Hakutulokset

1. K

Mut löytää facebookista nimellä Karita Perälä niin lisäile kaveriks ja ryhmään :)

Mut löytää facebookista nimellä Karita Perälä niin lisäile kaveriks ja ryhmään :)
  2. K

Tammikuu 2015 :)

Tuli mieleen, mä voin sitten Facebookkiin perustaa ryhmän tammivauvoille, mutta tätä palstaa en osaa oikein käyttää niin jättäydyn tänne tulevan "ryhmän" päivittelystä tms.
  3. K

Tammikuu 2015 :)

Täällä plussattiin perjantaina, nyt olis sit 5+2 ja laskettu aika 3.1.15 :) Esikoinen on syntynyt lokakuussa -12. Tämä ei ollut tekemällä tehty vaan tietoinen mahdollisuus kun ei olla haluttu mitään ehkäisyä ottaa käyttöön. Puhuttu koko ajan että tulee sitten kun sen aika on :) Mistä päin...
  4. K

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

Petipuuhat: Kateellisena luen täällä teidän petipuuhista :D Koko raskauden ajan seksiä on tullut harrastettua 2 kertaa ja sekin loppui molemmilla kerralla kauheaan poruun kun teki jostain syystä niin perhanan kipeää :( Nyt ollaan puhuttu että pitäis koittaa, mutta pelkään niin paljon sitä kipua...
  5. K

Ihan pakko kysyä: onko täällä vielä ketään joka olis pessy vauvan vaatteita ja laittanu valmiiksi kaappiin odottamaan? Mulla olis kauhee hinku jo pestä ne ja pistää lipastoon mutta mietin onko vielä liian aikaista :D
  6. K

Hei vaan kaikille... Turvotuksista: Täällä kans alkaa oleen jonkin verran turvotuksia, jaloissa on pahimmat! Ei tarvitse olla ku tavalliset ja suht löysätkin sukat niin jaa kauheet rannut nilkkoihin...ja jos pitää legginssejä niin jalkoihin jää niiden sisäsaumasta kauheet painumat. Asiaa ei...
  7. K

Vakuutuksesta: Miehen kanssa koettiin vähän välttämättömyydeksi täällä metsän keskellä ottaa kyseinen vakuutus, koska terveyskeskuksessamme on vain yksi lääkäri ja täällä on tosi hankala päästä päivystysajalla saatika saada aikaa edes kolmen viikon päähän. Vaikka paikkakunta on pieni niin kun...
  8. K

Ihana kuulla että kaikki kunnossa!!!! :)
  9. K

Ail: paljon tsemppiä!!! Kerrohan sitten kuulumiset!! Tänään kyllä niin kiukuttanut että!!! Monta kertaa viime yönä heräsin vihlovaan kipuun alavatsalla ja aamulla sama jatkui. Konsultoin ensin kaveriani kellä on 3 lasta että soitanko neuvolaan vai varaan ajan lääkäriin. No, soitin terkkariin...
  10. K

Eilen poksuttiin!!! Nyt 4päivää vuodeosastotöitä takana ja sunnuntaihin asti onneksi vapaata. Jalat on ihan rikki aina työpäivän jälkeen, muuten olen kyllä jaksanut vielä ihmeen hyvin. Tosin hiki valuu pitkin selkää kun saa juosta edestakasin. Tänään töissä sano tuttu jota en ollu nähny...
  11. K

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

Muut jää lomalle ja mä vasta alotan työt :D Oon tässä pari viikkoa vaan lusmuillut ja ollut, tosin siivoillut kun lauantaina nyt vihdoinkin juhlistan valmistumistani pienellä kahvitus-"tilaisuudella". Maanantaina alkaa 6viikon pätkä vuode/akuuttiosastolla ja jännittää kovasti pystynkö sen...
  12. K

Koskahan se sukupuu-äitiyspakkaus tulee jakoon ja jokohan sen sisältö on julkastu kuvina jossain? Jänskättää saako viime vuoden paketin vaiko sen uuden :D
  13. K

Olin eilen illalla saunassa ja huomasin nännin päästä valuvan kirkasta nestettä, menin siinä sitten ihmettelemään ja puristin rintaa niin sieltä tuli kirkkaan nesteen mukana valkoista haaleaa nestettä. Viikkoja nyt 23+2 että onko toi ihan normaalia :D Ukko vaan tokas että älä herranjestas mee...
  14. K

Tänään neuvolassa käyty ja kerrankin sydänäänet kuulu heti selkeästi, aikaisemmin on saanut hakemalla hakea. Positiivinen yllätys oli se että rv 22+5 ja painoa tullut vain se vähän vajaa 5kg. Luulin että olis tullut enemmän kun maha on jotenkin jo niin iso. Oikeaa polveani on tutkittu kohta 5...
  15. K

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

Tänään oli rakenneultra ja POIKALUPAUS sieltä tuli :) Tätsy sano että jos sieltä tulee yllätystyttö niin ei tiedä sitten mikä paikka oli turvoksissa ultratessa kun niin selkeästi pippeli näky :D Kaikki rakenteet oli kohdillaan...nyt voi vaan huokasta ja odottaa lokakuun tuloa :)
  16. K

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

Nimimerkistä: Karsu on "virallinen" lempinimeni joka tulee nimestäni Karita. Vauvan nimimerkki täällä on Nasu, mutta tällä hetkellä puhumme vauvasta ja pikkuapinasta :) Kesätöistä: Olen tässä nyt 4 vuotta opiskellut ja vihdoinkin saan 26.5 paperit AMKista!!! Toukokuun ja kesäkuun...
  17. K

Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

Hei kaikille piiiiitkästä aikaa! :) Aivan jäätävän kamala pahoinvointi on väistynyt viimeisen kahden viikon aikana, samoin koulustressi. Nyt saa olla vaan ja odottaa kesää ja nauttia raskaudesta <3 On kyllä ollut aika rankka alkuraskaus, painoa putosi 4kiloa 3viikon aikana ja sitten vietin...
  18. K

Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

Hei tulevat mammat :) Kellään vaivaa ummetuksesta? Mulla ei vatsa ole toiminut 3päivään ja olo alkaa olla todella tukala, vatsa näyttääkin jo tosi isolta ku on täynnä varmaan tavaraa (hyi ja anteeksi!) Kellään hyviä vinkkejä luumujen lisäksi??? Suhteen kestosta: Ollaan ukkelini kanssa oltu...
  19. K

Nyt tulee kunnon omaan napaan suunnattu vuodatus! Tää odotus on ihan hirveetä, ainakin tällä hetkellä...mikään ei vie tätä kuvottavaa ja huonoa oloa pois :'( Viikonloppu meni kokonaan vessanpönttöö halaillessa ja nyt viimeset 4 päivää olen kyenny syömään PELKKÄÄ pilttiä ku kaikki tulee ylös...
  20. K

Onko täällä ketään kellä ei ole ollut missään raskauden vaiheessa pahoinvointia? Ku itsellä oli alkuviikosta sellanen huono olo ku olin ollu yövuoroissa ja sit väsy aiheutti vielä hirveen etovaa oloo. Ny ei oo taas mitään....Mietin et onks se ihan normaalia?? Ku kyllä mulla on muita...

Yhteistyössä