Mä en uskalla mennä nukkumaan...

:ashamed: Mies ei ole kotona ja lapset tietysti nukkuu, ja mulla taas tämä sama ongelma kun aina ollut. Kai se on jonkinlaista pimeänpelkoa. Eli kun menen sänkyyn ja sammutan valot, niin koko ajan kuulostelen/kuikuilen ettei näy mitään epänormaalia huoneessa. Ikinä en ole mitään kummituksia nähnyt, luojan kiitos, olisin varmaan latauksilla... mutta mielikuvitus on vilkas ja olen aina pelännyt mennä yksin nukkumaan.

Ymmärrän kyllä hyvin esikoista joka oli ikionnellinen kun pikkuveli tuli samaan huoneeseen. Mutta varmaan olen ainoa näin höperö aikuinen... :| :snotty:
 
no
laita valot johonkin et hieman pilkottaa sinne sun makkariin. meillä on aina lastenhuoneen vieressä vaatehuoneessa valot, lapsetkin on rauhallisempia ko on hieman valoa ko heräilevät yöllä. se ei tuijaa ketään silmiin eikä siksi häiritse unta. on itelläki kivempi käydä kattomasa lapsia yöllä ko ei tarvi sokkona kulkea.
 
AulsiKotityöläinen
Laita itsellesi yövalo tai mee nukkumaan lastenhuoneen lattialle :) Kaikella ystävyydellä, mulla on kans turhan vilkas mielikuvitus, pelkäsin lapsena pimeetä ja yksin nukkumista, enkä vieläkään erityisemmin rakasta sitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
:ashamed: Mies ei ole kotona ja lapset tietysti nukkuu, ja mulla taas tämä sama ongelma kun aina ollut. Kai se on jonkinlaista pimeänpelkoa. Eli kun menen sänkyyn ja sammutan valot, niin koko ajan kuulostelen/kuikuilen ettei näy mitään epänormaalia huoneessa. Ikinä en ole mitään kummituksia nähnyt, luojan kiitos, olisin varmaan latauksilla... mutta mielikuvitus on vilkas ja olen aina pelännyt mennä yksin nukkumaan.

Ymmärrän kyllä hyvin esikoista joka oli ikionnellinen kun pikkuveli tuli samaan huoneeseen. Mutta varmaan olen ainoa näin höperö aikuinen... :| :snotty:
:hug: :hug: :hug: voi sua, auttaisko jokin yövalo mitään?? meillä on vessassa ja kylppärissä valot ja heijastaa just sopivasti makkariin niin ei oo liian pimeää nukkua =) :hug:
 
Mulla on kans sama ongelma aina välillä. monesti saatan sit odottaa miehen töistä kotiin. :ashamed: Tai sit jätän eteiseen valon ja nukun koko ajan ovelle päin "tarkkailleksani" tilannetta. Kissat houkuttelen yleensä myös viereen nukkumaan. ;)

Ehkä tää menee ohi sit viimeistään vanhainkodissa, kun ei enää muista pelätä. :hug:
 
Kiva kuulla, etten ole ainoa. Mä kun en edes koskaan ole pelännyt mitään moottorisahamurhaajia, vaan enemmän sitä yliluonnollista puolta, jota on tahi ei :whistle: On meillä kaksi kisua, joiden vaistoihin luotan kuin muuriin, eli jos nukkuvat rauhallisesti jalkopäässä ei ole hätää :D Mun mielikuvitusta ei varmaan auta yhtään nuorempana innolla luetut Stephen Kingin kirjat sun muut :kieh:

Manaaja muutes ei ole yhtään pelottava, katsoin joskus ohjelman miten se on tehty...
 
Minä olen samanlainen. Viime viikonlopun olin kotona lasten kanssa keskenäni. Valvoin myöhään ja tuntu ettei edes nukuta, olisin varmaan voinut valvoa koko viikonlopun yhteen kyytiin. Kuulin ääniä, olin varma että joku tuli meidän rappusille, ikkunan taa jne. Ja kaiken kukkuraksi ( mies lähti pe-iltana ja tuli takas su-iltana ) kävin lauantaina puolen yön aikoissa laittamaan valoja päälle ja meiltä meni pääsulake pois päältä. Ei toiminu ku pari kattolamppua, ei jääkaappi, ei pakastin, ei hellat jne. |O Ja kännykästä loppu akku, paniikissa testailin pistorasioita, ja kylppäristä löyty ainoa asunnossa oleva, toimiva pistorasia ( onneks löyty ) ja sain kännykkään virtaa.
Sunnuntaiaamuna soitinkin sitten päivystävän talonmiehen korjaamaan tilanteen :/

Se sulake on sulaketaulussa ulkona, ja sinne ei pääse itse laittamaan sulakkeita päälle. :snotty:
 
pelokas
Onko joskus sattunut jotain pahaa, joka vieläkin alitajunnassa voisi pelottaa? Mulla pahoja kokemuksia oven hakkaamisesta kun oon ollu yksin ja siksi kuulostelen aina vaan.
 
Tellu
Mulla kans sama juttu! Pelkään, että näkisin jonkun hahmon huoneessa tai joku koskettaisi minua tai jotain muuta yliluonnollista. Peilit myös pelottaa, jos niissä näkyisi jotain kauheaa :/

Yksin ei tulisi mieleenkään katsoa kauhuelokuvia. Silloin pelkään kasvojen pesuakin ja suihkussa silmät kiinni olemista. Ikää mulla "vasta" 30v ja 3 lasta, mutta suurin pelkuri perheessä olen ;)
 
VIERAS
Minä jos yksin joudun olee tai siis lasten kans yksin niin laitan aina rattaat ulko-oven eteen kahvaan kiinni et sitä ei varmasti auki murtautuja sais :)) entiiä miks? ja samoin pitää olla pieni valo mut kuitenki nousen aina istuu sängylle ja seurailee varjoja ja jos esim. auto ajaa ohi et lähteekö se pois vai mitä?
tosi ärsyttävää tämmönen!!
joskus teen näin vaik mieskin olis kotona.
mut se on tosi et tää maailma on menny jo liian hurjaks et ei tässä muu auta ku valppaana aina olla :)
 

Yhteistyössä