Sikamaisimmat temput, joita olet elämässäsi tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja ilkimys
  • Ensimmäinen viesti
hei
mun mies petti ensin mua. annoin muka anteeks, ja seuraavana viikonloppuna piti olla yhteinen leffa ilta. mies tuli töistä ja mä makasin alasti hänen tuttunsa kanssa meidän sängyssä ja hymyilin.

muuta paskamaista en oikeestaan oo tehny. ainakaan kertomisen arvosta.. valkoisia valheita tietenki pääsee aika paljon.
 
V
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
mun mies petti ensin mua. annoin muka anteeks, ja seuraavana viikonloppuna piti olla yhteinen leffa ilta. mies tuli töistä ja mä makasin alasti hänen tuttunsa kanssa meidän sängyssä ja hymyilin
Tää on oikeasti niin paha paikka miehelle, että siinä saattaa päästä sellaiset voimat valloilleen et tarvitaan ruumisautoa.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
mun mies petti ensin mua. annoin muka anteeks, ja seuraavana viikonloppuna piti olla yhteinen leffa ilta. mies tuli töistä ja mä makasin alasti hänen tuttunsa kanssa meidän sängyssä ja hymyilin
Tää on oikeasti niin paha paikka miehelle, että siinä saattaa päästä sellaiset voimat valloilleen et tarvitaan ruumisautoa.
joo, mut tää sano vaan "vitun huora" ja tutullensa haistatti paskat, rikko pari tavaraa ja lähti menee.

oon ehkä kylmä, mut saipa ansionsa mukaan...
 
joo
Olen harrastanut saman kaverini kahden eriaikaisen miesystävän kanssa, toisen kanssa kerran ja toisen kanssa useammin. Monta vuotta meni ettei kaverini tiennyt, nykyisin tietää ja ollaan ihan puheväleissä, koska pakosta nähdään tietyissä tilanteissa.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Olen harrastanut saman kaverini kahden eriaikaisen miesystävän kanssa, toisen kanssa kerran ja toisen kanssa useammin. Monta vuotta meni ettei kaverini tiennyt, nykyisin tietää ja ollaan ihan puheväleissä, koska pakosta nähdään tietyissä tilanteissa.
siis harrastanut seksiä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
mua vaan niin oksettaa nää miten naiset kehuvat sillä kun ovat pettäneet miestänsä tai naineet kaverinsa miestä :X

kertoo ihmisestä aika paljon..
Ja lisänä se että, sit ne haukkuu ja arvostelee omia miehiänsä. Ilmeisesti jollakin tapaa pakko hakee jotakin oikeutusta omalle teolle. Oksettavaa käytöstä :x :x :x :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
mun mies petti ensin mua. annoin muka anteeks, ja seuraavana viikonloppuna piti olla yhteinen leffa ilta. mies tuli töistä ja mä makasin alasti hänen tuttunsa kanssa meidän sängyssä ja hymyilin.

muuta paskamaista en oikeestaan oo tehny. ainakaan kertomisen arvosta.. valkoisia valheita tietenki pääsee aika paljon.
muuten olisin itsekkin voinut noin tehdä, mutta on semmonen kutina että jos olisin noin aikoinani tehnyt niin tuskimpa istuisin tässä :LOL:
 
:P
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
mun mies petti ensin mua. annoin muka anteeks, ja seuraavana viikonloppuna piti olla yhteinen leffa ilta. mies tuli töistä ja mä makasin alasti hänen tuttunsa kanssa meidän sängyssä ja hymyilin.

muuta paskamaista en oikeestaan oo tehny. ainakaan kertomisen arvosta.. valkoisia valheita tietenki pääsee aika paljon.

Itse olisin päässyt hengestäni ja mitä todennäköisemmin kyseinen herrankin :D
 
z
en muista elämästäni mitään sikamaista, en varsinaisesti ole tehnyt mitään pahaa, mutta
yks juttu tulee mieleen: Ulkomailla nuorena tapasin kivan, aika hyvännäköisen miehen(
rauhanturvaajan) ja sen piti tulla mua katsomaan eräänä iltapäivänä sinne missä asuin.
Jotenkaan en vaan voinut uskoa että se mies tulisi ihan oikeasti, mulla oli huono itsetunto,
ja niin vaan hassusti kävi että sen päivän aikana mulla alkoi yhdessä sekunnissa suhde
ulkomaalaiseen mieheen jonka kanssa teimme samaa työtä.
Kävelimme käsi kädessä tiellä kun yhtäkkiä moottoripyörä kaarsi eteemme ja se oli
se suomalainen mies jonka olin tavannut!!
Meillä oli vasta orastavaa tapailua, mutta kuitenkin.
Se mies sanoi vain etten taida tarvita kypärää ja lähti pihasta.
Aika moka ja tosi inhottava juttu sille rauhanturvaajalle!!

