Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja etenkin paha saa palkkansa -tyyliset jutut tervetulleita
Olin baarissa ja joku polttarisankari tuli myymään minulle haalarinsa palasia. Ostin eurolla sen palasen, joka yhdisti lahkeen haalareihin ja niinpä mies hilluin haalareissa ilman lahjetta loppuillan.
Jäin juttelemaan miehen kanssa myyntitilanteen yhteydessä. Sitten jatkoin matkaa, mutta hän liimautui viereeni, tanssi vieressäni jne.
Hän antoi ymmärtää, että polttareissa kaikki on sallittua Vietin hänen kanssaan noin tunnin, enkä meinannut päästä eroon. Hän mm. ehdotteli, että lähtisin ottamaan häneltä suihin baarin vessassa. Lopuksi sanoin, että lähden kotiin. Yllättäen, hän lähti seuraamaan minua taksitolpalle.
Noh, silloin ajattelin, että antaapa palaa sitten, tätähän poika ilmeisesti kerjää. Sanoin hänelle, että mennään taksilla mun luo. Hän oli heti valmis lähtemään.
Mentiin mun luo ja aloitin "käsittelyn". (Sivuhuomautuksena mainittakoon, että minulta löytyy laatikollinen sidontavälineitä, raippoja, dildoja jne). Kysyin mieheltä, haluaako hän todella tätä, ja hän vastasi myöntävästi. Niinpä sidoin hänet ja piiskasin hänen pyllynsä punaiseksi. Vähän samalla hyväilin jne.
Olen erityisesti pienessä hiprakassa erittäin taitava näyttelijä. Niinpä selitin miehelle, että kaverit tilas sulle tällaisen pikku käsittelyn ja mies oli ihan mielissään, että niinkö, mahtavaa äijät!
Aamulla heräsimme ja selitin hänelle edelleen, että sun kaverit oli tämän takana ja että tämä oli maksettu juttu. Mies otti asian täydestä.
Hänellä oli muuten takamus melko punainen käsittelyn jäljiltä ja taisipa olla, että olin hänelle fritsujakin imenyt mahaan.
Pojat olivat vieneet polttarisankarilta puhelimen ja rahat. Mies halusi soittaa aamulla kavereilleen. Pistin numeroni tuntemattomalle ja mies katsoi finderillä kaverinsa numeron ja soitti sitten kertoakseen että on ok käsittelyn jäljiltä. Samalle sanoi kavereilleen, että järjestittepä pojat melkoisen yllätyksen
Siinä vaiheessa minä näin aiheelliseksi alkaa huutelemaan taustalta, että mulle tulee kaveri kylään ja että täytyy lopettaa puhelu ja miehen täytyy lähteä.
Annoin isännälle bussirahaa, jotta pääsee keskustaan ja sinnehän se sitten lähti resuisessa haalarissaan. Naureskeli vielä ovella, että ihan kivat pottarit oli.
Sika oli äijä ja sai ansionsa mukaan. Tarina ei kerro sitä, menikö pariskunta koskaan naimisiin...