Kauhean kovia kirjoittajia
Aamulla luin ennen töihin lähtöä ja nyt kun pääsin töistä, on jo tullut sillä välillä puoltoista sivua
Se on hyvä, että juttua riittää
Itse lueskelen enemmän, mitä kirjoitan. Käytökseen tulee suuri muutos, jos pikkarainen on kunnossa ultrassa
Vitamiineista kyseltiin, syön multivita mamma plussaa. Ne on toiminut hyvin, enkä muuta napsikkaan..
Vanhemmillani on kolme lastenlasta, siskoni on nämä kolme saanut. Mummollani on 7 lastenlasta ja 4 lastenlastenlasta. Minulla on vain yksi mummo elossa ja pappojani en koskaan ehtinyt tavata, kun he kuolivat ennenkuin ehdin syntyäkkään..
Mieheni vanhemmille tämä olisi ensimmäinen lapsenlapsi
Ukko vähän jännittää miten vanhemmat tämän ottaa
Mummoillaan ja papoillaan on niiiiiiin monta lastenlastenlapsia, etten edes tiedä kaikkia
Tuosta valkovuodosta, niiin kyllä tulee niin prkeleesti! Ihan inhottaa :/
Pikkarit pitää vaihtaa kahdesti, tai sitten on kohta ostettava pikkuhousun suojia, niitä ohuita..
Ammatista kyseltiin, niin minulla on niinkin "naisellinen" ammatti, kuin Timpuri..
Saattaa olla, että pääsen aikasemmin mammalomalle, koska en voi tehdä työtäni ison mahan kanssa ja kun korkeallakin pitää keikkua..
Masukuvia en ole ottanut.. Ehkä rupean jossain vaiheessa räpsimään.. Näkisi muutosta
(.) Väsyttää, väsyttää, väsyttää.. Uusi "oire" tullut.. Töissä ennen lounasta on kirkuva nälkä, sitten kun syön, niin rupeaakin ruoka potkimaan ylös, vaikka haluaisi ahmia!! Pelottaa milloin käy niin, että on juostava kesken lounaan halailemaan pönttöä..
Sama jos pötkötän sohvalla.. On oltava tietyssä asennossa, kun ruoka rupeaa nousemaan kurkusta suuhun.. hohhoh..
Olen ennen pystynyt mättämään karkkia mielettömät määrät, mutta nyt pieni määrä saa jo pahoinvoinnin aikaiseksi..
Uusi inhokkini, lakritsijäätelö.. Hyi.. :x
Iippari suuri halaus ja voimia!