Hakutulokset

1. auryn

G: Kotipizza, jaksatko syödä kokonaan?

Kotipizzan pitsan jaksan syödä lähes aina ja lähes reunoineen (reunat jätän vaan koska ne ei maistu miltään...) Ja oon A.
  2. auryn

Nyt tekis mieli tupakkaa *huokaus*

Säilyiskö se jääkaapissa kuivumatta? Vanha kuiva tupakki on hirveeeeetää! :x
  3. auryn

Ei saa kysyä

Onneks! :heart:
  4. auryn

nyt jos ois pakko valita niin kumpi?:)

1.kuolet miehesi vai äitisi puolesta Tää on vaikee, äiti ei tahtois että kuolisin puolestaan, miesystävä taas on sen verran tuore että en ihan varma olis... Mutta miehen puolesta kuitenkin :) 2.ajat päin punaisia vai kaahaat 60kympin al,100 3.kissa vai koira 4.tyttö vai poika 5.selibaatti...
  5. auryn

Kuinka usein päivität FB - statuksesi?

Riippuu, välillä monesti päivässä, joskus en viikkoon. Pidempi aika alkaa jo kyllästyttää pitää samaa tai olla ilman :p
  6. auryn

Naisille kauneudenhoiodosta galluppia

Kuinka usein rasvaat jalkojasi? Käsiäsi? Vartaloasi? Hyvin harvoin, käsiä useimmin ja niitäkin ehkä 10 kertaa vuodessa. Kesällä rasvaan kropan jos laitan itseruskettavaa, muuta syytä ei siihenkään ole. Miten hoidat jalat että pysyvät pehmeinä? En pahemmin mitenkään, ei kuitenkaan ole...
  7. auryn

Onko kellään keltaiset hampaat?

Mulla on, kiitos vaarille ja faijalle joilta oon upeet hampaani perinyt... :D Joskus kokeillu valkasujuttuja, mutta kotikonstit ei näihin auta. Ja mitä iloa ois valkosista hampaista ku ne kuitenkin on suussa miten sattuu, joten anti olla :whistle:
  8. auryn

Jos saisit olla sääjumala nyt;

Ukkosmyrskyjä illalla ja päivällä hellettä ilman painostavaa oloa. Taitaa olla mahdoton yhdistelmä :whistle:
  9. auryn

Sopiiko tämän kanssa musta bolero

Jep :)
  10. auryn

Drop Dead Diva

Huomenna??? :whistle: Ainakin mainostetaan jatkuvasti.
  11. auryn

Kumpaan sinun tyylisi ja makusi kallistuu?

Ehdottomasti Dita, ei ollut edes vaikea päättää :p
  12. auryn

Ketkä eivät katso - edes sivusilmällä - jalkapallon finaalia juuri nyt? GALLUP :D

Meillä telkussa meuhkaa Star Wars :D
  13. auryn

Mitä ootte syöneet tänään?

Nachoja ja guacamolea Mansikka-vadelmasmoothiee Vesimelonia Pala fetaa ja vanhaa Salaneuvosta Hampparin Karkkia Juonu vettä, appelsiinimehua vedellä ja nyt olutta :whistle: Tällä ilmalla syö just sitä mikä alas menee...
  14. auryn

Laittakaa naamakuvia

Profiilissa on varmaan, ehkä... Luultavasti kun en ole aikoihin kuviin koskenu :whistle:
  15. auryn

voi miksi!!! FB-purkaus...

Mua ei ärsytä statuksissa mikään, paitsi jos joku ainoostaan valittaa ja vinkuu koko ajan... Enemmän mua ärsyttää lehdistä lukea tai radiouutisista kuulla totaalisen huonoa suomenkieltä :whistle:
  16. auryn

Miten jotkut pystyvät elämään pitkien kynsien ja silikonirintojen kanssa?

Itsetuntoa ei voi opettaa. Kyllä mäkin faktat tiedän ja silti vertaan itseäni jatkuvasti muihin... Tarvis saada muovinaiset pois telkkarista ja lehdistä kokonaan :whistle:
  17. auryn

Uskooko joku oikeasti, että kastamaton lapsi joutuu helvettiin?

Oli mun rippileirillä tyttö jota ei oltu kastettu, kastettiin sitten leirillä. Tuskin mitään ristiäisiä kuitenkaan kukaan järjesti... Enkä ole tutuilta kuullut että rippileiri ois niin "in" että kavereiiten takia sinne mentäis...
  18. auryn

Masters of Horror--- Mikä hitto tää on olevinaan :D

Piru kun Tuskan takia meni ohi :whistle: Mä innostuin heti kun Lovecraftia tuli. Ja tän päivänenkin oli ihan hauska :p
  19. auryn

Miten usein ratsaatte puolison luurin?

Eksän luurin ratsasin sillon ku siltä tuntu (ja ihan aina syyttä), nyksän luuriin en ole koskaan edes koskenu :)
  20. auryn

Sikamaisimmat temput, joita olet elämässäsi tehnyt?

Mulla on sit ihan tylsä ku ei ole pettämisiä... Lukiossa ketutti kun meillä oli viikon lyhyempu joululoma kuin kavereilla (ja sitähän en siinä vaiheessa laskenut että meillä oli pidempi syysloma) joten jatkoin joululomaa bilettäen kavereiden kanssa viikon ylimäärästä. Paniikki iski sitten vasta...

Yhteistyössä