Hakutulokset

1. L

Vauvakuume sai kyytiä.

Mun ystävällä on neljä lasta joista vanhin menee syksyllä tokalle ja nuorin on 1,5 vuotias. Heillä on aina siistiä ja nätisti sisustettu vaikka asunto onkin pieni perheen kokoon nähden. On tyytyväinen elämäänsä ja positiivinen ja mukava ihminen ja lapsensa käyttäytyvät yleensä hyvin. Joten ei...
  2. L

Gallup: Jos antaisit lapsesi adoptioon ja saisit päättää annatko homo-/lesboparille vai heteroparille,

En usko että olisi kahta sellaista pariskuntaa joilla olisi aivan identtiset olosuhteet. Jos teoreettisesti olisi niin päätöksen tekisin tavattuani ihmiset. Mikäli tämä ei olisi mahdollista menisi lesbo tai homoparille. Kamalaa olisi jos oikeessa elämässä joutuis tällasilla tiedoilla tekeen...
  3. L

Ennusteluketju :)

Montako lasta saan? Kuinka kauan menee suunnilleen ennen kuin olen raskaana?
  4. L

Kuvia palstalaisista!

Kaikki ei vaan jaksa askarrella painonsa kanssa niin paljoo vaan sen takia että saattais näyttää hieman paremmalta jos olis kolme kiloo enemmän tai vähemmän, jos kuitenkin ollaan normaaleissa mitoissa ja olo on hyvä.
  5. L

Paras siiderimaku :D?

Ecusson ja magners on hyviä siidereitä.
  6. L

Oletko juonut alkoholia paljon ennen perheen perustamista?

Olen aika paljon juonut ja kerran kokeillut kannabista. Nyt jo pitkään ollut juomiset vähällä yrityksen takia.
  7. L

Muovilautaset häissä?

Itselläni ei ole tapana keskittyä häissä lautasiin tai muuhunkaan yksityiskohtaan vaan yleiseen tunnelmaan. Jos lautaset ovat sinun mieleesi niin ota ne. Nää on sun häät :)
  8. L

Oletko lyönyt naista turpaan?

En ole, mutta mun kimppuun on pari naista käynyt. 16-vuotiaana kaupungilla joku random muija jolle en antanut röökiä ja 18-vuotiaana silloinen paras kaverini joka oli vakuuttunut että mulla on suhde hänen poikaystävänsä kanssa.
  9. L

Kaatuisiko parisuhteenne pettämiseen?

Lyömiseen kaatuisi varmaan mutta ei pettämiseen.

Yhteistyössä