Hakutulokset

1. K

Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

Te kenellä on entuudestaan jo lapsia, niin oletteko värjänneet hiuksia raskauden aikana?
  2. K

Tämä tuleva mamma valmistuu toukokuussa psykiatriseksi sairaanhoitajaksi :) Koulun ohella keikkailen ihan vuodeosastolla ja sitten eräässä huumekuntoutuskodissa. Oikeastaan kaikki käy kunhan rahaa tulee :D Mietittiin ukkelin kanssa jos kaikki sujuu hyvin niin käytäisiin kesäkuun alussa viikon...
  3. K

IMN: jäi kans luennot tänään välistä, sänky yksinkertaisesti vei vaan voiton :D Täällä myös alapään kutinaa ja runsasta valkovuotoo. On kyllä aika inhottavaa...kaikenlisäks se kutina alkaa erityisesti iltasin :mad: ärsyttävää...
  4. K

Onnittelut kaikille plussanneille! :) Hassua tää kyllä on. Mä olen niiiiiiin väsynyt että en koskaan ole kokenut tämmöstä väsymystä. Yöt nukun ku tukki, muutamana päivänä olen nukahtanut kesken luennon, heti kun tulen kotiin painun sänkyyn ja nukun pari tuntia. Että kyllä unta riittää. Etova...
  5. K

Ikiäiti: Onnittelut ihanista uutisista!!! Mun äiti kertoi että kun odotti mua niin söi pelkkää viiliä kun se oli sitten helppo oksentaa samanlaisena pihalle!! Lohduttavaa :D Onko ketään Tampereen suunnalta menossa varhaisultraan?? Soittelin tänään aikoja ja kyselin samalla vähän...
  6. K

Varhaisultraan pitäisi varata aikaa mutta tuli sellanen "tenkkapoo" että kun yksityiselle varaa ajan niin varaako sitä aikaa gynekologilta vai yleislääkäriltä vaiko keltä?
  7. K

Hei vaan kaikille uusille odottajille!!!:wave: Tupakoinnista: olen nyt kaksi vuotta ollut polttamatta (tosin en koskaan mikään tupakan suurkuluttaja ollutkaan) ja ei tulisi mieleenkään polttaa odotusaikana. Tiedän monta mammaa jotka on polttanu eikä mitään kehityshäiriöitä tai muuta ole...
  8. K

Huomaa että olen viikon ollu yövuorossa ja laskenu raskausviikotkin ihan pieleen :D Viimeisten kuukautisten alkamispäivä 4.1.12 joten rv nyt siit 5+1, ei 6+1. Menispä aika nyt vaan nopeammin!=)
  9. K

Täällä ei ole tissien kasvua eikä liioin turvotustakaan! (tosin nyt on ihan pientä turvotusta kun kolmas työyö takana). Oireita tosin löytyy muutama :) Väsymys on aivan mieletöntä, voisin nukkua vaikka kuinka paljon! Pissalla saa juosta jatkuvasti ja huono olo tulee jos ei syö säännöllisin...
  10. K

Hei vaan kaikille! Liityn joukkoonne iloiseen :) La 11.10, nimim. Karsu87, ikä 24, esikoinen, sairaalana joko TAYS tai VAS Kaksi päivää sitten sain niin selkeän plussan ja jopas alkoi paleluun ja pissalla juoksemiseen löytyä selvyys :) Menkkojen mukaan laskemalla (jos oikein osasin laskea) olisi...

Yhteistyössä