Sikamaisimmat temput, joita olet elämässäsi tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja ilkimys
  • Ensimmäinen viesti
sinkku silloin
Mulla on myös toinen sikamainen veto sinkkuvuosiltani:

Aikoinaan pyöritin yhtä aikaa melko montaa miestä, ne oli mulle kaikki pelkkiä panoja. Kunhan vaan, että sai aina illanviettoseuraa ja seksiä. Voi niitä vuosia... mutta asiaan:

Olin hankkinut uuden tuliterän 120 cm leveän sängyn. Lähdin perjantaina baariin ja bongasin sieltä miehen. Ehdotin hänelle, että lähtisimme minun luo testaamaan minun uutta sänkyä. Ja mehän lähdettiin...

Lauantai päivällä tapasin sattumalta kaupungilla erään ehkä jo vähän edesmenneen panon ja kerroin hänelle, että minulla on muuten uusi sänky, että olis kiva testata sitä. Ja mehän lähdettiin testaamaan...

Lauantai-iltana yllättäen soittaa yksi panoista. Se oli ehkä vähän sellainen kauko-pano, jonka kanssa tavattiin harvakseltaan, koska hän opiskeli muualla. Hän oli joka tapauksessa paikkakunnalla ja halusi nähdä. Ehdotin tietenkin, että minulla on muuten uusi sänky, että hän voisi tulla koeajamaan sen. Ja mehän koeajettiin...

Tuohon aikaan tapailin ehkä kaikkein tiiviimmin yhtä Timoa, joka oli panomies. Tiesin, että hänellä on muita naisia, mutta toisaalta hän tiesi että minullakin on muita miehiä. Tai siis kerroin "vitsillä" hänelle aina välistä, että minulla on, muttei hän uskonut ja tavallaan hän olisi halunnut, että olisin ollut hänelle "uskollinen". Kaikkiaan aika sika mieheksi, vaikkakin hyvä sängyssä...

Timo sitten soittaa viikonlopun päätteeksi sunnuntaina, että mitäpä tytölle kuuluu`? Kerroin sitten hänelle, että minulla on uusi sänky, että hän voisi tulla testaamaan sitä. Ja Timohan tuli...

Tällä kertaa nuoletin hänelle pimppani oikein hyvin ja Timohan nuoli. Sitten seksin jälkeen kysyin häneltä, että noh, millainen oli uusi sänky. Ja hän vastasi, että oikein kiva oli päästä koeajamaan sänkysi.

Minä sitten ihan pokkana totesin Timolle, että muuten hyvä, mutta että et ollut ensimmäinen, vaikka sänky tuli vasta perjantaina. Etkä ollut toinen, etkä edes kolmas... Jo kun aloin kertomaan, että hän ei ollut ensimmäinen sängyn testaaja, niin hänen naamansa venähti. Ja se venähti vielä enemmän ja enemmän kun kävi selväksi, että hän oli neljäs testaaja.

Siinä kun äijä meni ensimmäistä kertaa sanattomaksi ja naama oli venähtäneenä, kiitin oikein kiltin oloisesti maukkaasta suuseksistä. Sanoin vielä, että edellinen jannu taisi laskea spermat sisääni...

Timo ei oikein ensin ollut uskoa, mutta kyllä hän sitten lopuksi uskoi. Emme muuten sen jälkeen enää panneet... Hah :D
 

Yhteistyössä