Pyllyn pesu "kakkosella" käynnin jälkeen

[QUOTE="vieras";24197419]Kuivauspyyhe? Et oo veskipaperista kuullut?[/QUOTE]

Varmaan on aika epämiellytttävää kun vessapaperi kastuu litimäräksi ja nukkaa..? Tai voihan sitä käyttää rulla tolkulla, mutta isäntäväki saattaa hieman ihmetellä, että taskuunko se menee..

"vieras"
Varmaan on aika epämiellytttävää kun vessapaperi kastuu litimäräksi ja nukkaa..? Tai voihan sitä käyttää rulla tolkulla, mutta isäntäväki saattaa hieman ihmetellä, että taskuunko se menee..
No mitenköhän menkkojen aikaan alapää kuivataan? No paperilla! Vai riittääkö sulle silloinkin vaan yksi suihkukäynti per päivä? Et lainkaan pese värkkiäsi siteen/tampoonin/kupin vaihdon yhteydessä?

[QUOTE="vieras";24197677]No mitenköhän menkkojen aikaan alapää kuivataan? No paperilla! Vai riittääkö sulle silloinkin vaan yksi suihkukäynti per päivä? Et lainkaan pese värkkiäsi siteen/tampoonin/kupin vaihdon yhteydessä?[/QUOTE]

Kyllä joo riittää. Eikä ole hiivaakaan ollut kuin raskauden aikana.

"eee"
[QUOTE="vieras";24197677]No mitenköhän menkkojen aikaan alapää kuivataan? No paperilla! Vai riittääkö sulle silloinkin vaan yksi suihkukäynti per päivä? Et lainkaan pese värkkiäsi siteen/tampoonin/kupin vaihdon yhteydessä?[/QUOTE]

En mä ainakaan pese alapäätäni siteen/tamponin vaihdon yhteydessä. Ja mukana tuo roikkuu vieläkin, eikä ole tarvinnut vaivoista kärsiä.

Te jotka aina pesette takapuolenne ulostamisen jälkeen, onko ulosteenne siis jotenkin löysää ja suttaavaa? Itselläni se ainakin on koostumukseltaan sellaista, ettei yleensä edes ekalla paperin pyyhkäisylä paperiin jää mitään väriä. On siis kiinteää eikä suttaa.

• Tykkää
Reactions: asenneongelmia
"vieras"
[QUOTE="eee";24197917]En mä ainakaan pese alapäätäni siteen/tamponin vaihdon yhteydessä. Ja mukana tuo roikkuu vieläkin, eikä ole tarvinnut vaivoista kärsiä.

[/QUOTE]

Oikeesti?! Yök!

Siis ihanko totta on naisia jotka ei edes menkkojen aikaan pese alapäätään kuin kerran päivässä?

[QUOTE="vieras";24197975]Oikeesti?! Yök!

Siis ihanko totta on naisia jotka ei edes menkkojen aikaan pese alapäätään kuin kerran päivässä?[/QUOTE]

Miksi sitä pitäis jatkuvasti hinkuttaa? Ei mulla ainakaan alapää millekään haise tai tunnu likaiselta. Toisaalta käytänkin kuukuppia ja ajelen karvat, ei jää veret muhimaan mihinkään.

"eee"
[QUOTE="vieras";24197975]Oikeesti?! Yök!

Siis ihanko totta on naisia jotka ei edes menkkojen aikaan pese alapäätään kuin kerran päivässä?[/QUOTE]

Mikäs ongelma siinä nyt on?
Mulla ei alapäässä ole esim. karvoja, joten ei jää veret mihinkään kiinni. En toki muutenkaan verta sinne alapään ympäristöön levittele. Tamponia käytän ja veret jää siihen.

Lähinnä mua alkaa kiinnostaa, miten sä sillä omalla kuukautisverelläs mässäilet, jos monta kertaa päivässä pitää paikat pestä :D

• Tykkää
Reactions: asenneongelmia
"ninnii"
[QUOTE="minä";24197230]Miks?[/QUOTE]

mulla jääny tapa synnytyksen jälkeen kun peräpääkin oli niin hellänä ettei tohtinu pyyhkiä vaan vedellä pestä.nyt jo yli 2v synnytyksestä mut pesen edelleen

"vieras"
[QUOTE="eee";24198112]Mikäs ongelma siinä nyt on?
Mulla ei alapäässä ole esim. karvoja, joten ei jää veret mihinkään kiinni. En toki muutenkaan verta sinne alapään ympäristöön levittele. Tamponia käytän ja veret jää siihen.

Lähinnä mua alkaa kiinnostaa, miten sä sillä omalla kuukautisverelläs mässäilet, jos monta kertaa päivässä pitää paikat pestä :D[/QUOTE]

Tamponia mäkin käytän, mutta ällöttää jos ei vaihdon yhteydessä huuhtase värkkiään.
Joskus käytän sidettä ja kyllä se veri vaan kuivuu alapäähän kiinni vaikka ei karvoja olekaan.

karppaaja
En todellakaan ole koskaan pessyt. Asutaan nyt ensimmäisessä asunnossa jossa on käsisuihku. Nykyään tosin se olisi täysin turhaa, sillä maha toimii niin hyvin ettei paperiin edes jää mitään.

Mies pesee, muttei kuulemma käytä pyyhi paperilla sen jälkeen, ei kai sit haittaa märkä takamus...

Yhteistyössä