Hakutulokset

1. T

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Pahoittelut MeaMinnis! :hug: Katariinelle hurjasti onnea ja anulle onnea uuteen yritykseen! :) Vielä suuret onnittelut taiskallekin! Antaa kivasti lisäpontta omaankin olemiseen, kun kp:t on ties mitä eikä oo ovulaatiosta eikä mistään mitään hajua... :D Onks sulla käsitystä, miten pitkällä...
  2. T

Nöhvi, joo testasin. Edelleen negaa. Lisää seksiä. :D
  3. T

Anu, pahoittelut ja voimia teille! :hug: Iciclellä kuulostaa hyvältä, jee! Meillä tuon joka toinen päivä -hommelin vuoksi oli aika hyvin molemmilla tiedossa, että ainakin osa seksistä on ihan vaan, että saatais jotain aikaan. :D Vaan liekö tuo mennyt "hukkaan", kun on jo kp36 ja missään ei...
  4. T

Suuret onnittelut plussanneille! :flower: Ihanaa, että teitä on niin paljon! Anulle voimia! Toivottavasti tilanne selviää parhain päin. ...ja sitten vielä tervetuloa uusille! Joka päivä luen, miten teillä menee, mutten saa mitään järkevää kirjoitettua. Meillä on ollut synttärihulinaa...
  5. T

Onnea annis! MeaMinnis, mä näen kyllä vauvoja ja mahoja joka paikassa, mutta toistaiseksi katselen niitä ihan hyvillä mielin. Meillähän on tuo esikoinenkin vielä pieni ja yk vasta 1... Sen sijaan suunnittelen jo, et nyt ovistikut tilaukseen ja kuumemittari yöpöydälle ensi kiertoon...
  6. T

Esikoista yrittämäään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Mulle ei koskaan puhuttu lapsiveden määrästä mitään, että kai se oli ihan normaali... Ja supistukset tuntu tosiaan selän puolella lämpimänä kipuaaltona, harkkasupistuksia en oikeastaan koskaan edes huomannut.
  7. T

Mulla alko supistukset ekaa kertaa yöllä, jatkuivat pari tuntia kymmenen minuutin välein. Tuntuivat selän puolella. Sitten ne alko uudestaan iltapäivällä vajaan viiden minuutin välein ja yli minuutin pituisina. Kun sitä oli jatkunut pari tuntia, aattelin että lähtö taitaa olla edessä...
  8. T

Tervetuloa uudet! Toivotaan pikavisiittiä! HaaveMammalle onnittelut! Ihana yllätys :heart: NiQ mulla oli päinvastoin ekat menkat tosi niukat verrattuna entiseen. Saapa nähdä, miten jatkossa... Vaikka tietty toivon, ettei jatkossa tulis ihan hetkeen menkkoja ollenkaan. ON: Negan testasin...
  9. T

Oooo, Pätkis! Onnea matkaan! :heart:
  10. T

Rakenneultra ja lapsen sukupuoli

Joo, meille luvattiin rakenneultrassa noin viidenkymmenen prosentin todennäköisyydellä poika. :D (Sen verran oltiin toki itekin pystytty päättelemään...) Tyttö tuli. Myöhemmin synnytystapa-arvion yhteydessä (rv 36+) tosin kyllä lupailtiinkin tyttöä.
  11. T

Jeii, LeenaT! :) Rohkeesti kyl vedätte! Mä olin tuossa vaiheessa vielä ihan sekasin hormoneista - ja taidan kyl olla vieläkin... Kiinnittymisvuodosta vielä, et mullakin oli sitä esikoisen kans, 3 päivää tiputteli (kp27-29/29) ja neljäntenä testasin plussan. Dpo:sta vaan ei mitään haisua.
  12. T

Onnea rusina2010! :flower: Onpa ollut hedelmällinen helmikuu, vieläköhän joku ehtii tänään tai huomenna plussaamaan! Gallupiin: 1. Me tavattiin kun mä olin vaihdossa miehen yliopistolla, vuosi oli 2005 ja paikkana suomen kielen keskustelukurssi eräässä baarissa. Seuraavan vuoden puolella...
  13. T

Onnea matkaan anu84! :flower: Ihanaa, että epäselvät testitulokset päättyivät näin selkeään!
  14. T

Keväinen tervehdys! Hiljaista on ollut tylsän alkukierron ajan, mutta nyt ollaan oletettavasti puolivälissä ja ehkä ovistakin voi odotella... :D Joka toinen päivä -taktiikalla on kyllä edetty jo viikon verran, ettei vaan pääse vahingossa luikahtamaan ohi. Plussausunet ovat ilmestyneet...
  15. T

tsude puhuu varmasti asiaa sektiosta! Harvempi sitä varmaan Suomessa haluaa, mutta onpa onnellista, että meillä on olemassa sellainen vaihtoehto! Minä ainakin pelkäisin synnytystä muuten aivan älyttömästi, nyt kuitenkin sekä vauvalla että äidillä on hyvät mahdollisuudet selvitä hengissä ja sen...
  16. T

Tervetuloa emiliainen! :) Toivotaan sulle pikaista plussaa. Paljon onnea DsariaL! Ihania uutisia sieltä suunnalta, onnea matkaan! Toiveikas84, tsemppiä painonpudotusprojektiin. Mulla pitäis olla kans sellainen käynnissä, imetys ei näy mua laihduttavan, vaikka kuinka toivoisin ja kipeenä ja...
  17. T

Huh, täälläpä on aktiivista porukkaa, ei meinaa perässä pysyä! :) Yrityksestä kertominen on jotenkin lipsahtanut aika helposti nyt toista kertaa kuumeillessa. Tai en mä sen enempää oo mitään kertonut, mutta avoimesti kuitenki maininnut, että mies jo ehdotteli kakkosta ja voi voi kun joutuu...
  18. T

Onnea plussanneet! :flower: Ihania uutisia! Mä aioin vakaasti vain taustailla, kun menkat ei olleet alkaneet ja gyne sanoi reilu pari viikkoa sitten, että imetys näyttää vielä toimivan ehkäisynä. Toisin kävi: tänään on kp1/29?, yk1! 29 on kysymysmerkillä siksi, että tää tosiaan on eka kierto...
  19. T

Mulla tuli kans toisen asteen repeämät sisä- ja ulkopuolelle ja tikkejä laitettiin x kpl (ei niitä kuulemma kannata laskea :D Mut kymmenkunta varmaankin). Repeämistä huolimatta en kyllä ollut kipeä, kävelemään ja istumaan pystyi heti. Meidät siirrettiin toiseen sairaalaan muutaman tunnin...
  20. T

Moikka! Aluksi kiitokset tervetulotoivotuksista! Voisin kuitenkin sittenkin taustailla vielä hetken, kävin nimittäin tänään gynellä ja hän totesi että mulla on limakalvot vielä ihan viivanohuet ja näin ollen imetys toimii vielä(kin!) ehkäisynä. Niin että yrittää sopii, mutta tulosta ei...

Yhteistyössä