Pyllyn pesu "kakkosella" käynnin jälkeen

vierailija
[QUOTE="eee";24197917]
Te jotka aina pesette takapuolenne ulostamisen jälkeen, onko ulosteenne siis jotenkin löysää ja suttaavaa? Itselläni se ainakin on koostumukseltaan sellaista, ettei yleensä edes ekalla paperin pyyhkäisylä paperiin jää mitään väriä. On siis kiinteää eikä suttaa.
Ei ole, ihan kiinteitä pökäleitä. Silti on vaan ällö olo, jos ei pese.

Mä en nyt ymmärrä, mikä tässä on ongelma. Ei mua ainakaan kenenkään perseen peseminen tai pesemättä jättäminen kaivele, antakaa siis munkin pestä takapuoleni rauhassa. Ja edelleenkään, mulla ei ole yhtään hiivatulehdusta tai muutakaan tulehdusta ollut ikinä alapäässä.
[/QUOTE]
pyyhitkö paskan pois esim kengistä paperilla vai pesetkö mielummin? niimpä, itsekkin pesen mielummin.

vierailija
Ei ole, ihan kiinteitä pökäleitä. Silti on vaan ällö olo, jos ei pese.

Mä en nyt ymmärrä, mikä tässä on ongelma. Ei mua ainakaan kenenkään perseen peseminen tai pesemättä jättäminen kaivele, antakaa siis munkin pestä takapuoleni rauhassa. Ja edelleenkään, mulla ei ole yhtään hiivatulehdusta tai muutakaan tulehdusta ollut ikinä alapäässä.
Itse pyyhin ellei ole ihan järkyttävä varpusparviripuli jolloin peseminen on väistämätöntä perseenposkilta. Silloin kannattaa muutenkin miettiä mitä syö, mitä itse en tee.

Yhteistyössä