Hakutulokset

1. T

Kukaan vielä saanut raparperisatoa?

Kyllä kait nuo raparperinvarret senverran jo irti maasta ja kasvaneet, että ne päivällä taipuu piirakaksi. Kävin tarkastamassa, ennenkuin lähin eilen töihin. Ja tÄRKEINTÄ siinä piirakassa on se vaniljakastike, mikä tulee päälle :whistle: No mutta hyvät yöt, älkää kännätkö liikaa :xmas: :wave:
  2. T

Suomi on alkoholistien paratiisi!

Tai maailma on alkoholistien paratiisi... Suomalaisille viina on ehkä liikaa kaveri/rentoutumiskeino/lomien ajanviete tai rohkaisu kuin ehkä joissakin muissa maissa. Ehkä suomalaisten "syy" käyttää alkoholia on jotenkin väärä, tai sitä käytetään väärissä tilanteissa ja väärissä mielenlaaduissa...
  3. T

mie taas vähän valitan teille, mutta: taitavat vitkutella sen ajan antamisen kanssa siinä toivossa, että ehdin kupsahtaa :(

Voimia ja toivon mukaan kyse on "vain jostakin ei niin vaarallisesta". Epätietoisuus on pahinta ja saa mielen peikot liikkeelle. Pidän peukkuja, että saat ajan tutkimuksiin pian ja asia selkiää parhain päin.
  4. T

Einekset ovat vai ovatko sittenkään....

Totta tuokin. Tosin niissä kaikkein köyhimmissä kolkissa ei edes tuoteta juurikaan esim. riisiä/ saati oikein muitakaan elintarvikkeita. Tosin eihän se nyt ollutkaan pääpointtisi. Ja onhan niitä ihan kotimaisiakin eineksiä ;) Vaikka tekisi ruuan alusta loppuun itse, se ei yksin tietenkään takaa...
  5. T

Kenellä menossa helatorstain aaton...

Mulla vaan tossa mukissa kahvia, jonka jälkeen siirryn juustonaksuihin ja cokikseen. Olen tässä viettämässä välillä pientä punkutonta aikakautta :D Jospa sitten kesäloman kunniaksi ottasin pari siideriä, kun se loma noin reilun 3 viikon päästä alkaa. :wave:
  6. T

Voi HYVÄ ihminen sentään... EN VÄITTÄNYT; että vaikka me kaikki söisimme tehotuotettuja kanannahkapalleroita aromatilla, se muka poistaisi nälänhädän. MUTTA VÄITÄN kyllä, että me inisemme ja viilaamme liikaa pilkkuja. EIHÄN niitä teollisuuden mukasontatuotteita ole pakko syödä, jos ne kerran on...
  7. T

Miten avuttomia teidän 8-9v oikein on? Jos uimahallissa ei osata/uskalleta mennä yksin oikealle, omalle puolelleen..

Onpa upeen suorasukaisen YKSINKERTAISESTI tokaistu :kieh: Niin, tuohon ikään ja pärjäämiseen uimahallissa; esikoiseni on pärjännyt jo hyvinkin nuoresta yksin/kavereiden kera monissakin arkielämän tilanteissa. En kerro täällä kuinka nuorena, ettei minua syytetä vastuuttomuudesta ;)...
  8. T

On hyviä eineksiä, ja sitten niitä huonompia. Tai "väärinymmärrettyjä" eineksiä :whistle: Minua aina jotenkin kismittää, se, että meillä täällä Suomessa on varaa miettiä, mikä ruoka on hyvää/mikä huonoa.... Maailmassa on paikkoja, jossa MIKÄ vain ruoka-aine/eines olisi TERVETULLUT SYÖTÄVÄ...

Yhteistyössä