuinkas usein viikossa tulee touhuttua makkarissa?
Ja miten lapset ovat teitä s.eksin suhteen muuttaneet?
hmm....
Kun muistais... oisko ollu viimeks juhanuksena tai jotain....

Tää yh-elämä nyt vaan on tällasta täällä maalla
 
mappi
Lasten jälkeen on välillä tosiaan ollut niin poikki, että nukkuminen on kiinnostanut enemmän kuin sekstailu. Ja niin sen pitää ollakin, aika aikansa kutakin.

Nyt kun muksut on isompia, niin seksi ei ole varmaan ikinä ollut näin hyvää! Että 1-3 kertaa viikossa on kait normaali määrä meillä. Ja laatuhan korvaa määrän tässäkin asiassa! :LOL:
 
Itsellä on kyllä halut kadoksissa aikalailla, vaik lapset eivät enää edes ihan pieniä olekaan :( Aiheuttaa aika paljon kitkaa miehen kanssa kun hänellä halut toisessa ääripäässä eli vaikka jokapäivälle valmis...
Toisinaan touhuillaan useamman kerran viikossa, ja sitten voi mennä vaikka usampi viikko välissä. Mut ehkä keskiarvona 2-4krt /kk ja aina ei ole yhdyntä... Kumpa saisi noita haluja heräteltyä :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 09:34 viivi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 14:52 Meduusa kirjoitti:
Luulen, ettet tässä osiossa saa kamalasti vastauksia tällaiseen aiheeseen, mutta tuolla seksi-osiossa se voi onnistua :D Eihän ole kiellettyä tännekään näistä kirjoittaa, mutta jotenkin minusta luontevampaa kirjoittaa jonnekin muualle.
ehkä se,kun tuonne s.eksi-osioon kirjoittaa kaikenikäiset ja tuntuu että sielä on villiä menoa :ashamed: tuntuu paremmalata samaistaa tämä asia samanikäisiin äiteihin ;)
No, eipä mittään, mie taidan sitten olla niin vanhanaikainen kun en halua keskustella seksielämästäni keskustelupalstalla ;) tosin eipä minulla ole tapana keskustella tuosta aiheesta muutoinkaan kuin mieheni kanssa, sen verran henkilökohtainen asia se minulle on. En myöskään ole kiinnostunut toisten seksielämästä :D Eihän tämän aiheen sentään mikään tabu tartte olla, mutta itse ajattelen niin että jos vaikka kirjoittelisinkin täällä aiheesta, teen siinä väärin myös miestäni kohtaan. Olemme sopineet etten kirjoita juttuja jotka koskettavat myös häntä.
 
Täytyy myöntää olevani siitä onnellisessa asemassa, että tulee unisijalla tehtyä muutakin kuin nukuttua, sanoisin et 2-6 krt/vko. Tosin hippasen jarruttaa jälkikasvu, kun ovat sen verran isoja. Joskus tuntuu olevan hankalaa saaha niitä huoneisiinsa illalla nukkuun... Mut kyllä tuo vielä on onnistunut. Ja onhan meillä sitten ne päivät, kun äijeli menee iltavuoroon; pojat on koulussa/töissä ja meillä aamupäivä itsellemme. Mitähän mahtaa tapahtua kun meille iskee se kuuluisa 50 villitys?!? :LOL: :LOL:
 
mie
Täähän on just oikea osoite kysellä tästä asiasta jos se mieltä painaa ja täällä käy samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä.
Olen itse tuumaillut samaa asiaa kun pienin lapsi on kolmen kuukauden ja fyysisesti olis jo mahdollista jatkaa tätäkin hommaa normaalisti mutta kun ei oikein sytytä itsellä. Vauva kyllä nukkuu kohtuullisen hyvin, samoin isommat lapset, mutta... Isännällä halut ennallaan mutta kun itsellä ei. Eikä vika ole siinä ettei oma kulta kiinnosta vaan kun ei koko touhu nyt tällä hetkellä innosta pätkääkään. Ihan kiva kuulla että on muitakin joilla halut sammuksissa, etten ole ainut ja jotenkin outo!
 
Voisihan sitä viriilimpikin olla. Vähän laiskottaa ja väsyttää ja haluttaisi lukea lehtiä sängyssä ja mitähän sitä nyt muuta keksis... Mutta sitten kun toinen hoksaa houkutella, niin mikäpä sen hauskempaa ;)
 
Terveellinen, monipuolinen ruokavalio auttaa paremmin kuin erilaisten nappien syöminen. Myös ulkoilu auttaa viriliteettiin ja nyt kun aurinko alkaa taas näyttäytymään.

Iselläni on halut vielä jäissä koska synnytyksestä on vähän aikaa, mutta olen itse sitä mieltä että jossain määrin kannattaa pitää aktiiviteeteistä huolta koska se on hyväksi parisuhteelle ja jopa vähentää naisia vaivaavia mielialavaihteluita ja kun välit on lasten iskään kunnossa niin lapsetkin voivat hyvin.

Sanotaan että sinkki ja E-vitamiini auttavat lisäämään haluja. Jos syö terveellisesti niitä ei tarvita purkista, mutta selvä vajaus on hyvä syödä alkuun purkista niin elimistö tokenee paremmin.
 
vieraileva tähti
Aika virileejä mammojahan täällä on ;) Itse olen myös viriili, vaan eipä ole mieheni :( Minä voisin peuhata vaikka joka päivä, mutta miestä ei meinaa vällyjen väliin saada sitten millään. Lasta kun ollaan yritetty on mies vähän tsempannut ja hänet oon sitten ovisaikaan saanut houkuteltua hommiinkin, mut vähän laiskanpulskeeta se on ollunna :/ Suhteen alussa mies oli aika viriili, mutta ajastaan on laantunut ihan olemattomiin hänen viriiliytensä. Ja mainittakoon vielä että mies on minua NUOREMPI! Asiasta ollaan useat kerrat juteltu ja aina mihen syynä on se, että kun ei vaan jaksa. Joskus turhauttaa ja kovasti, mut minkäs teet? En miestä halua kuitenkaan vaihtaa! Kun suhde on muutoin hyvä ja mallillaan :heart:

Meillä puuhaillaan ehkä 1-2krt/kk. On ollut aikoja kun kertoja oli 1 krt/puol vuotta... :(
 
Mulla on hauskasti aina käynyt niin, että heti synnytyksen jälkeen on malttanut sen kaksi viikkoa ehkä juuri ja juuri odottaa, ja vällyjen välissä on sen jälkeen ollut kovasti tohinaa :D
Mutta nyt kahden isomman lapsen kanssa on sitten niin, että aina kun he on ulkona, tai kavereillaan, käytetään tilaisuus hyväksi =) Mutta pääasiassa keskimäärin 5-9 krt viikossa, mahtaako nyt hiukan vähentyä kun olen raskaana ja meinaa olla kovia vatsakipuja aina touhuillessa :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 23:08 vieraileva tähti kirjoitti:
Aika virileejä mammojahan täällä on ;) Itse olen myös viriili, vaan eipä ole mieheni :( Minä voisin peuhata vaikka joka päivä, mutta miestä ei meinaa vällyjen väliin saada sitten millään. Lasta kun ollaan yritetty on mies vähän tsempannut ja hänet oon sitten ovisaikaan saanut houkuteltua hommiinkin, mut vähän laiskanpulskeeta se on ollunna :/ Suhteen alussa mies oli aika viriili, mutta ajastaan on laantunut ihan olemattomiin hänen viriiliytensä. Ja mainittakoon vielä että mies on minua NUOREMPI! Asiasta ollaan useat kerrat juteltu ja aina mihen syynä on se, että kun ei vaan jaksa. Joskus turhauttaa ja kovasti, mut minkäs teet? En miestä halua kuitenkaan vaihtaa! Kun suhde on muutoin hyvä ja mallillaan :heart:

Meillä puuhaillaan ehkä 1-2krt/kk. On ollut aikoja kun kertoja oli 1 krt/puol vuotta... :(
Hei onnistuisko meillä jotenkin "viriiliyden vaihto" :D mä voisin luovuttaa mun miehen innokkuutta sun miehelle niin luovutatko sä mulle sun intoja??+!!! :D Voi kun sellainen olis mahdollista; olis kummallakin parisuhde kohdillaan... Meilläkin muuten kaikki oikein mainiosti, tämä seksihaluasia ainoa täysin ristiriita :/
 
yks äityli
:whistle: niinpä,se riippuu mielialasta ja onko väsynyt jompi kumpi...kumpikin kunnioittaa toistaan jos ei jaksa mutta sen sanon et vaikka olenkin paksuna ni ei se asia ole muuttunut miksikkään vaikka onkin massua,ässää harrastetaan ja se on I-H-a-naa...lapsi nukkuu tyytyväisenä ja jos on ollu hereillä ni hyräilee tai hekottelee itekseen omassa sängyssään...(iältään päälle vuoden)sanotaanko että 3-4 kertaan viikossa,jos ei illasta niin sit aamusta,ennekuin mies nousee aamukahvin keittoon ja lähtee töihin-sanoo vielä et työtkin alkaa jouhevammin sujumaan aamusta kun on saanut s-ekstailla äitylin kans ennen sitä... ;)
 

Yhteistyössä