 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
mun mies petti ensin mua. annoin muka anteeks, ja seuraavana viikonloppuna piti olla yhteinen leffa ilta. mies tuli töistä ja mä makasin alasti hänen tuttunsa kanssa meidän sängyssä ja hymyilin.

muuta paskamaista en oikeestaan oo tehny. ainakaan kertomisen arvosta.. valkoisia valheita tietenki pääsee aika paljon.
En ymmärrä tällaisia juttuja, eikö noissa vahingoita itseään enemmän? tai ehkä en ymmärrä sen vuoksi kun en ymmärrä yhden illan juttujakaan...harrastetaan seksiä jostain muusta syystä kuin että halutaan olla ko. ihmisen kanssa muutenkin kuin vain fyysisesti.
 
totuus on tarua ihmeellisempää..
kymmenen avioliittovuoden ja kolmen lapsen jälkeen löysin uuden miehen. kerroin aviomiehelle siitä ja hän ois silti halunnu jatkaa. mut mä vaan lähin toise miehen luo toistuvasti aviomiehen jäädessä hoitamaan lapsia JA tietäen mihin meen ja mitä teen. lopuks meni siihen et uus mies tuli meille ryyppäämään ja oleen mun kans aviomiehen jäädessä aisankannattajaks. minä posket punasena toisen miehen kans nussittuani annoin aviomiehellekki vähä lohtua..

ja tää on taivaan tosi, ja me kaikki hyvissä rahakkaissa ammateissa..
 
jos teinijuttuja ei lasketa niin oon näin isona aina välillä kostanu exälle kaikkia sen aiheuttamia traumoja ja tulen taatusti kostamaan jatkossakin. Olen mm jättänyt vastaamatta luuriin kun se on yrittänyt palauttaa lapsia viikonlopuiltaan jnejne
 
joo-o. oon yhen miespuolisen ystäväni kanssa harrastanut nettiseksiä,tekstariseksiä..ja oikeesti ollaan pantu muutaman kerran "hämärissä" olosuhteissä/paikoissa... Tätä on jatkunut vuositolkulla, en ees muista kuinka kauan :O Mulla on itellä ollut kaksi vakavaa suhdetta tänä aikana. Mies puolestaan on naimisissa ja kahden tytön isä.
 
Mulla on sit ihan tylsä ku ei ole pettämisiä...
Lukiossa ketutti kun meillä oli viikon lyhyempu joululoma kuin kavereilla (ja sitähän en siinä vaiheessa laskenut että meillä oli pidempi syysloma) joten jatkoin joululomaa bilettäen kavereiden kanssa viikon ylimäärästä. Paniikki iski sitten vasta kun menin takasin kouluun (kiltti tyttö kun olin) joten ajattelin hoitaa homman kerralla ja kertoa rehtorille syyn jotten joutuisi joka tunnilla sepittämään. Ja reksin luo menin ja paniikistä tutisten kerroin olleeni kaverini tukena, kun hänen poikaystävänsä hakattiin hengiltä uutena vuotena. Ja reksihän oli järkyttynyt ja kyseli ja minä vastailin "just täytti kahdeksantoista... ainoa lapsi... joo, ne uusnatsit on kamalia..."
Mutta pääsinpähän pälkähästä, eikä edes koulunkäynti häiriintynyt :whistle:
 
Exä petti kerran, annoin anteeksi..petti toisen kerran, annoin anteeksi mutta ilmoitin että kerta viel ni moi moi! no kyllähän se kolmaskin kerta sieltä tuli, jätkä luuli että annan anteeksi, ja paskat..muutin 2h kaikki kamani pois ja seuraavissa pippaloissa jossa oltiin yhtä aikaa pokasin sen nenän edestä hänen serkkunsa tai no oltiin pieni muotosessa seksisuhteessa, jonka jälkeen eksä levitti perättömiä juttuja musta, joten seuraava kosto oli vielä suloisempi, löysimme yhteisen sävelen hänen veljensä kanssa ( mutta ei ruvettu varsinaisesti seurustelemaan , kunhan oltiin yhdessä ja nautittiin toisistamme aina välillä ) tätä kesti noin vuoden, mutta eipä uskaltanut exä kostaa takas enää mitenkään kun ei uskaltanu edes arvata mitä minä sitten teen
 
