Hakutulokset

1. T

Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

Ei vitsit Susimieli, mäkin oon varmaan raskaana ku imurointi ei enää innosta! ;) Ei vaan, Anni repussakaan ei saa kumarreltua, joten sängynalusten imurointi jää usein miehelle. Ja huomaan myös pikkuhiljaa alkavani potea lisävauvakuumetta. Kuumeen parantelu saa kyllä jäädä vielä, pitäähän tuota...
  2. T

Onnea Halin ja Tuanni! Susimieli, meillä oli tuo synnärille kuskaus ja alkoholikeskustelu käytynä kans jo vaikka kuinka aikaisin. Suunnilleen samalla tavalla mentiin, eli viikosta 35 eteenpäin ei sitten mieskään ottanut mitään, vaikka eihän se kyllä muutenkaan juuri mitään ota. Mut kylläpä...
  3. T

Onnea Sassy! :flower: Sepä oli kertakaikkisen nopea toimitus, sitten kun oli alkaakseen!
  4. T

Juu, tällä kertaa mä peesaan Susimieltä! Nyt on Sassyn jo pakko olla tositoimissa! Onhan?
  5. T

Sassyyy, joko sä oot mennyt? :) *muoks* Vitsit mä oon niin innoissani, täällä on kohta paljon vauvoja! Ihan mahtavaa! :D
  6. T

Onnea White gold ja Kristiina84! Susimieli, mahtavaa, että kaikki vaikutti olevan kunnossa ja ultrakokemus oli muutenkin positiivinen! Sassy, meillä terkkari sanoi lohduttaakseen, että tosi monet vauvat antavat odottaa itseään niin kauan, että yliaikaiskontrolli on varattu, mutta sitten...
  7. T

Sassylle tsempit viimeisiin päiviin (tai viikkoihin ;)), kyllä nekin lopulta nopeasti kuluvat! Liisakaisa, ihanaa kuulla teistä! Hienoa, että tilanne alkaa helpottaa. Laitoin sulle kerhokutsun, se näkynee viesteissä ja helpottanee kerhon löytämistä. Kirjoittelen niistä vaipoista kans kohta...
  8. T

Vieraista sairaalassa oli TAYS:ssa ainakin nettisivujen mukaan tiukka politiikka, mutta käytännössä vieraita kuitenkin sai käydä. Anni kun oli ekat päivät lastenosastolla ja minä taas äippäosastolla, niin pidin kyllä aika pitkälti omia vaatteita, se sairaalan pyjamatouhu ei tosiaan ollut kauhean...
  9. T

..ja ultrista vielä: Mulle jäi sellainen käsitys, että kuntien pitää kustantaa kaksi ilmaista ultraa, np- ja rakenneultra. Me kun ei haluttu, että turvotusta mitataan, saatiin sitten kunnalta maksusitoumus yksityisellä käymistä varten kun oli sairaalan kanssa joku sekaannus, että sinne ei saisi...
  10. T

Odottaneet kerhokutsut on nyt hyväksytty! Susimieli, mä ainakin voisin tulla paikalle, jos tavata päätettäisiin! :) Tiipula
  11. T

Heipparallaa! Lomareissulta palattu hyvillä mielin, Annikin jaksoi hyvin matkustaa ja nukkui viime yönä ennättykselliset 8 tunnin unet putkeen! :) Perustin innokkaille esikoisen odottajille ja sen jo saaneille kerhon, sen nimi on *Esikoiset*. Painapa kerhon Liity-nappia, kerhoon pääseminen...
  12. T

Vauvaonnea NiQ ja jeeni! :flower::heart: Ihanaa, kun pikkuisia syntyy tänne pinoon! Onnea myös Bubble89 ultrakuulumisista! Eltsulle isot kiitokset etusivun päivittelystä, varmaan monelle hyödyllisiä nuo listat kommentteineen. Ja ovat helposti kaikkien löydettävissä! Muutenkin sulla riittää...
  13. T

Heissan! Köppiäiselle pahoittelut ja tsemppiä jatkoon. Epalle onnea ja tervetuloa taas! :) Kestovaippailusta innostuneille : voisin vaikka ihan postikuluja vastaan lähetellä täältä joitain kestovaippoja, jos jotakuta kiinnostaa kokeilla. Käytettynä olen niitä ostellut ja osa vaan ei sovi...
  14. T

Oi, onnea Liisakaisalle ja perheelle! :flower: Ihania uutisia sieltä suunnalta! Tiipula ja Anni
  15. T

Jeeee, pian te tupsahdatte täältä vauvapuolelle! :) Mä niin odotan teitä sinne, kun tykkäisin vaan teidän kanssa kirjoitella! :heart: ...enkä sit kumminkaan viitsi liikaa tänne odotuspuolellekaan tuputtaa. Tänään oli jälkitarkastus, kaikki on ok. Annikin on ollut tänään melko rauhallinen...
  16. T

Heips! Täällä sitä porskutellaan, uudessa kodissa. Työhuone on täynnä laatikoita, siellä voi kahlata tavaroissa! Ajattelin, että sehän riittää, jos saadaan Annin kanssa purettua yksi laatikko päivässä. Vaan eipä olla tänään purettu mitään, mut mä sentään imuroin. Ja sehän riittää! :) Kaiken...
  17. T

Avocado, mä testailin vissiin kolmena päivänä silloin 4+ -viikolla, enkä saanut koskaan muuta kuin hailakoita viivoja. Testien merkkejä en kyllä muista... Mutta niin se vaan on pikku-Anni maailmassa. Kyllä se testailu on jossain vaiheessa vaan pakko lopettaa, vaikka tahtoisikin kovasti...
  18. T

Onnea ja tervetuloa Line, Avocado ja iseeyou! Susimieli, onpa ihanaa, että saitte ultrassa hyviä uutisia! Monta kertaa tuli mietittyä teidän tilannetta ja toivottua parasta. Meillä on huomenna ristiäiset, jännää! :) Juhannusaatto on ehkä hiukan hassu aika, mutta silloin on helppo saada...
  19. T

Huomenta! (meillä on aamu tähän aikaan, kun yöllä on valvottu mahavaivojen kanssa) Liisakaisa, kapalointiin käy varmaan ihan mikä vaan kangas, kylmällä voi kääräistä vauvan peittoonsa ja lämpimämmällä sitten vaan siihen pussilakanaan. Noi vauvan pussilakanat taitaa olla kooltaan 120x80 ja se...
  20. T

Helteiset heipat! Monta kertaa olen alkanut kirjoittaa, mutta niinhän se on vauvan kanssa, että aina hän onnistuu yllättämään äidin heräämällä kesken kaiken. :) Täällä voidaan hyvin ja kasvetaan kovaa vauhtia. Öisin ähistään ja huidotaan hermostumiseen asti, mutta äidinryökäle on opetellut...

Yhteistyössä