Hakutulokset

1. T

Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

Susimieli, voimia epätietoisuuden kanssa elämiseen. :hug: Toivotaan, että kaikki menee kuitenkin hyvin! Ja jälleen kiitokset onnitteluista! Rintapumpun mä ostin etukäteen, käsikäyttöisen Aventin. Se on ihan mainio peli, pärjää sairaalan lypsykoneillekin. :) Sillä hetkellä kun alkaa tuntua...
  2. T

Kiitos, Syksy2010 ja Kristiina84! :heart: Pitääkin pistäytyä yrittäjien puolella. Tiipula
  3. T

Toukovaavit 2011

Tervehdys pinoon! Ihanaa päästä tänne puolelle, kotiuduimme vauvan kanssa eilen pienten alkuvaikeuksien jälkeen, mutta nyt on kaikki hyvin. Laitan tähän saman tekstin kuin tuonne odotuspinoonkin, väsymys kun alkaa vaivata. -------------------- Meillekin syntyi tyttö lauantaina 21.5. rv...
  4. T

** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

Hirmuisesti onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: Meillekin syntyi tyttö lauantaina 21.5. rv 41+0. Mitat olivat 50 cm, 3630 g ja päänympärys 34 cm. Synnytys lähti käyntiin perjantaina, aamuyöstä tulivat ensimmäiset supistukset 10 minuutin välein ja niitä kesti parisen tuntia. Salaa...
  5. T

Heipä hei! Kiitokset taas kaikille onnitteluista ja myötäelämisestä! Vaikka Liisakaisa aiemmin epäili, että keskustelupalstalaiset eivät ehkä ole ensimmäisiä, joiden kanssa haluaa asioita jakaa, niin ei se ihan totta ole. Täällähän niitä on tähänkin asti jaettu ja kuulumisten seuraamisesta on...
  6. T

Tervehdys sairaalasta! Kiitos kaikille onnitteluista, onnellisia tässä ollaankin, vaikka alku onkin hieman hankala. Hyvässä hoidossa kuitenkin ollaan! Lilli on lastenosastolla saamassa antibiootteja ja kipulääkettä, koska hänellä on jonkin sortin tulehdus. Ei nuo tulehdusarvot kuitenkaan...
  7. T

Voihan pannukakku! Kun se saatiin syötyä, laitettiin vieraat matkaan ja soitettiin mun äidille, josko se tulis hakemaan loput pannukakut ja kattomaan kissanhoitoasioita, sitten lähdettiinkin sairaalaan. Sairaalaan saavuttiin vähän ennen kahdeksaa, ilmoitin vastaanottoon, että kuvittelen...
  8. T

Hip hip, pari tuntia on nyt tullu, parhaillaan ehkä viiden minuutin välein. Ja meille tuli vieraita, teen niille pannukakkua. :D
  9. T

Jihuu, VAS:sta soittivat ja sanoivat, että pääsen yliaikaiskontrolliin jo maanantaina! Kerroin vielä verenpaineista ja suppareista, niin pyysivät ottamaan kassinkin mukaan eli mua todennäköisesti ei lähetetä sieltä sitten enää kotiin! Sanoin kyllä senkin, että veikkaan vauvan tulevan ulos ennen...
  10. T

Tervetuloa Ngale! Lunealle onnitteluja kivoista ultrauutisista, onpa hyvä palvelu! Ja sitten niihin neuvolakuulumisiin, joita Liisakaisa jo ehti kaipailla. :) Meinasin eilen jo sata kertaa kirjoittaa, mutta sitten olikin muuta tekemistä ja lopulta ajattelin, että ketäpä ne edes kiinnostaa...
  11. T

Onnea ja tervetuloa Anskutin! Heh, en mä kuulkaas ihan niin rauhallisesti ota - joka ilta kuitenkin tulee mietittyä, että oliskohan tää jo viimeinen ilta ihan kahdestaan... Ja joka aamu herään huomaamaan, että eipä tullut ees vessassa käytyä yöllä. Mies on ollut paljon töissä ja koulussa...
  12. T

Onnea LeenaT! :flower: Liisakaisan isyyspakkaus kuulostaa kyllä hienolta! Erityisesti mieltä lämmitti tuo Kelan päätös! :D Ihan mainio idea! Kivaa kun jännäilette mun puolesta! :) Samaa tapahtuu sukulaisten keskuudessa, meitä itseä ei niinkään jaksa jännittää, kun ei se mitään auta. Tietty...
  13. T

Isot onnittelut nyytin jo saaneille! :flower: Yliaikaiskontrolliin meillä pääsee ilmeisesti joskus rv 41+. Mulla on vielä tälle viikolle (40+5) neuvola-aika, josta sitten saan lähetteen kontrolliin ja ajan saamiseen menee terkan mukaan noin viikko sen jälkeen. Toivoisin kyllä, että lähtisi...
  14. T

*poks* 40+0! Eikä minkäänlaista merkkiä, että olis vauva syntymässä. No ei se mitään, yskä ei hellitä edelleenkään ja selkäkin on jo ihan kipeä köhimisestä. Muutaman päivän on nyt sukulaiset soitelleet ihan yllättäin ilman mitään asiaa. Vointia kyselleet, mutta ei sentään kukaan oo vielä...
  15. T

Onnea vauvan jo saaneille! :flower: On kiva käydä kurkkimassa, kuka milloinkin on tositoimissa! Nelli79 Meillä synnytystapa-arvio tehtiin äitipolilla, ultrattiin vauvan koko ja tarjonta, sisätutkimuksella lääkäri tunnusteli, riittääkö tilaa ja kokeili just häntäluuta, että joustaako se...
  16. T

Heipparallaa! Täällä sitä ollaan, edelleen yhtenä kappaleena ja flunssassa. Höh. Mieskin sai taudin, joten olen yrittänyt pikkuiselle puhua, ettei ihan vieläkään tarvitsisi syntyä... :) Onneksi alkaa jo helpottaa, henki kulkee eikä kuumetta ole! Tänään kävin neuvolassa, korkeintaan yksi...
  17. T

Susimieli onpa tosiaan kiva äitienpäiväylläri ollut teidän vanhemmille! Hiusten värjäämisestä oli myös puhetta, mulle on laitettu pari kertaa raskauden aikana raidat. Vielä kerran olis pitänyt käydä kampaajalla, mutta eiköhän tuo kesä värjää mun pään taas ihan itsenäisesti...
  18. T

Hitsit, mun on pitänyt kirjoittaa tänne vaikka ja mitä, mutta nyt on pää tyhjä. Neulomuksiakin olin aikonut kuvata, mutta... jääköön se nyt toiseen kertaan. Milizzalle tervetuloa! Vauva on tärissyt täälläkin, tosin nyt hiukan vähemmän. Ja naksahtelu mahassa jatkuu. Neuvolassa sanoi, että...
  19. T

Onnea Eltsu vakitoimesta! On ihan mahtavaa, että raskaanakin on mahdollisuus saada paikka! :) Muistan joskus viime keväänä tuskailleeni ensin sen kanssa, että muutetaanko Helsingistä tänne maalle ja kun sitten sai sen päätöksen tehtyä, molemmat etsimään töitä. Sitä sitten entisille...
  20. T

Kaunista ja hyvää huomenta! Aika on taas rientänyt sellaista vauhtia, ettei meinaa perässä pysyä. Niinpä on täällä pinossakin monta kommentoimatonta asiaa. Kirskikselle ja Epalle suuret pahoittelut. :hug: Susimielelle paljon onnea! :) Hienoa, että asiat selviävät! Raskaudesta kerrottiin...

Yhteistyössä