Olen hylännyt ihmisen, joka halusi pitää minua ystävänään. Hän sairastui vakavasti ja minä tietoisesti jätin kaiken yhteydenpidon, koska pidin vaikeana suhtautua häneen sen tapauksen jälkeen. En todellakaan ole tästä ylpeä. Olen myöhemmin koittanut korjata tilannetta, mutta arvatenkaan se ei onnistunut.
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
jos teinijuttuja ei lasketa niin oon näin isona aina välillä kostanu exälle kaikkia sen aiheuttamia traumoja ja tulen taatusti kostamaan jatkossakin. Olen mm jättänyt vastaamatta luuriin kun se on yrittänyt palauttaa lapsia viikonlopuiltaan jnejne
Täh? Ethän sinä kosta exälle vaan lapsille jos jätät vastaamatta luuriin. Lapset tulossa ja äiti ei vastaa ottaakseen lapset vastaan. :eek:
 
sinkku silloin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja etenkin paha saa palkkansa -tyyliset jutut tervetulleita ;)
Olin baarissa ja joku polttarisankari tuli myymään minulle haalarinsa palasia. Ostin eurolla sen palasen, joka yhdisti lahkeen haalareihin ja niinpä mies hilluin haalareissa ilman lahjetta loppuillan.

Jäin juttelemaan miehen kanssa myyntitilanteen yhteydessä. Sitten jatkoin matkaa, mutta hän liimautui viereeni, tanssi vieressäni jne. Hän antoi ymmärtää, että polttareissa kaikki on sallittua Vietin hänen kanssaan noin tunnin, enkä meinannut päästä eroon. Hän mm. ehdotteli, että lähtisin ottamaan häneltä suihin baarin vessassa. Lopuksi sanoin, että lähden kotiin. Yllättäen, hän lähti seuraamaan minua taksitolpalle.

Noh, silloin ajattelin, että antaapa palaa sitten, tätähän poika ilmeisesti kerjää. Sanoin hänelle, että mennään taksilla mun luo. Hän oli heti valmis lähtemään.

Mentiin mun luo ja aloitin "käsittelyn". (Sivuhuomautuksena mainittakoon, että minulta löytyy laatikollinen sidontavälineitä, raippoja, dildoja jne). Kysyin mieheltä, haluaako hän todella tätä, ja hän vastasi myöntävästi. Niinpä sidoin hänet ja piiskasin hänen pyllynsä punaiseksi. Vähän samalla hyväilin jne.

Olen erityisesti pienessä hiprakassa erittäin taitava näyttelijä. Niinpä selitin miehelle, että kaverit tilas sulle tällaisen pikku käsittelyn ja mies oli ihan mielissään, että niinkö, mahtavaa äijät!

Aamulla heräsimme ja selitin hänelle edelleen, että sun kaverit oli tämän takana ja että tämä oli maksettu juttu. Mies otti asian täydestä. Hänellä oli muuten takamus melko punainen käsittelyn jäljiltä ja taisipa olla, että olin hänelle fritsujakin imenyt mahaan.

Pojat olivat vieneet polttarisankarilta puhelimen ja rahat. Mies halusi soittaa aamulla kavereilleen. Pistin numeroni tuntemattomalle ja mies katsoi finderillä kaverinsa numeron ja soitti sitten kertoakseen että on ok käsittelyn jäljiltä. Samalle sanoi kavereilleen, että järjestittepä pojat melkoisen yllätyksen :D Siinä vaiheessa minä näin aiheelliseksi alkaa huutelemaan taustalta, että mulle tulee kaveri kylään ja että täytyy lopettaa puhelu ja miehen täytyy lähteä.

Annoin isännälle bussirahaa, jotta pääsee keskustaan ja sinnehän se sitten lähti resuisessa haalarissaan. Naureskeli vielä ovella, että ihan kivat pottarit oli.

Sika oli äijä ja sai ansionsa mukaan. Tarina ei kerro sitä, menikö pariskunta koskaan naimisiin...
 

Yhteistyössä