Hakutulokset

1. B

HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

Kiitos, Pilkku_ ja Neiti-81 Musta on mielenkiintosta kuulla just että mitä ihmiset on mieltä uskonnosta. :) Eipä ole tullut raskausviivaa. Vatsa pömpöttää kyllä kivasti jo, mutta enempikin voisi olla ;D Olen aikalailla kärsimätön. Nyt siivoamaan!
  2. B

Äiti maa siksi minuakin kalvaa vielä syvemmältäveljeni kuolema, koska ei ollut "luonnollinen" kuolema.. Kukaan ei aavistanut. Joo on ihan hyvä surra, koska jos yritän haudata tunteet, tunnen itseni vielä huonommaksi ja silloin tulee vielä huonompi olo. Rakastin veljeäni, hän oli ainoa...
  3. B

Kiitos kaikille, jotka vastasitte. :heart: Tuli hyvä mieli, kun nyt tietää, että rauhassa saan surra. Veljen kuolema oli kuitenkin todella iso ja kova pala. Ja kun nuori olen itsekin vielä. Ja velikin nuori. Iästä puheen ollen, minkä ikäisiä ihmisiä täältä löytyy? Minä oon silloin 21 kun...
  4. B

Kiitos Äiti maa ! :heart: Kantoliinaa aattelin itsekkin hankkia, mistä olette ajatelleet sellaisen hankkia, mikä ei tietenkään maltaita maksaisi? :) Mulla tosiaan on jo vaunut, sänky tulossa, vaatteita (vaikkakin vaan tytölle, että jos poika tulee niin tartteekin palauttaa, mutta onneksi...
  5. B

Heipsan kaikille! :) Olen myöskin menettänyt toivon että pahoinvointi loppuu. Eilen taas oksensin. :/ Piti sillaista kysyä kun stressi ja muu ahdistus ei tietenkään ole vauvalle hyväksi niin mitenköhän pärjään jouluna kun veljeni kuoli puolitoista vuotta sitten ja varsinkin joulu on...
  6. B

Tulin tänne kanssa poksumaan, eli 18+0!! :heart: Ei jaksaisi milläään odottaa rakenneultraa! 3,5 viikkoa vielä! Halutaan tietää sukupuoli! Minäpä siis hankkisin sen dopplerin, on tosi rauhottavaa kuunella itse kotona et vauvalla on kaikki hyvin. Mut sen sanon, että vilkas hän on :D Aina kun...
  7. B

HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

MyDream Tää on niin hyvä paikka päästä hermoja purkamaan! Vapaasti vaan annat palaa vaan! Tuota noin! Aattelin tässä kysästä että mitä ootte ajattelleet hankkia ennen pienokaisen tuloa? Ja mitä sitten jälkeenpäin? Olis hirveen kiva jos listaisitte jotain näin talvivaaveleita aatellen :)...
  8. B

Noniiin. Arvatkaas mitä nyt tein? ;D ostin ne vaunut! Tai perjantaina saan ne kotiin!! Hihhii ;D ja dopplerinkin tilasin. Tai ostin huuto.netistä. Niistä dopplereista, niin voiko niihin käyttää ihan perusrasvaa? Kun jostain luin että voisi? Kännykällä kirjoittelen joten tummennuksia en...
  9. B

Äiti maa ihanaa että oot jo hankkinut! Ehkä mäki voisin alkaa! Ensin vaa puhun miehen kanssa, mut luulen et mitä hän sitte sanookaa nii hankin silti jo ;D
  10. B

Niin ei kukaan estä, mutta tuli hiukan sillanen olo et nyt oon innokas :D mutta toisaalta, jos tilaan vaunut ne tulee 3-4 viikon kuluttua ja rakenneultrassa ollaan jo oltu. Hihihi, selityksiä löytyy! :D Mulla on aika vahva tunne et tyttö ois tulossa ja se selviää onneks myös pian, paitsi jos...
  11. B

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä 20,mies 21. Yhdessä oltu 4,5 vuotta, kihloissa vuoden ja kohta on häät. Ensimmäistä lasta odotellaan. :)
  12. B

Ja mulla on ihana masu :heart: Ne jotka ei tiiä asiasta vielä niin ovat varmaan katselleet muttei kysyneet. ;D
  13. B

Heippa kaikki! Eipä ole musta kuulunut vähään aikaan, ja tulin nyt kurkkimaan tilannetta! :D Niistä liitoskivuista, mullakin on niitä, varsinkin aivastaessa! Naureskelin eilen äitiysneuvolassa kun olen alkanut hirveästi aivastelemaan :D yleensä aivastan kerran nyt tulee useita putkeen ja...
  14. B

HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

Voi ei tätä pahoinvointia!! Siis mulla on rv 12+5 ja pahoinvointi sen kun pahenee! Miten teillä muilla? Koska tää loppuu? En oo saanu oikein mitään syötyä taaskaan kun kaikesta tulee huono olo. Eilen kävin kaupassa minne kestää kävellä alle 5 min ja hirvee olo oli. Kotiin ehtisin juuri ja juuri...
  15. B

OIOIOIOI! Ihanaa, hetki sitten tulit ultrasta, ja kaikki on hyvin! :heart::heart: Niin onnellinen, siellä mun pieni rakas köllötteli ja liikuskeli ja ihanasti jalkaakin suoristi, hihi!! Voi että nyt on ihana olo! Ei ole mitään ongelmia ja kaikki oli erittäin hyvin. IHANAA! Kenelle meen...
  16. B

Mulla on jokasesta päivästä saikkulappu lääkärilta, eikä mitään parin päivän, vaan esim tämä viikko on yhdessä.. Ja aiemmat yhdessä. Eli Ei ole siitä kiinni. Ja mun työsopparissa on sillanen juttu, että mua ei saa irtisanoa 2014 tammikuuhun asti yksipuolisesti, paitsi vakavassa tapauksessa...
  17. B

Näin teen!! Pomokin tietää raskaudesta, mutta on mies eikä ymmärrä että oikeasti pahoinvointi voi olla todella paha. Samoin kuin esimies, hän on kyllä nainen, mutta ei lapsia.. Pamautan asiat selviksi, että töistä on oltava poissa, ja en aio tehdä mitään mikä vaarantaisi lasta! Nyt ehkä...
  18. B

Mulle on tullut juurikin sanomista poissa olosta. puolisentoista viikkoa saikulla jo ollut, kun ei töissä pysty syömään mitään ja 8 tuntia pitäis pystyssä pysyä.. :/ Ja valitusta tulee vielä kaiken lisäksi niiltä jotka asiasta tietävät. Ei tunnu kovin kivalta. Ja kun ei ole vakkari paikka niin...
  19. B

Täällä viikolla 11 mennään :) Ja perjantaina ultraan! HUI!! Miten te joilla on pahoinvointia ja ootte saikulla, nii mitä töissä on sanottu? Ja kuinka kauan saikkua on otettu jo? Mä olen saikulla, kun töissä ei milllään pysty olemaan. Ja väsytäkkiin hirveesti. Ja asiakaspalvelussa pitäis viel...
  20. B

Heippa kaikille! Ajattelin itsekkin liittyä tänne juttelemaan. Ensimmäistä lasta odotamme ja 6.2.2013 ois laskettu aika! <3 Eli rv 10 alkoi tänään! Onnellisia ollaan, eikä millään malttaisi odottaa että vatsa alkaa kunnolla kasvaa! Pahoinvoinnista oon kärsinyt ja paljon, mutta jotenkin se...

Yhteistyössä