Miten usein ratsaatte puolison luurin?

nami
tän on pakko olla provo, ei kai kukaan voi olla niin lapsellinen että ratsaa miehen luurin? ja siis miksi, omassa mustasukkaisuucen puuskassako? kai tiedätte, että tuolloin syyllistytte rikokseen? mitä jos mies ratsaisi omaa puhelintasi ja etsisi vaikka "merkkejä" muista miehistä??

aser
itsellä on sellainen turvaohjelmisto puhelimessa, että jos sitä ei avaa juuri oikealla tavalla (tietty näppäinyhdistelmä näppäinlukon avaamisen jälkeen) niin ohjelma tallentaa kaiken, mitä puhelimella tehdään. Siinä on sitten todisteita toisen urkkimisyrityksistä. Puhelimen saisi myös pitämään samalla kauheaa meteliä, jos haluaisi nolata heti kättelyssä urkkijan. Ohjelma ei ole siksi että salaisin jotain, vaan ihan turvallisuusohjelmiin kuuluu (palomuuri, virustorjunta, etälukitus ja muistin tyhjennys etänä).

En koskaan.
Vastaan siihen jos se soi eikä puoliso ole paikalla. Niinku "Minnan puhelimessa Aksu, Minna on just suihkussa/kaupassa/jossain joten soita vartin päästä uudestaan".

Mutta miksi mä sitä ratsaisin?

Jos mulla on "epäily" jostain niin luottamus on mun osaltani jo mennyt oli siihen aihetta tai ei.
Jolloin se olen minä joka on kusipää ja puhelimen ratsaaminen on siitä todiste.

Semmoinen on kuollut suhde jossa puolison toimia tarttee epäillä.

vierailija
En koskaan, koska en osaisi edes käyttää mieheni puhelinta. Tosin en edes haluaisi, vaikka osaisinkin. Silloin suhteessa olisi jo jotain tosi pahasti pielessä jos pitäisi katsoa toisen puhelinta.

Yhteistyössä