Onko kellään keltaiset hampaat?

En onneksi tupakoi tai juo punaviiniä, mutta kahvia ja colaa kyllä menee :whistle: Miksi amerikkalaisilla on niin valkoiset hymyt, siis ihan taviksillakin, se on ilmeisesti halpaa siellä. Täällähän maksaa ihan tajuttomasti ainakin hammaslääkärillä.

Mulla on, kiitos vaarille ja faijalle joilta oon upeet hampaani perinyt... :D
Joskus kokeillu valkasujuttuja, mutta kotikonstit ei näihin auta. Ja mitä iloa ois valkosista hampaista ku ne kuitenkin on suussa miten sattuu, joten anti olla :whistle:

vieras
Mä valkaisen itse sellaisilla Jenkeistä tilattavilla stripeillä, ne on ainoita jotka omiin hampaisiin on toimineet, mutta ei maksa mansikoita kuten hammaslääkärin valkaisu.

Anastacia
Joku hölmö keksinyt että kirkkaat, puhtaan valkoiset hampaat näyttää hyvältä ja ne joiden on pakko miellyttää miehiä suostuvat siihenkin. Täysin miesten miellyttämiseen tehty kaikki hampaiden valkaisut.

Ei naisilla olisi mitään itsetunto-ongelmia jos tytöille opetettais että hyväksy itsesi sellaisena kuin olet eikä keinoja millä saat muokattua itsesi enemmän sen näköiseksi kuin telkkarin naiset on.

Kaikki meikit ja muut myrkyt, mitä tungetaan naamaan ja vartaloon, pois kokonaan. Kaikki olis samalla viivalla jos omalla ulkonäöllä olis vaan pyrittävä eteenpäin. Ehkä se oma naama olis helpompi hyväksyä, jos ei olis mitään keinoja sitä parantaa =)

Oliskohan se ollut tää
www.valkoisethampaat.com
Ei sillä sinänsä oo väliä, noita samoja aineita myy aika moni nettiputiikki...

Mut kuten sanoin, ehdin valkaista muistaakseni 2-3 kertaa ja rupes vihlomaan...nyt on homma vähän kesken. Eli jos on vetäytyneet ikenet, niin en suosittele. Nyt periaatteessa siinä kohtaa mistä ien on vetäytynyt, ei ole hammaskiillettä niin paksusti kun muualla (siis toi on ihan normaalia jos on vetäytyneet ikenet) ja se valkeni kerralla enemmän joten näyttää aika rumalta. Tietty varmaan jos jaksaa kärsiä niin ajan mittaan se väriero tasottuu..

Alkuperäinen kirjoittaja Anastacia:
Joku hölmö keksinyt että kirkkaat, puhtaan valkoiset hampaat näyttää hyvältä ja ne joiden on pakko miellyttää miehiä suostuvat siihenkin. Täysin miesten miellyttämiseen tehty kaikki hampaiden valkaisut.

Ei naisilla olisi mitään itsetunto-ongelmia jos tytöille opetettais että hyväksy itsesi sellaisena kuin olet eikä keinoja millä saat muokattua itsesi enemmän sen näköiseksi kuin telkkarin naiset on.

Kaikki meikit ja muut myrkyt, mitä tungetaan naamaan ja vartaloon, pois kokonaan. Kaikki olis samalla viivalla jos omalla ulkonäöllä olis vaan pyrittävä eteenpäin. Ehkä se oma naama olis helpompi hyväksyä, jos ei olis mitään keinoja sitä parantaa =)
Just näin, kaikille keltaiset hampaat niin minun ei tarvitse hävetä :D Kannatan :wave:

vieras
Muuten hyvä, mutta kun en ole edes miehistä kiinnostunut... Valkoisia hampaita nyt vaan pidän esteettisesti miellyttävämpinä ja tulen valkaisemaan ne tulevaisuudessakin, jos tarvetta tulee. Miksei ihminen saisi muokata omaa ulkonäköään?

Anastacia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muuten hyvä, mutta kun en ole edes miehistä kiinnostunut... Valkoisia hampaita nyt vaan pidän esteettisesti miellyttävämpinä ja tulen valkaisemaan ne tulevaisuudessakin, jos tarvetta tulee. Miksei ihminen saisi muokata omaa ulkonäköään?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1782072

pointti oli se, että hampaiden valkaisu on ihan samalla viivalla rakennekynsien ja silareiden kanssa.

pointti oli se, että hampaiden valkaisu on ihan samalla viivalla rakennekynsien ja silareiden kanssa.
Luuletko että mulla kiinnostaa sinun pointti :LOL: Ei täällä kannattais edes olla jos niin menee herne nenään jos joku ei tykkää sinun kynsistä :D Lupaan että en suutu vaikka et tykkää minun hampaista tai siitä että haluan niistä vaikka violetit :kieh:

vieras

Mä en jaksa lukea tuota linkittämääsi ketjua, jos sen linkityksessä oli joku pointti, referoi lyhyesti. Ei hampaiden valkaisu ole samalla viivalla silareiden kanssa. Itse en missään nimessä menisi leikkaukseen muuttaakseni ulkonäköäni, mutta suon toki mielelläni leikkelytkin niille, jotka katsovat niiden olevan tarpeellisia ja riskien ja kipujen arvoisia. Rakennekynnet ottaisin kyllä, jos en kokisi niistä olevan itselleni enemmän haittaa kuin iloa.

Anastacia
Luuletko että mulla kiinnostaa sinun pointti :LOL: Ei täällä kannattais edes olla jos niin menee herne nenään jos joku ei tykkää sinun kynsistä :D Lupaan että en suutu vaikka et tykkää minun hampaista tai siitä että haluan niistä vaikka violetit :kieh:
en mä pahalla tarkottanut. mun mielestä jokainen saa näyttää ihan miltä haluaa, tietenkin.

en mä pahalla tarkottanut. mun mielestä jokainen saa näyttää ihan miltä haluaa, tietenkin.
Sulla on tosi hyvä nikki harmaana, muista kantaa nimeäni tyylillä :wave:

Mulla on keltainen hammasluu, enkä ole koskaan edes kokeillut valkaisevani noita millään valkaisukeinolla. Tosin reikiä ei tule, paikkoja on vain yksi. Mutta tässä eräänä päivänä mietin, että oisko olemassa valkaisevaa purkkaa, sitä voisin testata. Valkaisevaa tahnaa kyllä käytän, mutta en ole huomannut siinä mitään tehoja... (tosin oisko mun hampaat keltaisemmat ilman sen käyttöä ;) ).

huh
vetyperoksidia hampaisiin, sitähän ne valkaisut sisältää. Kannattaisi vähän miettiä, kun valkaisuaineista ei ole kovin paljoa tutkimustuloksiakaan vielä.

Varsinkin noi jenkeistä tilattavat on todella epäilyttäviä, koska niissä sitä vetyperoksidin määrää ei ole edes säännöstelty mitenkään. Enpä haluaisi moista myrkkyä hammasluihini imeyttää.

Menkää hammaslääkäriin ja pyytäkää että puhdistavat hampaanne kunnolla. Nillä on siellä sellaiset vehkeet (yksityisillä) että saavat hinkattua tummentumiakin vaaleammiksi. Kun käy tarpeeksi usein hammaslekurilla, ei tarvi tuollasia miettiä.

Yhteistyössä