Hakutulokset

1. T

Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

Kiitos eltsu uudesta pinosta! Mulle siis ainakin sopii, että täällä jatketaan... :) Painoarviota ei mulle oo annettu, varmaan sitten 18.4. kun meen sinne synnytystapa-arvioon, niin katotaan se paino samalla. Ja tuo arvio taas on ensisynnyttäjän etuus, ellei sitten jotain ongelmia satu...
  2. T

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet talvella 2010-2011

Kiitos toivotuksista, toistaiseksi on kiva olla äippälomalla! :) Tänään tein jopa jotain muutakin kuin siivoushommia ja kävin kaverin kanssa viettämässä päivää kaupungissa. Olipa mukavaa, mutta nyt vähän väsyttää. Tänään oli myös neuvola, eikä siellä edelleenkään tapahtunut mitään...
  3. T

Heips taas kaikille ja pahoittelut pitkästä hiljaisuudesta! Olen täällä käynyt kuitenkin kurkkimassa kuulumisianne lähes päivittäin. Onnea siis uusille odottajille, hyviä ultrakuulumisia saaneille ja ensimmäiset liikkeet tunteneille! Olipa aika paljon töitä viimeisen parin viikon aikana, kun...
  4. T

Liisakaisa Määräaikaisenahan mullakin on soppari (tosin näyttää siltä, että saan elokuun alusta viran, vaikka olenkin äitiyslomalla, jee! Ihan käsittämätöntä!) ja kyllä se niin menee, että saa palkkaa sen kolme kuukautta tai sopimuksen loppuun asti. Silloin Kela maksaa äitiysrahan työnantajalle...
  5. T

Voi LeenaT, syvin osanottoni! Voimia jatkoon! :hug: Tiipula
  6. T

Heipparallaa pitkästä aikaa! Liisakaisa, meikäläiselle voi päivittää iäksi 29. Vai olikohan meillä ees ikää täällä... :D Aika tuntuu kuluvan ihan järkyttävän nopeasti - mulla on enää 11 päivää töitä ennen äippälomaa. No arvata saattaa, että hommia on sitten vähintään neljän viikon edestä...
  7. T

*** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

MaiMeille suuret onnentoivotukset! :flower: Kestovaippailu on aikeena meilläkin ja jonkin verran vaippojakin hankittuna. Kuulisin kans mielelläni enemmänkin kokeneempien kokemuksia siitä, millaiset vaipat on alkuun hyviä. Luomuvaimo jo oman mielipiteensä laittoikin, kiva! Tiipula ja musi 31+5
  8. T

Hyvää naistenpäivää! Uii, Liisakaisa, naistenpäivän kunniaksi tyttöveikkauskin! :) Onnea hyvistä kuulumisista! Tiipula ja musi 30+3
  9. T

*** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

Tervehdys tännekin pitkästä aikaa ja aurinkoista viikonloppua joka mammalle! MaiMeille ja TUUtikiksille tsempit sinne sairaalaan! Toivotaan pikkuisille vielä kasvuaikaa! Mulla on ollut tällä viikolla talviloma ja onpahan ollut aikaa ajatella vauvaa ja hoidella kotihommia. Liekö tuo liika...
  10. T

Lauantaipäivää kaikille! Onpa ihanaa, kun pinossa on vilkasta! Itse en ole ollut kovin vilkas keskustelija, mutta olen kuitenkin joka päivä lueskellut kaiken kirjoitetun. :) Onnea Tiksutin ja Tryffe! Ja NiQille onnittelut hyvistä rakenneultrakuulumisista, toivottavasti kokoasiakin on...

Yhteistyössä