Äiti maa kiitos fb-kirppisvinkistä! Takkia ei vielä sieltä löytynyt, mutta ei tiedä, vaikka jotain muuta tarttuisi mukaan.
Fb-kirppiksiä olen muita jo paljon käytellytkin, juuri tänään oli treffit yhden lähialueen myyjän kanssa, jolta ostin 5:lla ihan loistavakuntoisen harmaan äitiysfarkkuhameen!
Piia-Liisa, heh, joo, mä taidan olla "hieman" hurahtanut näihin lastentarvikkeisiin... Pitänee laittaa tästedes viesteihini alkuun varoitus "
voi sisältää tuotesijoittelua"
Ekan kanssa oli ihan sekaisin kaikista ja ihmetteli vain, mutta toisen kohdalla taisi tuo sekopäisyys iskeä...
Nyt kun on 4. tuloillaan ja voisi kuvitella, että tämä menee niillä samoilla kamoilla, kuin aiemmat, niin minäpä olenkin ehtinyt pistää melkein kaiken kiertoon... Niinpä pääsenkin sitten jälleen kerran shoppailemaan vauvajuttuja. Heh. Onneksi mulla kuitenkin sen verran tolkkua on, että huutis ja kirppikset ovat ensisijaisia ostospaikkojani, vasta sitten ostan uusia, jos käytettynä ei sopivaa löydy.
Liikkeistä; Nyt tuntuu jo ihan kunnolla pienen liikkeet, mieskin on tuntenut pikkuisen möyrintää käteensä vatsan päältä tunnustellessaan. On se vaan niin ihanaa ja uskomatonta, mieskin oli yhtä hymyä.
Vatsan muodosta; Jokaisessa raskaudessani äitini on ollut "aivan varma", että poika tulee, kun maha on eteenpäin sojottava pallo. No, kolme tyttöä meillä tosiaan on... Tälläkin kertaa näyttäisi sama vatsanmuoto olevan, joten saas nyt nähdä mitä tällä kertaa olis luvassa. Torstaina se rakenneultra sitten koittaa, ihan alkaa jännittää! :heart:
Tänään kävin "hemmottelemassa" itseäni kampaajalla, nyt on taas kivasti leikatut hiukset ja virkeämpi mieli.
Ihana paikka tuo vakkarikampaajani, hiustenpesupaikalla hierova tuoli ja kampaaja hieroo päänahan samalla kun hoitoaine vaikuttaa! Ah! Tosin tällä kertaa kampaaja kysäisi, onko mulla paljon stressiä, kun päänahkani oli kuulemma hyvin liikkumaton... Stressiä tai mitä sitten lieneekään, mutta mulla jumittaa aina raskausaikana ihan koko kroppa! Nytkin on
hartiat niin jumissa, että tuskaa tekee. Nauroinkin kampaajalle, että voin varmaan miehelle sanoa, että kampaajan määräyksestä miehen on hierottava hartiani joka ikinen ilta!
Puoliväli se lähenee täälläkin huimaa vauhtia! Käsittämättömän nopeasti aika onkin kulunut! Joku tuolla kommentoi, ettei vauvavatsaa ole kuvattu vielä kertaakaan. Eipä ole täälläkään. No, on vatsa nyt muutamaan kuvaan mukaan tullut ikään kuin vahingossa, mutta mitään varsinaista mahakuvaa ei kyllä ole otettu. Saapa nähdä tuleeko otettuakaan...
Viikon päästä ollaankin tähän aikaan lentokoneessa! Lähdemme siis
lomailemaan Turkkiin viikoksi koko perheen voimin ja äitini lähtee vielä mukaan, onpahan yksi käsipari lisää lapsia kaitsemassa!
Lasten ehdoilla ollaan matkalle lähdössä ja hotellikin valittu sen mukaan, on vesiliukumäkeä sun muuta huvitusta, tai niin ainakin esitteissä luvataan.
Hiukan jo etukäteen ahdistaa ruokailut siellä päin, sillä neuvolasta sun muualta on ohjeistettu kaikenlaisia rajoituksia, voi sentään, taidan ottaa paketin näkkäriä kotoa mukaan ja järsiä sitä viikon.
Ja mä kun niiin tykkäisin maistella kaikenlaista kohdemaanherkkua, ihania hedelmiä jne. Pöh. Neuvolan "käskystä" kävin jo toxoplasmoositestissäkin ja negahan se vielä oli huolimatta siitä, että olen asunut kissojen keskellä vuosikausia ja putsannut kissanhiekkalaatikoita ja toisinaan kissankakkoja vähän muualtakin... Eli matkan jälkeen on sitten uusintatestin vuoro. Täytyy vaan toivoa, etten matkalta sitä bakteeria saa, sillä sitten ollaankin tiukassa valvonnassa loppuraskaus. :/
Jälleen tuli kirjoitettua romaani, vaikka ei pitänyt... Heh. Nyt lopetan ja annan muillekin tilaa!
Bliss ja pikkuinen möyrijä 19+3