Hakutulokset

1. T

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Moi kaikki, vieläkös mahtuu mukaan? Mä oon Tiipula, kohta kolmekymppinen 5/11 syntyneen tyttölapsen äiti. Pikkuhiljaa oon jo alkanut kakkosta toivomaan ja ehkä pari viikkoa ehtinyt vilkuilla teidän juttuja täällä. Miehelle en sen kummemmin vielä mietteistäni jutellut, mutta alkuviikosta hän...
  2. T

Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Eltsu, painosta mullakin jäi synnärille vain 3 kg ja sitten kotiin tultua on tippunut ehkä 6-7 kg ja nekin alkavat pyrkiä jo takaisin. Imetys ei ainakaan laihduta! :D Toki riippuu tyypistä, mutta mulla näin. Toivottavasti sitten joskus hamassa tulevaisuudessa lähtis painokin tippumaan... Ite...
  3. T

Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Jälkivuotohommassa komppaan Liisakaisaa, sairaalassa mentiin jättisiteillä ja kotona pärjäsin sitten normi yösiteillä.
  4. T

Toukovaavit 2011

Hyvää uutta vuotta kaikille! Mä laitoin kanssa faceen pyynnön päästä ryhmään, koska olen täällä niin armottoman laiska kirjoittelija, vaikka luenkin kyllä kuulumisia. Olis kiva päästä paremmin mukaan! Meillä tyttönen on nyt 7,5 kk ja iloinen pakkaus. Hän käskyttää vanhempia selkeällä...
  5. T

Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet syksyllä ja talvella 2011-2012

Jahas, mullahan on jäänyt kaikki onnittelut väliin, pahoittelut siitä. Nyt siis onnea Tsude, Tiksutin ja Leeniliini! Toki myös kaikille muille ultrakuulumisista ja tänne puolelle siirtymisestä ja äippäloman alusta! Kerhoon on linkki tämän pinon ekassa viestissä, sitä vaan klikkaamaan ja...
  6. T

Tervetuloa uusille! Emby, onpa hurja tausta! Ihanaa, että oot nyt täällä kuitenkin! Onnea matkaan! Oisko nyt aika odotella tiksuttimen kuulumisia? Joko on vauva sylissä? Meillä vauva on jo 8-kiloinen pitkä pötkylä, kasvanut lähes 18 cm syntymänsä jälkeen. Yrittää kovasti liikkeelle...
  7. T

Oi eltsu, paljon onnea! :kiss: Mä meinasin just kysellä, että missähän menet, mutten vielä osannu päättää, että kysyisinkö täällä vai kerhossa! :) Huutelenkin sitten vaan tsuden perään, sielläkin lienee vauva jo maailmassa...?
  8. T

Alakautta ultraus tapahtuu yleensä alkuraskaudesta, kun vatsanpeitteiden päältä ei vielä välttämättä näe kunnolla. Mulla ainakin varhaisultra oli alakautta, nt tais olla molemmilla tavoilla (eron kuvissa kyllä huomasi!), myöhemmin sit vaan vatsan päältä + sisätutkimus. Tiipula
  9. T

Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

Jep jep, Eltsu. :) Anni oli alhaalla ja kiinnittynyt ties kuinka pitkään, antoi vaan odottaa itseään. Enpä tullut itse synnytyksessä kokeilleeksi montaakaan ponnistusasentoa, olis varmaan pitänyt. Kätilö epäili, että ensi kerralla (jos sellainen tulee), ei ehdi. Vaan saattaahan sitä käydä toisinkin.
  10. T

Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

Onnea Eltsu-äippälomalaiselle! Minkähän takia sellainen jalkapohjat maassa -kyykky on hyväksi? Huomaan kyllä, että mulla on pohkeet jotenkin jumimmassa kuin ennen ja tekee ilman pallomahaakin huonoa olla niin, vaikkei koskaan ennen ole tehnyt. :) Vauvan sänky on meillä samassa huoneessa...

Yhteistyössä