itse en epäile ollenkaan että nykyinen uskaltaisi mua pettää, onhan siellä muitakin tietoja B)Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:no en kosklaan! Jos sillä olis jotain peliä jonkun kanssa,niin tuskin olisi niin tyhmä ja todisteita säästäisi
Mitä tietoja?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:itse en epäile ollenkaan että nykyinen uskaltaisi mua pettää, onhan siellä muitakin tietoja B)Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:no en kosklaan! Jos sillä olis jotain peliä jonkun kanssa,niin tuskin olisi niin tyhmä ja todisteita säästäisi
no mitä niitä muita voi olla eihän luuria käytetä vain salarakkaan kans tekstailuunAlkuperäinen kirjoittaja häh?:Mitä tietoja?
Niin mitä muita tietoja etsit ukkosi puhelimesta?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:no mitä niitä muita voi olla eihän luuria käytetä vain salarakkaan kans tekstailuunAlkuperäinen kirjoittaja häh?:Mitä tietoja?
en mitään varsinaista, mitä nyt sattuu löytymään ja on siel pari mielenkiintoista seikkaa löytynytkinAlkuperäinen kirjoittaja hm:Niin mitä muita tietoja etsit ukkosi puhelimesta?
No mitähän mielenkiintoista?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:en mitään varsinaista, mitä nyt sattuu löytymään ja on siel pari mielenkiintoista seikkaa löytynytkinAlkuperäinen kirjoittaja hm:Niin mitä muita tietoja etsit ukkosi puhelimesta?
et yhtään utelias oo itekkäänAlkuperäinen kirjoittaja hm:No mitähän mielenkiintoista?
Opit siis jotakin edelliseltä?Eksän luurin ratsasin sillon ku siltä tuntu (ja ihan aina syyttä), nyksän luuriin en ole koskaan edes koskenu