Toinen tölkillinen jellonien kunniakschzhi menossa! Jee!Alkuperäinen kirjoittaja hih::wave: Koko päivä pihatöitä, sen jälkeen grillaamista ja nyt sitten muutama peli ja sauna olut. Hyvä jellonat! :flower:
Mulla aukes just 7 pullo jellonien kunniaks. (olen siis ukon ja koiran kanssa kotona, elkää soittako sossuun!! )Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Toinen tölkillinen jellonien kunniakschzhi menossa! Jee!Alkuperäinen kirjoittaja hih::wave: Koko päivä pihatöitä, sen jälkeen grillaamista ja nyt sitten muutama peli ja sauna olut. Hyvä jellonat! :flower:
Joo ei saa soittaa apuva, yksin kotona nimittäinAlkuperäinen kirjoittaja Nauravanakki::wave:
Mulla, ei nyt käännäys mut olutta kuitennii
Hyvä korjaus. Ei kukaan ala tuomitteen tollasta juoppoäitiä.Alkuperäinen kirjoittaja Nauravanakki:Joo ei saa soittaa apuva, yksin kotona nimittäinAlkuperäinen kirjoittaja Nauravanakki::wave:
No mä aattelin et joku kuitenkin tuomitsee mut ja soittaa sossutädit :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Hyvä korjaus. Ei kukaan ala tuomitteen tollasta juoppoäitiä.Alkuperäinen kirjoittaja Nauravanakki:Joo ei saa soittaa apuva, yksin kotona nimittäinAlkuperäinen kirjoittaja Nauravanakki::wave:
Niinpä. Ei tästä palstasta ikinä tiiä. Jos sanoo, että vedänpä tänää perseet, nii sitähän heti on 6 mukulaa, 7 marsun ja kissanpentua ja 4 koiranpentua viä himassa mistä pitäs huolta pitää, mutta en voi kun oon kännissä ku ankka.Alkuperäinen kirjoittaja Nauravanakki:No mä aattelin et joku kuitenkin tuomitsee mut ja soittaa sossutädit :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Hyvä korjaus. Ei kukaan ala tuomitteen tollasta juoppoäitiä.Alkuperäinen kirjoittaja Nauravanakki:Joo ei saa soittaa apuva, yksin kotona nimittäinAlkuperäinen kirjoittaja Nauravanakki::wave:
Jep. Mä en ole (tällä nikillä ) näyttänyt pärstääni palstalla kertaakaan ja sillä on uskoakseni puolensa.Alkuperäinen kirjoittaja hih:Niinpä. Ei tästä palstasta ikinä tiiä. Jos sanoo, että vedänpä tänää perseet, nii sitähän heti on 6 mukulaa, 7 marsun ja kissanpentua ja 4 koiranpentua viä himassa mistä pitäs huolta pitää, mutta en voi kun oon kännissä ku ankka.
Repesin, on munkin elämä köyhää kun näille hihittelen! http://www.youtube.com/watch?v=1_BPWneTSysAlkuperäinen kirjoittaja hih:Niinpä. Ei tästä palstasta ikinä tiiä. Jos sanoo, että vedänpä tänää perseet, nii sitähän heti on 6 mukulaa, 7 marsun ja kissanpentua ja 4 koiranpentua viä himassa mistä pitäs huolta pitää, mutta en voi kun oon kännissä ku ankka.Alkuperäinen kirjoittaja Nauravanakki:No mä aattelin et joku kuitenkin tuomitsee mut ja soittaa sossutädit :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Hyvä korjaus. Ei kukaan ala tuomitteen tollasta juoppoäitiä.Alkuperäinen kirjoittaja Nauravanakki:Joo ei saa soittaa apuva, yksin kotona nimittäinAlkuperäinen kirjoittaja Nauravanakki::wave:
No se on pirun hyvä. Kyllä joku naapurin kaverin kaveri vähintää tunnistais ja sit olis kuule kovaa kyytiä sosiaaliapu oven takana. Ja sehän on yks paskan hailee onko selväpäinen isi siä kotona nukkumassa, koska sehän ei kuitenkaan osaa niitä lapsia hoitaa.Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Jep. Mä en ole (tällä nikillä ) näyttänyt pärstääni palstalla kertaakaan ja sillä on uskoakseni puolensa.Alkuperäinen kirjoittaja hih:Niinpä. Ei tästä palstasta ikinä tiiä. Jos sanoo, että vedänpä tänää perseet, nii sitähän heti on 6 mukulaa, 7 marsun ja kissanpentua ja 4 koiranpentua viä himassa mistä pitäs huolta pitää, mutta en voi kun oon kännissä ku ankka.
Niin tais joo. Kyllä täällä on väsynyttä poppoota.. :O No mut onneks ukko raahaa muksut 6 tarhaa ja sit neljältä hakee ne, niin mulla on päivä aikaa nukkua ja sit on tietty sitä omaa aikaakin, niin ei väsytä... No joo, ehkä menee taas vähä liika pitkälle.. Mut mä oon aina ollu iltavirkku. =) Ja huomenna saa nukkua. <3 =)Alkuperäinen kirjoittaja Nauravanakki:Kaikki tais mennä nukkumaan pelin jälkeen....