Hakutulokset

  1. I

    Saatteko tulostettua hoplop lauantaipussi-keräilyn kupongin?

    Vai onko meillä taas joku vika koneessa... kun ei avaa kuponkia, herjaa että tiedosto on vioittunut ja sitä ei voi korjata. Sama juttu jo kuukausi sitten, eli eivät ainakaan ole korjanneet sitä... Tai saako kuponkeja jostain muualta? En ole ainakaan nähnyt missään. Tai voiko lähettää ilman...
  2. I

    Voiko vesirokkoon kuulua myös oksentelu/pahoinvointi?

    Pojalla huomasin aamulla muutaman punertavan näppylän, joita on tullut nyt lisää ja ihan selvät vesikellot. Kuumetta en ole mitannut kun kotonahan me nyt joka tapauksessa ollaan, ja on ihan suht pirteä, ehkä hiukan saattaa olla lämpöä. Mutta juuri myös oksensi! |O Jos meillä on nyt 2 tautia...
  3. I

    Osaako joku auttaa mua kattomaan lipun hinnan Finnairin sivuilta?

    :ashamed: Siis periaatteessahan se pitäis olla helppoa. Etin yhdensuuntaisen lipun hintaa 6-vuotiaalle lapselle Oulusta Hesaan lennolla AY358 torstaina 29.1. Saattajana olisi serkkuni, joka on 17v, hällä on menoa tuonne silloin ja oli jo varannut lipun. Hänen eestakaisen lippunsa hinnaksi oli...
  4. I

    Onko miehet vaan noin hitaita paketoijia vai...

    Siis mies meni melkein tunti sitten makkariin paketoimaan anopin lahjaa. Koko ajan on kuulunu paperin rapinaa jne. Voiko mennä yhden lahjan paketoimisen noin kauan, kun se on vieläpä ihan säännöllisen mallinen laatikko, eikä edes kovin iso? :o Vai onko kenties ollut jotain muutakin...
  5. I

    Voiko asiakaspalautuksen pudottaa vaan normaaliin lähtevän postin laatikkoon?

    Vai pitääkö viedä aina postiin asti? Kyse siis tuollaisesta luukusta mahtuvasta kirjakerhon laatikosta (jonka olen perunut mutta tulipa silti, taas...). Päälle olen jo merkannut näkyvästi asiakaspalautus. Oon vienyt aina ennen postiin asti mutta nyt ei oikein kerkiäis...
  6. I

    Mitä ihmettä hommaan tuolle tytölle joululahjaksi?

    |O On tämä nyt niin vaikeaa. On tietysti vielä aikaakin, mutta hommailen paketteja vähitellen kun opintotuella ei kaikkea rysäytetä kerralla ja veronpalautuksia ei tule. Kyse siis 6v neidistä... aina ollut vain ne 1-4 toivetta, jotka on saanut kun on jaettu mummojen jne. kesken, ja pientä...
  7. I

    Mä en uskalla mennä nukkumaan...

    :ashamed: Mies ei ole kotona ja lapset tietysti nukkuu, ja mulla taas tämä sama ongelma kun aina ollut. Kai se on jonkinlaista pimeänpelkoa. Eli kun menen sänkyyn ja sammutan valot, niin koko ajan kuulostelen/kuikuilen ettei näy mitään epänormaalia huoneessa. Ikinä en ole mitään kummituksia...
  8. I

    Tytöltä lähti tänään eka hammas

    ...ja uusi on jo näköjään tullut ihan kunnolla ikenestä läpi, hiukan vinoonhan se on pakosta tullut kun vanha ollut vielä tiellä. Oikeneekohan nuo nyt itsestään vai joudutaanko joskus oikomaan? Siis se hampaan kärki on näkyvissä. Samoin vieressä olevan alaetuhampaan takana ien pullottaa ja näkee...
  9. I

    Kun täällä nyt näkyy olevan näitä hevostelijoita paikalla...

    ...niin olisko teillä ajatusta miksi mulla tulee aina julmettu päänsärky ratsastustunnilla? Alkeiskurssilla olen, loppupuolella tosin. Mutta onko kellään ollut samaa ongelmaa? Tänään tuntui jo että alkaa ihan oksettaa tunnin lopussa. sitten kuitenkin kun tunti loppui ja otin kypärän...
  10. I

    Tylsää!

    Ja mies ei anna mun kattoa Riivattuja taloja joka alkais kohta subilta, vaan vahtaa itte jotain james potkukelkkaa toiselta kanavalta :kieh: |O
  11. I

    Mitä teidän n. 6v tytöt tahtoo joulupukilta?

    En koskaan uskonut kysyväni tätä, aina ollut niin helppoa hommata lahjat kun yleensä neidillä on ollut muutama ihan järkevä toive, jotka on sitten jaettu mummujen ja muiden kesken. Mutta nyt toivoo vaan yhtä asiaa: hevosta |O :headwall: Joulupukki kuulemma voi tuoda sellaisenkin kun äiti...
  12. I

    Ei sitä osaa enää olla yksin kotona...

    Viikon päästä saan/joudun olemaan parisen yötä yksin kotona. Nyt jo alan pähkäillä että miten sitä osaa olla, ja nimenomaan uskaltaa olla. Tai lähinnä nukkua. Yli kuuteen vuoteen en ole tainnut nukkua yhtään yötä niin ettei olis ollut ainakin joku kotona, jompi kumpi lapsista tjtn. ja vielä kun...
  13. I

    Jos isä ei tule elatussopimuksen tekotilaisuuteen

    ...niin kuinka monimutkaiseksi tuo homma menee, ja venyykö siis niin kauan että menee esim. oikeuteen? Eksä maksanut nuo maksut erittäin vaihtelevasti sen jälkeen kun pääsi töihin (pari vuotta sitten), ja maksu siirtyi kaupungilta hälle. Nyt on mitta täysi, kun ovat nykyisensä kanssa eronneet...
  14. I

    Ilmeisesti olen parantanut itse itseni...

    Eli tuli kirje näihin 30v. alapää seulontoihin, ja jokin aika sitten kävin. olin varma että on taas luokka 2, kun se oli ennen kuin aloin odottaa esikoista, mutta raskauden takia jäädytyshoitoa ei alettu tekemään. Synnytyksen jälkeen se unohtui, elin kuin sumussa vaativan vauvan ja unenpuutteen...
  15. I

    Laittakaapa nettiosoitteita joista voi katella taloja/asuntoja

    =) Ajan kulukis, haaveillahan aina saa ;) Etuovi on tuttu, mutta muita ei nyt tuu itsellä mieleen :headwall:
  16. I

    Kellään yöllä pidettäviä piilolinssejä?

    Olen hommaamassa uusia piilareita ja nyt on viikon olleet sovitteilla nuo uudet. Optikko suositteli noita happea paremmin läpäiseviä, ja ihan hyvät ne varmaan on muutenkin silmille vaikka en niillä monta yötä nukkuiskaan. Mutta aika monet päikkärit on tullut otettua ihan noilla vanhoilla...
  17. I

    Onko kohdunkaulan irtosolunäyte sama kuin papa?

    :ashamed: Huomenna on tuohon seulontatutkimukseen meno, ja esitiedoissa kysytään aiemmin otetuista näytteistä. Papa on toki otettu useamman kerran, mutta onko se sama kuin tuo kohdunkaulan näyte mistä lapuissa puhuvat, sitä en tiiä... Auttakaas viisaammaat! :)
  18. I

    Autosta irtosi rengas kesken ajon...

    Vieläkin tärisyttää. Viime maanantaina mies vaihtoi autoon uudet renkaat, ajoi itse auton hallilta kotiin ja ei ollut kuullut/huomannut autossa mitään outoa. Itse kun ti aamuna lähdin autolla ajamaan, kuului outo rahnutus etupäästä, ja sanoin asiasta heti miehelle. Mies vain tuumasi että ei...
  19. I

    Crocsien pesu

    Muistanko nyt ihan väärin vai oliko täällä joskus puhetta että Crocsit (tai tässä tapauksessa feikkicrocsit) vois pestä tiskikoneessa/pesukoneessa? Tytön toiset "crocsit" pitäis viiä eskariin sisäkengiksi ja ajattelin että olis kiva saada ne siistimmän näköseksi ennen sitä. Rätillä ei oikein...
  20. I

    Mä haluan porttikiellon vaatekauppoihin!

    |O Kun ne on ne lastenvaateosastot... ja ihanat pienet uusretrot, joita näkyi olevan vielä nyt alehinnoin vaikka ja missä (osta3 maksa 2 jne.). Mutta ei ole niin pientä jolle ne menis...mietin jo hamstrata tutuille vauvoille pukinkonttiin, ja niinkin syntistä kuin ostaa ja myydä huudossa...

Yhteistyössä