voi miksi!!! FB-purkaus...

miksi facebookissa jotkut ei kirjota kunnolla...miksi pitää vääntää sanat mitä ihmeellisimpiin muotoihin...kuten:

nukkumaan= nutumaan, nuttuun
miksi= mitsi....

ja se että aina kun ollaan jonkun kanssa niin pitää laittaa esim. baariin med lissu, tai jotai vastaavaa...se hiton MED!

ja oikeesti, mun yks kaveri kertoo monesti vauvansa kakan koostumuksen tilapäivityksessään..ei se sinänsä haittaa, ku se on mun kaveri mutta tiiän että monia haittaa...

kiitos kun sain purkaa fb-ärsytystäni :D

Alkuperäinen kirjoittaja med?:
Miksi ihmeessä MED sinua niin ärsyttää?
eikai muuten muttakun monella se on joka päivityksessä...huoh. taidan piilottaa koko ihmisen hetkeksi.

muoks. siis ärsyttää lähinnä se että kun asian vois ilmaista vaikka niin että "baariin lissun kanssa" ei baariin med lissu...ääks. kaikesta ihminen voiki hermostua...

koska..
..fb on rento paikka kaverien kesken ja sinne kirjoitetaan niinkuin itse puhutaan ! Mä viljelen välilllä englanninkielisiä fraaseja, joita käytän muutenkin puheessa. Aika usein muotoilen juttuja niin, että läheisimmät kaverit pystyy lukemaan niitä rivien välistä ja saman olen huomannut myös toisten tekevän.. Noita kakkajuttuja ei mun kaveripiirissa ole toistaiseksi ollut..

*
Mua ei ärsytä oikeestaan mikään siellä.. miehen veli lähinnä säälittää/huolettaa kun se on 5 päivää viikossa kännissä.. päivittelee ihan ihme juttuja kännissä ja seur. päivänä poistaa. Vanhempansa eivät näe ongelmaa.

miw
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua taas nyppii sellanen "tää menis nyt nukkuu" tai "tää lähtee huomenna reissuun" tyyppinen päivittely. Miksi itsestä käytetään muotoa tää?!
Oisko siinä sama ajatus kuin siinä, että osa kirjoittaa itsestään kolmannessa persoonassa tyyliin Anni Intomieli menee nukkumaan nyt. Mua ei tuo häiritse, vaikka itse kirjoitan uiseimmiten minä-muodossa.

ymmärräm
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
Alkuperäinen kirjoittaja med?:
Miksi ihmeessä MED sinua niin ärsyttää?
eikai muuten muttakun monella se on joka päivityksessä...huoh. taidan piilottaa koko ihmisen hetkeksi.

muoks. siis ärsyttää lähinnä se että kun asian vois ilmaista vaikka niin että "baariin lissun kanssa" ei baariin med lissu...ääks. kaikesta ihminen voiki hermostua...
Tai sit KERA: Tää mampsa lähtee kaupungille kera kaverin. Yöööööööks

:D
Eiköhän noista suurin osa selity ihan kirjoitusvirheillä ja tuohan se vähän vaihtelua kun käyttää sanaa MED, With, MIT tai jotain vastaavaa, kun kirjoittaa viikottaisin baariinlähtöilmoituksen.

---
Hyvä kun muistutit, kävin tsekkaan itsekin facebookin taas pitkästä aikaa. Jollain vanhalla kaverilla oli ollut draamaa uuden miehensä kanssa facebookin välityksellä, siellä oli seinäviestit taas pikkuisen huvittavia :D ''jos et voi olla mun tukena kun tarviit niin kestät seuraukset'' ''taas on puukkoo selässä'' ''vittu älä ala mulle'' ja sitten muutetaan status sinkuksi ja oho, aamulla ollaan taas parisuhteessa.

Ei ne lapset kaikkia kasvata.

Lumivalkoinen
Joo toi "med" sanan käyttö tökkii muakin jostain syystä.
Jotenkin hassua että päivitys on tyyliin: Huomenna shoppailemaan med Katja ja illalla leffaa med popcorn.

jos muitten kirjottelut ärsyttää,ni varmaan kannattais vähempi olla siel fb:s?? Ei mua ainakaan kenenkään kirjotukset ärsytä,ehkä huvittaa joskus... ja sellaiset jotka 5minuutin välein päivittää statusta tyyliin,nyt imuroin,nyt luutuan,onpa kiva siivota jne. ni oon laittanu pois siittä listalta,mitkä näkyy seinällä..

Yhteistyössä