Tipitii75 Mulla on nyt kaksi erilaista tukivyötä. Toinen ei paina mahaa, mutta siitä ei ole mitään hyötyä selän kannalta. Toisesta olis apua selkään, mutta painaa mahaa toimistolla istuessa tosi ikävästi. Vähäksi on jäänyt käyttö. Eli ei kovin hyviä kokemuksia minullakaan siis.
Karsu87 Kyllä ärsyttäisi muakin tuollainen selän takana jauhaminen, oli raskaushormoneja tai ei. Tsemppiä töihin!
ruuvih tsemppiä polille! Odotellaan hyviä uutisia
Mäkin innostuin tuosta
isyyspakkausidesta. Mies on ollut muutaman päivän pois, niin onkin ollut hyvin aikaa ihan rauhassa katsella siihen kaikenlaista. Innostuin tilaamaan vähän erilaisen t-paidan siis
The Hangover - Baby Bjorn T-paidat AllPosters.fi-sivustossa. Mies on katsonut monesti Kaamea kankkunen leffan, on mielestänsä ihan hulvaton. Siitä leffasta siis tuo paita. Tiedän, ettei se pitäis mitään paitaa, jossa lukee jotain meidän isi tai jotain sellaista, mutta tästä tykkää ihan varmasti. On suunnitellutkin hommaavansa kantorepun, joten runoilen tuohon sitten jotain, että niihin hetkiin, kun tuntee olonsa orvoksi ilman vauvaa tai ettei pääsisi töissäkään unohtumaan tai jotain sellaista. Ja ostin sellaisen vauvan käyttöoppaan. Eilen hommasin myös kumihanskat ja pyykkipojan vaipanvaihtohetkiin, korvatulpat, taskumattikokoisen konjakkipullon hätätilanteisiin sekä lahjakortin Amarilloon, missä mies vois syödä vaikka joka päivä. Siihen kirjoitin, että kun tarvitsee omaa aikaa tai haluaa viettää laatuaikaa vaimon kanssa. Sitten ajattelin hommata vielä ainakin jonkun satukirjan yhteisiin lukuhetkiin, kun nyt jo mahalle lukee.
Viikonloppuna sain varmistuksen siitä, ettei meidän neiti ole ikinä menossa mun äidin luokse hoitoon. Voidaan käydä siellä yhdessä, mutta yksin sitä ei voi koskaan jättää sinne. Mulla oli lauantain-sunnuntain välisenä yönä serkku 9v yötä, koska yhdentoista aikaan päivystävät sosiaalityöntekijä soitti, että ovat mun tädin luona, missä täti ja äiti on siinä kunnossa, ettei lasta voi jättää sinne. Joku oli ilmoituksen tehnyt. Olin sitten ainoa ihminen, jonka olivat keksineet, että olisi selvänä lauantai-iltana. Mies oli jo tuon yön reissussa. Oli kaikkia kivoja suunnitelmia, mitä tekisin sunnuntaina, mutta kunhan sossutädit olivat hakeneet serkun pois, makasinkin vain leffoja katsellessa melkein koko päivän. Ärsytti ja tuli niin paha mieli tuosta. Nyt ei sitten taas tee mieli olla missään tekemisissä äidin kanssa.
Sunnuntai-iltana mieli vähän parani, kun äitipuoli pyysi niille hedelmäsalaatille. Ihana, kun se on niin innoissaan mummoksi tulosta, vaikkei biologinen mummo olekaan. Mietinkin siinä sitten, että jos sattuis, ettei mies jostain syystä pääsis synnytykseen, ottaisin äitipuolen sinne kaveriksi. Olin nimittäin just miehen poissaolon aikaan miettinyt, että sehän vois alkaa syntyä just, kun mies on jossain reissussa tai sängyn pohjalla influenssan kourissa. Helpottaa vähän mieltä, kun on tällainen back up plan. Vaikka pieni todennäköisyyshän se on, ettei pääsisi mukaan ja kovasti toivotaan, että pääsee, mutta jotenkin mun pitää aina miettiä tällaisia varasuunnitelmia. Sekä mies, että äitipuoli olivat suostuvaisia tähän. Äitipuoli heitti vitsiäkin, että se voi maksaa miehelle ulkomaanloman syys-marraskuuksi ja varmistella, että pääsee mukaan.
Onko kukaan muu miettinyt tällaista
varasuunnitelmaa vai olenko ainoa, joka tällaisia pohtii?
Mulla on huomenna lääkärineuvola. Pitää ottaa tämä selkäkipu puheeksi, kun on oikeasti tosi hankala olla. Muuten voin tosi hyvin, ei juuri turvota, nukunkin hyvin, joten pitäähän mullakin jotain vaivoja olla. Hirvittää huominen punnitus. Olin tosi hyvällä mielellä painon suhteen, kun mulle menee kuitenkin edelleen samat vanhat t-paidat ja topit, kunhan on vain tarpeeksi pitkiä. Sitten isän luona erehdyin käymään vaaalla ja näyttäis, että edellisestä neuvolasta onkin tullut kilo viikossa. Aloin sitten sitä numeroa stressata. Ärsyttää, että piti sitä alkaa stressata, kun töissäkin työkaverit sanoo, että sulle ei kyllä ole tullut muuta kuin tuo maha. Että ei tässä vielä kai kovin paha tilanne ole. Mutta kun se numero siinä vaaalla oli niin iso. Tämä numerostressi on just se syy, miksei meilä ole kotona vaakaa. Mutta eiköhän tästäkin saa huomenna jutella lääkärin kanssa.
Olipas avautuminen.
sabrinafair & neiti 26+4