Kellään yöllä pidettäviä piilolinssejä?

Olen hommaamassa uusia piilareita ja nyt on viikon olleet sovitteilla nuo uudet. Optikko suositteli noita happea paremmin läpäiseviä, ja ihan hyvät ne varmaan on muutenkin silmille vaikka en niillä monta yötä nukkuiskaan. Mutta aika monet päikkärit on tullut otettua ihan noilla vanhoilla tavallisillakin :whistle:

Huomenna oon menossa sitten takas optikolle kertomaan miten ne on sopineet, ja pitäis kuulemma olla pitänyt niitä yön yli päässä. Mutta kun en uskalla :| Jos se linssi lähtee johonkin vaeltamaan? Vielä sekin kun mulla on todella loiva kaari silmässä, en saa oikeaa kaarta mistään noihin, niin eihän se linssi istu ihan tiukassa...jos se helpommin lähtee liikkumaan pois kun nukkuu.

Pienet on murheet mulla, mutta kellään kokemusta noista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Olen hommaamassa uusia piilareita ja nyt on viikon olleet sovitteilla nuo uudet. Optikko suositteli noita happea paremmin läpäiseviä, ja ihan hyvät ne varmaan on muutenkin silmille vaikka en niillä monta yötä nukkuiskaan. Mutta aika monet päikkärit on tullut otettua ihan noilla vanhoilla tavallisillakin :whistle:

Huomenna oon menossa sitten takas optikolle kertomaan miten ne on sopineet, ja pitäis kuulemma olla pitänyt niitä yön yli päässä. Mutta kun en uskalla :| Jos se linssi lähtee johonkin vaeltamaan? Vielä sekin kun mulla on todella loiva kaari silmässä, en saa oikeaa kaarta mistään noihin, niin eihän se linssi istu ihan tiukassa...jos se helpommin lähtee liikkumaan pois kun nukkuu.

Pienet on murheet mulla, mutta kellään kokemusta noista?
mulla on nk. yötä-päivää linssit ja oon nytkin pitäny viikon putkeen päässä, ei lähde vaelteleen yms.. mutta aamuisin on hyvä huitasta tipat silmiin.
 
Mulla oli yhdessä vaiheessa (silloin kun ne oli uusia) sellaset yötäpäivää-linssit. Oltiin risteilyllä ja 2 yötä nukuin niillä, sen jälkeen en yhtään yötä pitäny, ihan kamalaa, silmät oli aamulla niiiiiin kuivat, ettei tipatkaan auttanu mitään. Aivan kamalaa siis. Palasin takasin tavallisiin kuukausilinsseihin, jotka keväällä vaihdoin entistä enemmän happea läpäisevään malliin.
 
Minullakin on
Mulla on myös sellaiset, ja olen kyllä pitänyt monta yötä putkeen, ne voi melkein unohtaa kun ei tunnu. Päivittäin laitan kyllä tipat silmiin. Mulla oli aiemmin jonkun muun merkkiset kuukausilinssit, joita en voinut pitää ollenskaan kun sattui niin, ja käytinkin silloin kertakäyttöisiä. Tuo merkki on sopinut loistavasti.:)
 

Yhteistyössä