Mihin katosi tuo ohjelma neloselta? Eihän sitä tullut kuin muutama jakso...
vartooja 12.07.2010 #3 Viime viikolla jäi välistä kun tais tulla se australian huippumallien vika jakso. Huomena tulee taas.
Viime viikolla jäi välistä kun tais tulla se australian huippumallien vika jakso. Huomena tulee taas.
ap 12.07.2010 #4 Ai tulee huomenna? Miten mun mielestä ohjelmatiedoissa oli jotain ihan muuta? Katoinkohan oikein..
vieras 12.07.2010 #5 viime ma oli joku erikoisohjelmisto, huomenna tulee normaalisti, myöhemmin, syksyllä esitysaika muuten muuttuu.
viime ma oli joku erikoisohjelmisto, huomenna tulee normaalisti, myöhemmin, syksyllä esitysaika muuten muuttuu.
vartooja 12.07.2010 #6 Alkuperäinen kirjoittaja ap: Ai tulee huomenna? Miten mun mielestä ohjelmatiedoissa oli jotain ihan muuta? Katoinkohan oikein.. Click to expand... Telkku.comissa ainakin näkyy ihan että tulee huomena klo. 20.
Alkuperäinen kirjoittaja ap: Ai tulee huomenna? Miten mun mielestä ohjelmatiedoissa oli jotain ihan muuta? Katoinkohan oikein.. Click to expand... Telkku.comissa ainakin näkyy ihan että tulee huomena klo. 20.