Näihin kaikkiin unohdin vastailla Minä plussasin ekan haalean haamusen 31.1. ja tosiaan ultrassa viikkoa aikasemmin kun sinä ei näkynyt mitään sen enempää, kun sinullakaan. Uskon siis, että toivoa vielä molemmillaTänään on taas kummitellut kaikki mahdolliset uhkakuvat mielessä siitä, että siellä mahassa ei mitään elämää olekaan. Aloin tarkemmin miettimään sitä ultrakäyntiäni ja muita oireita, ja kyllä mun pitäis olla niin pitkällä että alkio ja syke jo näkyvät. Muistan ihan tarkalleen kuinka kiinnittymisvuoto (siksi sitä ainakin luulen) tuli 27. ja 28.1. ja testi oli selvä positiivinen 30.1. eli viikkoja oli tuolloin 3+
Kun nyt vaan menisi mahdollisimman nopeasti tämä aika ja pääsisi kontrolliultraan 7.3! Kaikkea sitä tuleekin ajatelleeksi...
Yhdessä ollaan miehen kanssa oltu nyt reilu 2 vuotta ja naimisissa 1v4kk, salamatoimintaa siis täälläkin!
Vapaailtoja meillä on ehkä kerran kuussa, joskus pari kertaa, joskus harvemmin.. Riippuu niin monesta asiasta. Meille se parisuhteen yhteinen aika on todella tärkeää ja halutaan sitä vaalia. Esikoinen on mummolla hyvässä hoidossa, ja mummokin tykkää kun saa päiviinsä piristettä
Nyt taas neiti täystuhon perään....
-Minki ja ylläri rv:t hukassa-
Meillä myös salamarakkaus, yhdessä oloa 2,5 vuotta ja melkein se koko aika naimisissa :heart:
Yhteistä aikaa tai vapaa iltoja meillä ollut tässä 1,5 vuoden aikana varmaan 3-4? Riippuu mitkä lasketaan, pari kertaa ollaan oltu ihan pari tuntia pois leffan merkeissä ja keilaamassa... Yhteisiä "viihdeiltoja" ei olla harrastettu ja yökylässä poika on ollut vain "pakon edessä" 3 kertaa silloin, kun molemmille sattunut yövuoro samaan aikaan. Me otetaan yhteinen aika silloin, kun poika nukkuu
Sakuliini: Tuosta unirytmistä voi olla tietty montaa mieltä, mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että meidän poika noudatti aikalailla samaa rytmiä kun minä itse raskaana ollessa. Itse menin myös aikaisin nukkumaan ja heräsin aikaisin. (ehkä liiankin aikaisin ensimmäiselle vessareissulle, kun esikoinen halusi herätä usein jo 05?? )
Kauhea dementia päällä, voisin vannoa, että vastailen joka päivä samoihin juttuihin ja en olekaan kuitenkaan kirjoittanut mitään?
Viimeksi muokattu: