Hakutulokset

1. L

Kerääkö tyttösi Schleich-hevosia ja montako hällä niitä on?

lahjakas.fi - Schleich - tämmösiä. Näitä on myös kaikkia muita eläimiä+dinosauruksia.
  2. L

Mistä lapselle pieni koira?

Harkitkaa sijoituskoiraa. Meillä on sijoituksessa tiibetinspanieli ja tuommoinen sopisi kyllä lapsiperheeseenkin. Koirasta maksoin 400 euron vakuusmaksun.
  3. L

Lapsettomista kavereista ei ole kyllä mitään tukea...

Oletko itse tukenut kavereitasi?
  4. L

Miksei H&M nettisivuilla ole äitiysvaatteita?

Mun mielestä noi uudet sivut on ihan peestä...
  5. L

Tuosta mun linkistä saat ne kaikki näkyville :)
  6. L

Miten selvännäkijät/ennustajat näkevät? Henkien avullako?

Ihmeellinen maailma: Ennustaminen
  7. L

H&M tarjoaa muotia ja laatua parhaaseen hintaan
  8. L

Ottaisitko avioeron, jos..?

No en todellakaan eroaisi.
  9. L

Gallup: Vakoiletko/stalkkaatko Facebookissa?

En vakoile enkä stalkkaa mutta luen toisten tietoja ja päivityksiä ja katson kuvia, sen takia nämä tiedot siellä on. Jos itse kertoo itsestään jotain, minkä muut näkevät niin onko se vakoilua? Jos en mä kenenkään tietoja katsois niin miks hitossa ees haluisin olla facebookissa? Tai jos haluisin...
  10. L

Kokemuksia GoGo parkista tai Citystä Tampereella?

Noi sivut oonkin jo lukassut läpi, mutta tosiaan kokemuksia kaipaan. Kiitos kaikille vastanneille:)
  11. L

Kokemuksia GoGo parkista tai Citystä Tampereella?

Kuntokeskus olisi nyt hakusessa ja tämä olisi sopivien yhteyksien päässä. Olisi kiva kuulla kokemuksia vähäsen. Minkätyylistä porukkaa käy, mimmoset tilat ja ohjaajat + jotain muuta mitä mieleen tulee?
  12. L

Kihomadoista

No luulen että siellä olis näkynyt niitä matoja. Ne näkee ihan silmällä jos katsoo.
  13. L

Miksette naiset käytä enää hameita

Mä käytän melkein joka päivä.
  14. L

Siivoojat on alinta kastia.

Joo mulle kävi kans kerran niin että olin siivomassa huonetta ja sinne tuli joku ja kurkkas ovelta ja sano "jaa ei täällä olekaan ketään" :D
  15. L

Pyllyn pesu "kakkosella" käynnin jälkeen

Mä pyyhin niin kauan ettei paperiin jää mitään ja meillä olis hankala pestä kun tarttis nousta ylös pöntöltä että sais sen suihkun päälle kun pöntön ja lavuaarin välissä on pesukone.
  16. L

Odottajan checklist! Kertokaa jos jotain tärkeää puuttuu.

Harsojen määrä riippuu siitä mihin niitäö käytät. Jos vaippoina niin ostaisin enemmän kuin 15 jos et niin kyllä tuo riittää.
  17. L

Odottajan checklist! Kertokaa jos jotain tärkeää puuttuu.

Itse haluaisin jonkunlaisen kantovälineen.
  18. L

Kuvia palstalaisista!

Juu tuo askarteleminen on ihan hyvä vinkki liian laihoille tai lihaville joihin henkilö jolle vinkin osoitit ei kuulu. Mun mielestä on vaan jotenkin hullunkurista että suunnilleen kaikkien pitäis tehdä painolleen jotain ja nimenomaan ulkonäöllisistä syistä ja "normaalin" määritelmä on aina vaan...
  19. L

Uskallatko katsoa toista ihmistä suoraan silmiin?

Joo uskallan katsoa ja katsonkin jos saan palvelua. Missään marketissa ei nykyään kauheesti tuu katottua kun ostoksensa saa rahastaakin itse sillä kortti maksu vehkeellä. Kiitokset ja heipat kyllä sanon aina paitsi jos oon oikein vittuuntunut, mitä tapahtuu aika harvoin.

Yhteistyössä