Hakutulokset

1. B

HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

Heips! Juu mullakin hirveä makeanhimo jatkuvasti! Siis joka päivä tarttis jotain saada! Ja toinen mitä syön on mandariinit, voi mennä niin monta päivässä kun vaan tarjolla on :D Onko muilla suonenvetoja? Mulla melkein joka yö. Ja sattuu mielettömän paljon! Sen jälkeen monta tuntia pohkeet...
  2. B

Mulla ei oo nyt mitään järkevää asiaa eikä oikein aikaa kirjoittaa mut jos ootte nähneet kun ainakin r-kioskeihin on nyt tullut myytiin "stratos-suklaa" ja jos kukaan tietää tai on nähnyt Turussa niitä niin sanokaa!! Tulen hulluksi kun se on niin hyvää ja viimeksi syönyt sitä joskus 8 vuotta...
  3. B

FlowerBy jep täällä on jalat turvonneet aina päivän lopussa. Mies on saanut hieroa, se on tuntunut hyvältä, raukka mun mies :D Voiiiiihan itku! Tänään kävin poistamassa tikit luomen poiston jälkeen ja toki se on tulehtunut. :/ nyt sitten antibiootti kuurille. Kefexiniä määräsi, kohta niitä...
  4. B

Moi, minkälaisia ne harjoitussupparit on? Kun äsken söin ihan vähän (siis joku 6 lusikallista) pinaattikeittoa ja kananmunaa ja nyt tuntuu pahalta mahassa? Vähän niinkuin pistelee. Sattui niin että piti mennä istumaan. Sitten se lähti ja välillä tulee uudestaan. Voiko olla harjoitussuppareita...
  5. B

HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

HELLUREI!! Vihdoin pääsen taas tänne kirjoittelemaan! Muutto on hoidettu ja nyt vasta toimii netti, hirvittävää olla 3 pvää ilman nettiä ja tv:tä :D Eli rakenneultrassa oltiin eilen ja oikea tuntemus oli, TYTTÖ olisi tulossa :heart: Voi kuinka onnelinen olenkaan! Nimi on jo tiedossa ;)...
  6. B

Viivi76 kiitos sulle. :heart: Juu Koitan rauhoittua ja jaksaa odotella siihen keskiviikkoon. On se hyvä että tää sivu on olemassa niin voi tulla tänne aina purkautumaan ja rauhoittumaan. :)
  7. B

Vooi, onnea kaikille ultrista! Oli kiva lukea hyviä uutisia! :heart: Täällä TAAS olisi yksi yli panikoitsia.. Eilen tossa kuuntelin dopplerilla, enkä meinannut löytää sydänääniä, toooosi pienesti kuului.. Ja sitten onneks kyllä kuulu jonkun ajan päästä kovemmin, onko se niin ettei hyvin...
  8. B

Enpä osaa sanoa, tuleeko tuo kuva noin, mutta katsotaan ;D Onko mulla pienempi masu kuin muilla? Miten jaksankin aina aloittaa uuden stressin :D Voisko se johtua, että eka lapsonen tulossa, niin jokseenkin pienempi tai enhän edes tiiä onko pienempi.. Vielä viikko rakenneultraan!! <3...
  9. B

Hei nyt mulle iski paniikki että onko mulla liian pieni maha! Opettelen lataamaan myöskin masukuvan että voitte sanoa! Tänään on pannari ja mansikkahillo päivä ;D Mut laitan pian kuvaa! 20+4
  10. B

Pink89 Okeiii. Voisitko mitenkään kertoa koko reseptin eli miten taikina ja kuorrutus tehään. Olen tekemässä ekaa kertaa, eikä puhelimella päässyt etsimään reseptiä netistä. Kun päättää tiltata ja pääsen vain tälle sivulle kun se on auki. :D Kiitos tosi paljon jos viitsit enkä vaivaa sinua...
  11. B

Pika kysymys; nyt maistuisi mokkapalat, onko kuorrutukseen pakko laittaa kahvia vai onko se sitten pahaa jos ei kahvia? :D
  12. B

Neiti-81 ihana masu!! On nopeasti tosiaan pullahdus tapahtunut! Hih! Olisi muuten kiva jos lisättäisiin muutkin masu kuvia! :) Ens ke olis sitte ultra+luomen poisto. Ei jaksa kännykällä enempää näpytellä! :D :heart: Bettis ja masuvauva 20+3 :heart:
  13. B

Pikku-yllätys ok, kiitos vastauksesta. :) luulen kanssa ettei siinä haittaa ole vaan jännitti vaan vähän toi paikka. Ja kun ensisynnyttäjä olen niin panikoin kaikkea :D luulenpa että menen sen leikkauttamaan vaan. :)
  14. B

Wihiii, täällä päästy pyoliväliin! :heart: Raskausviikkoja 20+0 Ja sen kunniaksi iski hirveä herpes huuleen! Nyyh.. Kipeä on kuin mikä! Ja suupielessä, eli kohta siinä on haava joka aukeaa aina kun avaa suun. PAras olla sitten vaan hiljaa :D JA sitten tossa edellispäivänä, hypähdin...
  15. B

Ja vielä yksi kysymys perhevalmennuksesta eli milloinkohan saan sillaisesta tietää? Ensi synnyttäjä olen joten luulisin että jossain vaiheessa joku kertoo siitä. Onko täällä ihmisillä tietoa että milloin Turussa sillainen alkaa, jos joku turkulainen on saanut tietoa? :) Saankohan sitten tuossa...
  16. B

Onnea Piia-Liisa Poika lupauksesta! :heart: Rupesi tässä askarruttamaan, että mites se näin on, että kun päivällä/iltapäivällä kuuntelen dopplerilla, niin kuuluu kyllä ääni, muttei kauhean kovaa? Eli onko se niin, että mussukka on nukkumassa? Ja kun yhdessä kohtaa vaan kuuluu? Ja varmasti...
  17. B

Iltaa kaikki! Painetta on mullakin alkanut tuntumaan. Ja olen nyt tuntenut kun rakas siellä masussa möyrii. :heart: Suklaamuffineja aloin väsäämään. Nyt maitoa ja lämpimiä muffineja. Nams!! Viikot 19+4 Tasan 2 vkoa ultraan! <3
  18. B

Siis olenko ihan turhaan välttänyt saunomista? Hirveää! :D ollaan muuttamassa ja saadaan oma sauna,eli voin siis saunoa? Voi kuinka ihanaa! <3 Joo siis sydänäänet on alhaalla, varmaa samoissa kohdissa kun MrsR sulla on. Onko sekin siis ihan ok? Mä keksin itselleni stressin aiheita. :D...
  19. B

Heippa HelmiMammat! :) Tulipas tässä taas kysyttävää ;D Eli missä kohtaa vauva tällä hetkellä asustelee? Ulkopuolelta katsottuna :D Kun musta tuntuu että vauva on hirmu alhaalla. Kun on tossa ihan ala-vatsassa kun kuuntelee dopplerilla tai vähän menee "kaksinkerroin" niin siinä alavatsassa...
  20. B

Heips, Osaatteko sanoa tosta 4d ultrasta? Eli Mitä sillainen maksaa ja niin ees päin? Ja milloin kannattaa mennä? Asustelen tosiaan täällä Turun seudulla. :)

Yhteistyössä