Hakutulokset

1. auryn

Mitä sanoisitte miehellenne, joka haluaisi tuoda kaljakaverinsa mukana kotiin?

Tykkäisin. Kun en tunne miehen kavereita ollenkaan niin oisi kiva nähdä niitäkin joskus edes jossain tilanteessa :whistle:
  2. auryn

Voihan Halloween...

Möä oon monena vuonna pitäny hyvät bileet, koristellu huolella hiilihappojäähuuruineen ja tehny pumpkin-pien ja kovertanu kurpitsan. Tänä vuonna jää väliin kun ei yksinkertasesti jaksa. Ja tuntuu ettei porukkaakaan tulis niinkuin ennen. Ehkä mä kummittelen yksin tänä vuonna :D
  3. auryn

kattokaa liviä just nyt!

Ei ihan vahingossa tule lihakset naiselle, noin vaan normikuntosalikäynneillä. Kyllä siinä joutuu muuhunkin keskittymään ku vaan "bodaamiseen".
  4. auryn

G: Miksi erosit kirkosta?

Just niinkuin edellä jo sanottiin, en kuulu mihinkään muuhunkaan yhteisöön vaan tavan tai huvin vuoksi. En usko, en kaipaa kirkkohäitä tms., en keksi mitään syytä miksi kuuluisin kirkkoon. Hautaan pääsen kirkkoon kuulumattakin. Lapsiani ei ole kastettu, tekevät oman päätöksensä sit joskus jos...
  5. auryn

Mikä mielestäsi sopiva paino 157cm pitkälle??

Mulle paras paino on 47 kiloa ja siinä se on yleensä aina pysynytkin tein niin tai näin. Nyt on lääketurvotusta kolme kiloa ja olo on aika tuhti... Mutta noin yleisesti sanoisin sen viiskymppiä :)
  6. auryn

Kenet näistä miehistä SINÄ ottaisit?

Just näin :)
  7. auryn

Miksi palsternakat ja nauriit on aina niin kalliita?

Mä en ole nähnyt hunajanauriita missään, ne oli mun herkkua muksuna. Muutenkaan naurista ei satu silmien eteen koskaan, en tosin ole etsimällä etsinytkään...
  8. auryn

G: Kuinka pitkä olet, paljon painat?

157 ja 49-50 Kolme kiloa tullu lääkityksen myötä parissa viikossa ja meinaan kyllä saman tien pistää jarrun ettei tule enempää ja näistäkin tahdon eroon. Mun oma, aina ennen kivasti samassa junnanu paino on 47 :whistle:
  9. auryn

Palstalaisten kuvaketjua onko?

Onkohan mussa menossa geenimutaatio, kun tää on nyt neljäs kerta kuukauden sisään kun kuulen tän :O :D
  10. auryn

Palstalaisten kuvaketjua onko?

Avataressa on ja varmaan profiilissa kun en oo poiskaan ottanu. Tai sit ei. En oo vielä oppinu uusille tavoille :D
  11. auryn

Antakaas joku hyvä omenapiirakan ohje tai jokin omenaherkku, ei tartte kyllä olla piirakka välttämättä

Mä tykkään omena-rahkapiirakasta eniten, yleensä valmistaikinalla teen. Omenat vaan lohkoiks, sitruunaa loraus, pyöritellään kaneli-sokerissa. Heivaan ne vuokaan taikinan päälle ja lisään rahkaseoksen. Siihen tulee purkki rahkaa, 2 munaa, 2dl sokeria, vaniljasokeria ja loraus ruokakermaa. 200...
  12. auryn

Sairastaako kukaan selkärankareumaa?

Mulla oli teininä polven taus turvoksissa (turpos nopeesti ja kiristi aika lailla) ja se oli Bakerin kysta joka leikattiin. Mulla on huomenna reumalääkäri ja saa luvan tutkia mun selän kunnolla, sen verran alkanu kipuilemaan. Nimenomaan aamut ja aamupäivät on hankalia. Muutenkin alkanu nivelet...
  13. auryn

Punaisen peittävä NOPEA meikki???

Mä käytän Natural Coden meikkivoidetta ja päällesaman sarjan ennen puuteria punasuuden poistavaa vihreetä puuteria. Tykkään et tasottaa väriä hyvin, mut ei tuu kökkönen niinku mä saan peiteväreillä aikaseks :whistle: Eikä oo pahan hintasia, raaskii kokeilla :)
  14. auryn

Piia-Noora Kauppi, lapsi kyydissä: Kaahasi 168 km/h satasen alueella

Tais sanoa lehdessä, että ei vaarantanut ketään kaahatessaan. Ettäs tiedätte. On vissiin erityistapaus :whistle:
  15. auryn

noh, laitetaan nyt kaikesta huolimatta perjantain perinteinen G eli : mitäpä yllä/lasissa/lautasella

Tölkissä euroshopperin bissee (en suosittele), yllä rintsikat ja farkut (koska on väri päässä) ja lautasella mansikka-mustaherukkapiirakkaa. :)
  16. auryn

Ai täällä on tällanen nykyään :O Siistii! :popcorn:

Ai täällä on tällanen nykyään :O Siistii! :popcorn:
  17. auryn

Eikö oo VIIKONLOPUN MUSAPINOA?!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: The Birthday Massacre: Shiver http://www.youtube.com/watch?v=bofvmPHZE38
  18. auryn

Eikö oo VIIKONLOPUN MUSAPINOA?!

Hassua kuin täällä etsii aina tykkää-nappia :D Tästä mun ipanat tykkää,s iks tiedän liiankin hyvin... Marina and the Diamonds: I'm not a robot http://www.youtube.com/watch?v=S_oMD6-6q5Y

Yhteistyössä