Pyllyn pesu "kakkosella" käynnin jälkeen

ja
en pese. Mulla maha toimii säännöllisesti kerran päivässä ja uloste on koostumukseltaa sellaista ettei vessaa ja persettä tartte sen jälkeen kuurata. Jos aina pärskää, niin miettisin syömisiäni.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
"vieras"
[QUOTE="minä";24197230]Miks?[/QUOTE]
On vaan ällö olo muuten, ihan sama millainen kakka olisi tullut. :D Olen ollut lapsesta saakka tällainen, että haluan peseytyä kakalla käymisen jälkeen. Tai no, jos olen jossain reissussa ja maastossa, missä joudun käymään puskassa tarpeilla, niin tietty kestän sen pesemättömyyden, mutta vessapaperia kuluu silloin aika paljon eikä ole kiva olo. Mahan toiminnassa mulla ei ole mitään ongelmia, eikä ruokavaliossakaan vikaa, kuten joku vihjasi. ;)

Nimimerkin asenneongelmia kysymykseen: riittäisi mihin? Mulle ei riittäisi siihen, että olisi miellyttävä olo.

"vieras"
Mä pesen aina. Sillon kun pyyhkii pyllyn ja paperiin tulee kakkaa, niin kylläpä sitä kakkaa täytyy olla peppureiän ympäristössäkin. Joten siksi pesen kun tykkään, ettei sitä kakkaa ole siellä, vaan puhdas pylly, jee!

:wave: Minä khyl pesen..
Aiemmin en pessyt, mutta sitten sain maailman ihanimman kaverin itselleni: peräaukon haavauman.. Uusii/pahenee aina silloin tällöin....:heart:
Sen ollessa pahimmillaan aloin suihkuttelemaan, koska näin saa paremmin haavan puhtaaksi eikä tarvi paperilla hinkuttaa (paperilla hinkuttelu pahentaa haavaumaa ja hidastaa sen paranemista ainaki mulla, vaikka olis kuin pehmeät luxuspaperit käytössä...) Ja paperilla hinkuttelu tuntuu jopa saavan sen haavan uusimaan, joten yleensä pyyhkäisen vaan isoimmat "kököt" sillä ja suihkuttelen loput... Ei ole mun mielestä mikään kauheen ihmeellinen asia toi suihkuttelu..eikä oo erityisen vaivalloistakaan, kun tulee tavaksi...
Ehkä mulla vaan on herkkä perse, en tiä..:D

(sainpa pitkän tarinan aikaiseksi persiini pesemisestä..:O)

"vieras"
[QUOTE="vieras";24197303]Mä pesen aina. Sillon kun pyyhkii pyllyn ja paperiin tulee kakkaa, niin kylläpä sitä kakkaa täytyy olla peppureiän ympäristössäkin. Joten siksi pesen kun tykkään, ettei sitä kakkaa ole siellä, vaan puhdas pylly, jee![/QUOTE]

No mä oon pyyhkiny aika monta kertaa mun lapsen pyllyä ja laittanu merkille että eipä sitä kakkaa siinä pyllyposkilla juuri koskaan ole. Sit jos on,niin pesulle,mutta ihan silmällä katsottuna tulee kyllä puhdasta paperillakin :)

"vieras"
Pakko muuten kysyä itsekin yhtä asiaa tästä pyllyn pyyhkimisestä. :D Siis, kun pyyhitte, pyyhittekö aina niin pitkään, että paperiin ei jää kakkaa? Jos pyyhin, niin pyyhin aina tuolla tavalla, siksi onkin helpompaa ja nopeampaa pestä.

Kikattelija:
Hahhah, kyllä täällä ainakin riittää se ihan paperiin pyyhkiminen. Ja en oo ees tienny et jotkut aikuisetkin pesee pyllyään käynnin jälkeen * sori kaikille, ei pahalla, kai oon sit aika juntti tms* :D Mut kyllä käyn päivittäin suihkussa ja pyyhin kakkahädän jälkeen pepun wc paperiin :D Ja ei oo koskaa kyllä mitää missää valkosissa pikkareissa näkyny, et jos siihe jotn tavaraa jäis nii eikös sillon näkyis jo alushousuissa? :D hihhihhi...

JONSERED Karhunkantaja
Ei meillä ole vessapaperiakaan kuin vieraita varten... ja kuivaamiseen.

Aasiassa viimeistään oppii käyttämään vettä. Ja jos joutuu santasontapaperilla pärjäämään, tuntuu inhalta.

2/3 maailmasta pesee peffansa.

Yhteistyössä