Just näin, kaikille keltaiset hampaat niin minun ei tarvitse hävetä Kannatan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Joku hölmö keksinyt että kirkkaat, puhtaan valkoiset hampaat näyttää hyvältä ja ne joiden on pakko miellyttää miehiä suostuvat siihenkin. Täysin miesten miellyttämiseen tehty kaikki hampaiden valkaisut.
Ei naisilla olisi mitään itsetunto-ongelmia jos tytöille opetettais että hyväksy itsesi sellaisena kuin olet eikä keinoja millä saat muokattua itsesi enemmän sen näköiseksi kuin telkkarin naiset on.
Kaikki meikit ja muut myrkyt, mitä tungetaan naamaan ja vartaloon, pois kokonaan. Kaikki olis samalla viivalla jos omalla ulkonäöllä olis vaan pyrittävä eteenpäin. Ehkä se oma naama olis helpompi hyväksyä, jos ei olis mitään keinoja sitä parantaa =)
Muuten hyvä, mutta kun en ole edes miehistä kiinnostunut... Valkoisia hampaita nyt vaan pidän esteettisesti miellyttävämpinä ja tulen valkaisemaan ne tulevaisuudessakin, jos tarvetta tulee. Miksei ihminen saisi muokata omaa ulkonäköään?Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Joku hölmö keksinyt että kirkkaat, puhtaan valkoiset hampaat näyttää hyvältä ja ne joiden on pakko miellyttää miehiä suostuvat siihenkin. Täysin miesten miellyttämiseen tehty kaikki hampaiden valkaisut.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1782072Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuten hyvä, mutta kun en ole edes miehistä kiinnostunut... Valkoisia hampaita nyt vaan pidän esteettisesti miellyttävämpinä ja tulen valkaisemaan ne tulevaisuudessakin, jos tarvetta tulee. Miksei ihminen saisi muokata omaa ulkonäköään?Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Joku hölmö keksinyt että kirkkaat, puhtaan valkoiset hampaat näyttää hyvältä ja ne joiden on pakko miellyttää miehiä suostuvat siihenkin. Täysin miesten miellyttämiseen tehty kaikki hampaiden valkaisut.
Luuletko että mulla kiinnostaa sinun pointti Ei täällä kannattais edes olla jos niin menee herne nenään jos joku ei tykkää sinun kynsistä Lupaan että en suutu vaikka et tykkää minun hampaista tai siitä että haluan niistä vaikka violetit :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1782072Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuten hyvä, mutta kun en ole edes miehistä kiinnostunut... Valkoisia hampaita nyt vaan pidän esteettisesti miellyttävämpinä ja tulen valkaisemaan ne tulevaisuudessakin, jos tarvetta tulee. Miksei ihminen saisi muokata omaa ulkonäköään?Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Joku hölmö keksinyt että kirkkaat, puhtaan valkoiset hampaat näyttää hyvältä ja ne joiden on pakko miellyttää miehiä suostuvat siihenkin. Täysin miesten miellyttämiseen tehty kaikki hampaiden valkaisut.
pointti oli se, että hampaiden valkaisu on ihan samalla viivalla rakennekynsien ja silareiden kanssa.
Mä en jaksa lukea tuota linkittämääsi ketjua, jos sen linkityksessä oli joku pointti, referoi lyhyesti. Ei hampaiden valkaisu ole samalla viivalla silareiden kanssa. Itse en missään nimessä menisi leikkaukseen muuttaakseni ulkonäköäni, mutta suon toki mielelläni leikkelytkin niille, jotka katsovat niiden olevan tarpeellisia ja riskien ja kipujen arvoisia. Rakennekynnet ottaisin kyllä, jos en kokisi niistä olevan itselleni enemmän haittaa kuin iloa.Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1782072Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuten hyvä, mutta kun en ole edes miehistä kiinnostunut... Valkoisia hampaita nyt vaan pidän esteettisesti miellyttävämpinä ja tulen valkaisemaan ne tulevaisuudessakin, jos tarvetta tulee. Miksei ihminen saisi muokata omaa ulkonäköään?Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Joku hölmö keksinyt että kirkkaat, puhtaan valkoiset hampaat näyttää hyvältä ja ne joiden on pakko miellyttää miehiä suostuvat siihenkin. Täysin miesten miellyttämiseen tehty kaikki hampaiden valkaisut.
pointti oli se, että hampaiden valkaisu on ihan samalla viivalla rakennekynsien ja silareiden kanssa.
en mä pahalla tarkottanut. mun mielestä jokainen saa näyttää ihan miltä haluaa, tietenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Luuletko että mulla kiinnostaa sinun pointti Ei täällä kannattais edes olla jos niin menee herne nenään jos joku ei tykkää sinun kynsistä Lupaan että en suutu vaikka et tykkää minun hampaista tai siitä että haluan niistä vaikka violetit :kieh:
Sulla on tosi hyvä nikki harmaana, muista kantaa nimeäni tyylillä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:en mä pahalla tarkottanut. mun mielestä jokainen saa näyttää ihan miltä haluaa, tietenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:Luuletko että mulla kiinnostaa sinun pointti Ei täällä kannattais edes olla jos niin menee herne nenään jos joku ei tykkää sinun kynsistä Lupaan että en suutu vaikka et tykkää minun hampaista tai siitä että haluan niistä vaikka violetit :kieh: