Kaatuisiko parisuhteenne pettämiseen?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Kaaatui pettämiseen. Ei heti, mutta muutaman vuoden jälkeen. Ei siitä vaan ylitse päässyt. Jos löisi, saisi lähteä heti. Enkä myöskään tulevaisuudessa tule antamaan ikinä anteeksi pettämistä, oli se niin helvettiä.

noor
Jos pettäisi niin kaatuis. Ihan sama mikä syy. Itsehillintää pitää olla sen verran et vaikka kännissä istuis baarissa ja hemaiseva naikkonen tulis iskemään niin ei lähde mukaan jos haluaa parisuhteensa ja perheensä säilyvän.
Jos oikeen kunnolla vetäis turpaan niin poliisit paikalle ja putkaan ja suhde poikki.

"mä"
tiedän, että mihinkään kertapanoon ei kaatuisi. Ollaan hyvin perhekeskeistä sorttia ja luulen, että molemmat olis valmita antamaan yhden virheen anteeksi ennen kuin särkemään kodin. Lyömiseen varmaan kaatuis.

Kyllä kaatuisi molempiin,mulle parisuhteessa on tärkeää uskollisuus ja että puolisoon voi luottaa kaikella tavalla.En jäisi odottamaan enää uutta lyöntiä tai pettämistä.

NeitiGroove
Väkivaltaa en antaisi anteeksi eli siihen kyllä suhde kaatuisi. Pettäminen on meillä kerran selvitetty ja siitä on jatkettu eteenpäin,toiste kertaa meillä ei petetä koska silloin peli on menetetty meidän osalta ja molemmat sen tietää..Meilläkin pieni lapsi joten ihan helpolla emme kyllä luovuta mutta toki rajansa kaikella.

Ei välttämättä kaatuisi ekaan kertaan, kummassakaan asiassa. Aiemmin olin ehdottomampi tässä asiassa, mutta ei sitä varmaankaan voi tietää, ennen kuin osuu kohdalle. Riippuisi tilanteesta, kumppanin suhtautumisesta tekoonsa, parisuhteen kestosta ym.

Sitä on oikeesti tosi vaikee sanoa kaatuisko vai ei, kun ei ole omakohtaista kokemusta.
Mutta, jos tuo ukko nyt jonkun mielenhäiriön sais ja löis, niin todellakin toivon, että osaisin lähteä heti. Pettämisestä en todellakaan osaa sanoa, mitä tekisin.

"..."
Mä olen pettänyt, ei ainakaan vielä ole kaatunut. Mutta tästä vasta tosi vähän aikaa ja asian käsittely kesken. Miehelle antaisin kertapanon anteeksi. Oikea suhde olisi vaikeampi käsitellä puolin ja toisin. Lyömistä en antaisi anteeksi, loppuisi siihen.

Yhteistyössä